۸۱۱۳۵۷
۵۹ نظر
۵۰۰۹
۵۹ نظر
۵۰۰۹
پ

بازداشت متهم تجاوز‌های سریالی برای دومین بار

متهم پرونده تجاوز به پسربچه‌های اهوازی دستگیر شد.

روزنامه شهروند: متهم پرونده تجاوز به پسربچه‌های اهوازی دستگیر شد.

این مرد جوان پنجشنبه در یکی از روستاهای اطراف باغملک در استان خوزستان از سوی پلیس شناسایی شد. در عملیات دستگیری این متهم فراری، پدر یکی از قربانیان تجاوزهای سریالی هم حضور داشت. این پرونده سیاه تاکنون ٧ شاکی دارد. متهم از ‌سال ٩٢ اقدامات مجرمانه‌اش را آغاز کرد. از آخرین شکایت علیه این مرد در مراجع قضائی اهواز، نزدیک به یک‌سال می‌گذرد و درنهایت متهم پرونده که مدتی متواری شده بود، با حکم قاضی پرونده تحت تعقیب قرار گرفت و با تلاش نیروی انتظامی بعدازظهر پنجشنبه در باغملک دستگیر شد. متهم بلافاصله به اهواز منتقل و با قرار بازداشت قاضی پرونده روانه زندان شد.

ماجرای این تجاوزهای سریالی از پنجم آبان ماه‌ سال ٩٢ آغاز شد. بابک پسربچه ٩ ساله در مسیر بازگشت از مدرسه طعمه نقشه شیطانی شد. متهم به بهانه پرسیدن آدرس و درخواست کمک، بابک را که همراه دوستش تازه از مدرسه تعطیل شده بودند، به داخل خودرویش می‌برد، بعد هم نقشه کثیفش را عملی و بعد از دقایقی او را کنار یکی از خیابان‌های اهواز رها می‌کند. پدر این قربانی می‌گوید: «سرکار بودم که همسرم با من تماس گرفت و با نگرانی گفت که پسرم هنوز از مدرسه بازنگشته است.

من بلافاصله به طرف مدرسه رفتم. خبری از او نبود. تلفنی از دوست بابک ماجرا را مطلع شدیم. وقتی ماجرای مرد غریبه را که از بابک آدرس می‌خواست، شنیدم، بیشتر نگران شدم. به همان محلی رفتم که بابک از دوستش جدا شد. به هر گوشه‌ای چشم می‌دوختم تا شاید ردی از بابک پیدا کنم تا این‌که چند خیابان پایین‌تر او را دیدم که با حالتی پریشان کنار خیابان ایستاده است.»

به گفته این پدر، کار بابک به جراحی ترمیمی کشید، یعنی پزشکان در همان معاینات اولیه تشخیص دادند که به او تجاوز شده و باید جراحی کند. حالا ٥‌سال از آن حادثه گذشته و پدر و مادر بابک او را بارها به کلینیک‌های روان‌درمانی برده‌اند. بابک چند سالی به‌طور مداوم تحت نظر روانشناس و مشاور بود، با این همه هنوز هم نتوانسته آن خاطره تلخ را فراموش کند.

چند هفته بعد یک کودک ٨ ساله دیگر هم قربانی شد. درست شبیه اتفاق تلخی که برای بابک رخ داده بود. متهم با چاقو او را تهدید کرده بود که نباید از این ماجرا به کسی چیزی بگوید. اما خانواده این کودک هم خیلی زود متوجه سرنوشت تلخ فرزندشان شدند. ماجرا به پلیس اطلاع داده و چهره‌نگاری انجام شد و پرونده به جریان افتاد، اما ردی از متهم نبود، تا این‌که مرداد‌ سال بعد دوباره سروکله این مرد تجاوزکار پیدا شد.

او این بار با پراید سفید در خیابان‌های اهواز می‌چرخید و طعمه‌هایش را انتخاب می‌کرد. این بار نوبت حسن ٦ ساله بود. او همراه با پسرعمه‌اش مقابل خانه مشغول بازی بود که ناگهان غیبش زد. مادر حسن همه جا را دنبالش گشت، اما وقتی او را پیدا نکرد، ماجرا را به شوهرش اطلاع داد. پدر هم گم‌شدن حسن را به پلیس اعلام کرد. چند ساعت بعد در حالی که پدر حسن دنبال او بود، پسر ٦ ساله‌اش را دید که کنار یکی از خیابان‌های نزدیک خانه روی زمین افتاده است. او ابتدا حسن را حسابی دعوا کرد و بعد هم به خانه رفتند.

حسن در مقابل صحبت‌های پدر و مادرش لب از لب باز نکرد، تا این‌که ناگهان خونریزی کرد. آن‌طور که پدر این قربانی به «شهروند» می‌گوید او و همسرش وقتی حسن را به بیمارستان رساندند، تازه متوجه حادثه تلخی شدند که برای حسن پیش آمده است. او هم نیاز به جراحی ترمیمی داشت و چند روزی را بعد از جراحی در بیمارستان بستری شد، بعد هم مجبور شدند از اهواز مهاجرت کنند. این سومین شکایت بودی که در پرونده مرد تجاوزکار ثبت شد. پلیس چند روز بعد از این حادثه متهم را شناسایی و دستگیر کرد. اما این دستگیری هم نتوانست مانع ادامه رفتارهای شیطانی این مرد تجاوزگر شود. پدر حسن به «شهروند» می‌گوید: «اتفاقی که برای حسن افتاد، همه زندگی ما را به‌هم ریخت. در آن زمان همسرم باردار بود. وقتی آن حادثه برای پسرمان پیش آمد، او حسابی به‌هم ریخت. مشکل روحی پیدا کرد. از این‌که نتوانسته بودم، کاری انجام دهم، از دست من هم عصبانی بود، حتی می‌خواست طلاق بگیرد، تا این‌که درنهایت مجبور شدیم از اهواز برویم.

هنوز هم حال روحی همسرم مثل قبل نشده.» او درباره دستگیری متهم در ‌سال ٩٣ هم می‌گوید: «او را گرفتند. مدتی هم بازداشت بود. او دو شاکی دیگر هم داشت که مثل ما همه مدارک‌شان کامل بود. پزشکی‌قانونی تجاوز به حسن و آن دو پسربچه دیگر را هم تایید کرده بود. حتی پسرم و آن دو نفر دیگر در جلسه دادگاه متهم را شناسایی کردند، چهره‌نگاری‌های انجام ‌شده در اداره آگاهی هم دقیقا شبیه متهم بود. با این همه مدرک اما قاضی پرونده بعد از مدتی او را با قرار وثیقه آزاد کرد. وقتی خبر آزادی او را شنیدم، شوکه شدم.»

اما متهم پس از تجاوز به حسن و قبل از دستگیری در همان‌ سال٩٣ به دو پسربچه دیگر هم تجاوز کرده بود. ٢١ و ٢٤مرداد همان ‌سال دو پسربچه زیر ١٠‌سال به نام‌های جعفر و مهیار هم طعمه نقشه‌های این مرد تجاوزکار شدند، تا تعداد شاکیان این پرونده در اواسط تابستان آن ‌سال به عدد ٥ برسد.

اما متهم بعد از مدتی با قرار ٢‌میلیارد تومانی آزاد شد، تا دوباره اقداماتش را از سر بگیرد. چهار روز از دی ماه‌ سال ٩٦ گذشته بود که ششمین نفر هم قربانی تجاوز متهم شد. این بار یک پسر ١٣ساله حادثه تلخی را تجربه کرد. متهم او را با تهدید چاقو به داخل خودرویش کشانده و بعد هم در اطراف شهر اهواز به او تجاوز کرده بود. متهم این بار با یک پراید نقره‌ای نقشه‌هایش را عملی می‌کرد. قربانی ١٣ ساله که محسن نام دارد، بعد از رهایی از چنگال متهم همه ماجرا را برای پدرش تعریف کرد. بعد هم نوبت به یک پسربچه ٨ ساله رسید، تا قربانی شود.

حالا پرونده تجاوزهای سریالی اهواز قطور‌تر از قبل در انتظار رسیدگی بود. متهم با همان قرار ٢‌میلیارد تومانی قبلی آزاد بود. پرونده به همان شعبه‌ای رفت که شکایت ٥ خانواده قبلی را رسیدگی کرده بود. درواقع همان دادگاهی که مرد متجاوز را با قرار ٢‌میلیارد تومان آزاد کرد، تا دو پسربچه دیگر هم قربانی نقشه‌های شوم شوند. پدر قربانی ١٣ ساله این پرونده که از نزدیک در جریان دستگیری متهم بوده است،می‌گوید: «وقتی از ماجرا مطلع شدم، بلافاصله به پزشکی‌قانونی رفتم و همه مراحل قانونی را انجام دادم.

اما وقتی در دادگاه متوجه سوابق این مرد کثیف و آزادی او به دستور قاضی پرونده شدم، خشکم زد، همین شد که تصمیم گرفتم همه خانواده‌ها را دور هم جمع کنم و با گرفتن وکیل، این پرونده را به نتیجه برسانم.» او ادامه می‌دهد: «در همه این مدت خواب راحت نداشتم، منتظر خبر دستگیری او بودم، تا این‌که از محل اختفای او در منزل یکی از اقوام دورش مطلع شدیم و با همکاری پلیس و فرمانده انتظامی باغملک او را دستگیر کردیم.»

رسول تقی‌پور، وکیل خانواده‌های قربانیان تجاوزهای سریالی اهواز با تایید خبر دستگیری متهم پرونده به «شهروند» می‌گوید: «متهم ٣٣ ساله متواری بود. از چند ماه قبل کسی از او خبری نداشت،. تا این‌که درنهایت با صدور حکم بازداشت او از سوی قاضی پرونده که به تازگی رسیدگی به این پرونده را عهده‌دار شده، متهم در باغملک شناسایی و دستگیر شد.» او درباره جزییات پرونده و این‌که چطور چنین متهمی توانسته با قرار وثیقه آزاد باشد، توضیح داد: «این پرونده از ‌سال ٩٢ به جریان افتاد. متهم بعد از ٥ فقره تجاوز دستگیر شد و به زندان افتاد.

اما به دلیل آن‌چه نبود مدارک کافی عنوان شده، از سوی قاضی با قرار ٢‌میلیارد تومانی آزاد شد، البته قانون بازداشت موقت بدون مدارک را فقط تا ٢‌سال مجاز دانسته، قاضی هم احتمالا بر همین اساس او را آزاد کرده است. بعد هم در ‌سال ٩٦ دو فقره دیگر به پرونده افزوده می‌شود. البته من از‌ سال ٩٦ وکالت این پرونده را پذیرفتم.» به گفته تقی‌پور، قاضی قبلی پرونده چند هفته قبل تغییر کرده و اکنون این پرونده در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان خوزستان درحال رسیدگی است که به دستور قاضی جدید، متهم پس از دستگیری بلافاصله به زندان اهواز منتقل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی چی؟ آزاد کردن یارو رو؟ بعد دوباره به کارش ادامه داده؟!!!

    • کریم کچل

      شوکه شدم

    • بدون نام

      اگه قاضی همون اول میدا د زره زره ریز ریزش میکردن این غلطهای اضافی رو نمیکرد چندتا خانواده بی آبرو بشه ....

      پاسخ ها

      • م۴

        این فردبایدمثل خرببرندش وزمینهای کشاورزی شخم بزندتادیگه کمرش جان نداشته باش کاری کندبخدااگرتحویل من میدادندش بلائی سرش می آوردم که خودش آرزوی مرگ کند بی وجدان نامرد این همه دخترم مثل فرشته تو این دنیابعدتواین نامردباطفلهای معصوم لعنت برتوباد

      • بدون نام

        آبرو چیه این وسط الهی بمیرم واسه اون بچه ها و اون لحظه های وحشتناکی که تا ابد همراهشون هست .....

    • بدون نام

      آدم نمی‌داند به این دادگاه چه بگوید....

    • بدون نام

      اعدام . اعدام . فقط اعدام

      پاسخ ها

      • Dam

        شما هم که همه چیز رو تو اعدام خلاصه می کنین، اعدام که نشد راه حل!!!

      • سروش

        نمیدونم چی بگم ولی میدونم اعدام هم کمه واسه اینا...

      • بدون نام

        یعنی چی پس اعدام نکنند چی کارش کنند؟! میخوای یه مدال افتخار بهش بدن؟

    • حبیب

      توبه گرگ مرگ است اعدام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ برمردهای بی آبروکه ابروی دیگران به خطر می اندازد مرگ مرگ

    • سهیل.سبحان.

      خاک برسرت..مگردربچگیت چ بلاهای سرت اوردند..بیشرف.

      پاسخ ها

      • سارا

        حالا اگرم توی بچگی یه بلایی سرش اومده بوده میشد کمپین حمایت از پسران زیر 15 سال یا مثلا انجمن های اطلاع رسانی تاسیس کنه

      • بدون نام

        تحمت نزن دیگه.

    • بدون نام

      فقط اعدام

    • نااشنا

      اینکه جرمش محرز شده چرا اعدامش نکردن

    • هیدا

      شما یک همچین جانور کثیفی را تازه انداختید زندان که چی بشه فک و فامبل گردن کلفتش بیاد ازادش کنه این ادم پارتی داره باور ندارید چند روز دیگه میگن سوتفاهم بوده!!! مثل چندین مورد گذشته!! وگرنه این خبیث باید خارج از نوبت محاکمه بشه

      پاسخ ها

      • پرویز

        این مردک کثیف را باید باید درجا عدام کرد خوده خانواده باید این گار بگنن دادگاه یعنی چی مرگ برتو باد مرگ

      • بدون نام

        سلام . پدر این بچه ها باید باهم جمع میشدند همون بلا رو سرش م اوردن بعد میکشتنش مثل سگ کشتن سگ هم که دیه نمیخواد

    • بدون نام

      چرا اعدام نمیشه دوسال زندان میشه عف بهش میخوره میاد بیرون دوباره از اول اقا حکم اسلام رو اجرا کن تجاوز به عنف و لواط زوری حکم اعدام نیست خون باید گریست

    • زهرا

      خدایاخدایاخدایاخودت رحم کن این حیوون اشغال روفقط زودتراعدام کنیددیگه نگذاریداین حادثه تلخ تکرارشوداستغرا...

      پاسخ ها

      • m.s

        اوا زهرا حرص نخور دیگه ناراحت میشما.

      • بدون نام

        شهید بهشتی فرمود هر مسجدی نیاز به توالت دارد.اقایان مسول ایران را عقده ای کردید.خانواده ها خیلی مواظب فرزنداشون باشن.اوضاع خیلی خرابه.از قبیل این افراد توی جامعه زیاده

      • بدون نام

        این عوضی بایدبه حبس ابد محکوم شود.
        تااخر عمرش توزندان باشد.

    • بدون نام

      خاک برسرت

    • بدون نام

      همش مخصر اصلی قانون الکی ماست

    • ارکیده

      فقط اعدام، اعدام، اعدام

    • افسانه

      این مرد باید اعدام شود

    • پارساطولابی

      فقط یه مهر قرمزبه عبارت اعدام

    • بهلول

      بابا بازهم لطف کنید آزادش کنید بعد یکسال دیگه دستگیرش کنید.....چه اشکالی دارد؟؟

    • بدبخته ایرانی

      باور کردنی نیست داغون میکنه روح وروان آدمو بیچاره اون بچه هایی ک این بلا سرشون اومده، چطور 2میلیارد وثیقه براش گذاشتن؟!

    • افسانه عاملی

      این فرد باید اعدام شود لطفا نظر من را بذارید

    • بدون نام

      پلیس چند روز بعد از این حادثه متهم را شناسایی و دستگیر کرد. اما این دستگیری هم نتوانست مانع ادامه رفتارهای شیطانی این مرد تجاوزگر شود.
      میشه یکی این جمله رو برای من معنی کنعه لطفا؟!!!!

    • احسان

      در اینکه ،این متجاوز بیشرف باید شدیدا مجازات بشه، شکی نیست، ولی این جرم ها توی کشورمون زیاد شده، این مشکلات باید ریشه یابی بشه و از ریشه، حل و برطرف بشه. آخه بعضی ها نیاز جنسی شون تامین نمیشه ، تلافی رو روی این بچه های معصوم وبیگناه میکنن.

    • احسان

      توی این بی پولی وبیکاری و با این دخترای مغرور و پول پرست ازدواج که سخت شده و یه عده هم که نیاز جنسیشون تامین نمیشه و آستانه تحملشون پایین تره ، و شاید هم مشکل روانی و جنسی دارن ، تن به همچین جنایاتی میزنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباهی مثبت دادم

      • دلسوز

        ببخشید الان رابطه دختر وپسر آزاده دوم زن..... زیاد
        چرا تجاوز به پسر بچه ها این عمل ربطی به ازدواج نداره اینا اختیار شهوت وغریزه جنسی شون رو ندارن
        بودن مردهای متاهل که تجاوز کردن یا بازن شوهر دار رابطه دارن اینم از مشکل ازدواج ؟

    • Aria

      فقط اعدام کارسازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اعدام اگر کارسازبود این حال وروز مان نبود
        این همه تجاوز به پسربچه ها جای سوال دارد
        ...

    • بدون نام

      چرا این بیشرف بی پدر و مادر و اعدام نکردن؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      من جای پدر ومادر بچه ها بودم عدالت رو خودم اجرا میکردم

    • بدون نام

      این آشغال حیوان بدهید به من به خدا تیکه تیکش میکنم حیوان شرافت داره به این آشغال چرا آزادش میکنید؟کمترین حقش فقط اعدامه من نمیدونم چرا باید این جور حیوانی زنده باشه که به بچه های مردم تجاوز کنه؟ ....

    • yaser

      این بیناموس رو باید تیکه تیکه کرد

    • بدون نام

      اعدام کنید این حیوان رو . ...

    • ترانه

      بمیرم واسه اون بچه ها . چه آزاری دیدند . خدا اون حیوان رو لعنت کنه . اعدامش کنید . بفرستید اون دنیا . خدا خودش میدونه باهاش چی کار کنه.

      پاسخ ها

      • راز

        ترانه جونم تو چی میگی.

    • اهواز

      شرایط جامعه ما فعلا اینطوری شده پس مردم باید مواظب باشن
      من خوزستانم فکر کنم اگه به یه عرب تجاوز کرده بود مطمئنن خانواده قربانی هم مجازاتش میکردن و هم خانواده اش باید مهاجرت میکردن از منطقه

      پاسخ ها

      • به اهواز

        اتفاقاهمشون بومی بوده .

    • سهیل اردبیلی

      این موجود پست را هرچه زودتر از روی زمین معدوم کنید حتی یک روز ادمه حیات وی موجب نزول بلاست

    • بدون نام

      چرا اینقدر بیمار روانی هست؟ آدم می ترسه

    • بدون نام

      چه عرض کنم در دین اسلام عمل لواط حکمش مرگه باید متهم پس از اثابت جرم از ارتفاع پرت وکشته شود. ولی این شخص حقش بود توی... سرب داغ میرختند.

    • بدون نام

      چه عرض کنم در دین اسلام عمل لواط حکمش مرگه باید متهم پس از اثابت جرم از ارتفاع پرت وکشته شود. ولی این شخص حقش بود توی... سرب داغ میرختند.

    • دراکولا تا به تا

      ادم روانی و پدوفیل همه جای دنیا هست ولی میدونید چی فقط تو ایران پیدا میشه؟! این که فردی بعد از ۵ فقره تجاوز، به دلیل نقص مدارک صاف صاف بگرده. چی بگم که منتشر شه؟! فقط برید ببینید تو زندانها کی ها هستند و اینها ازاد میچرخند

    • بدون نام

      ... بایداعدام کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط حبس لطفااما ابد.

    • Mahdis

      باید سنگسارش کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سنگسار دیگر نمی کنند.فقط حبس کنیداین
        مفسدرا.

    • بی تام

      باید اعدام بشه این کثافت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج