جاباما
۸۱۱۳۹۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

۶ اپلیکیشن مفید و کاربردی اپل واچ

گرچه به غیر از موارد انگشت‌شمار، بیشتر اپلیکیشن‌های مهم iOS از نسخه اپل واچ هم بهره می‌برند، اما تعداد اندکی از آن‌ها تجربه‌ی کاربری جذابی را به ارمغان می‌آورند. در این مطلب به تعدادی از بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ می‌پردازیم که از بدیهیات فراتر رفته‌اند و ارزش این ساعت هوشمند را افزایش می‌دهند.

مجله دیجی کالا - یوسف اسفندیاری: اگرچه به غیر از موارد انگشت‌شمار، بیشتر اپلیکیشن‌های مهم iOS از نسخه اپل واچ هم بهره می‌برند، اما تعداد اندکی از آن‌ها تجربه‌ی کاربری جذابی را به ارمغان می‌آورند.

۶ اپلیکیشن مفید و کاربردی اپل واچ

در این مطلب به تعدادی از بهترین اپلیکیشنهای اپل واچ می‌پردازیم که از بدیهیات فراتر رفته‌اند و ارزش این ساعت هوشمند را افزایش می‌دهند.

Things

۶ اپلیکیشن مفید و کاربردی اپل واچ

اگرچه این اپلیکیشن قیمت بسیار بالایی دارد، اما یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای برنامه‌ریزی و دیگر موارد مشابه است و خوشبختانه نسخه اپل واچ آن هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به لطف بهره‌گیری از نوتیفیکیشن‌های پویا، رابط کاربری ساده و حاوی اطلاعات مفید، Things یکی از بهترین اپلیکیشنهای اپل واچ محسوب می‌شود. در ضمن برای فرمان دادن و یادداشت نوشتن می‌توانید از صدای خود هم استفاده کنید.

  • Things (۱۰ دلار)

Nike+ Run Club

۶ اپلیکیشن مفید و کاربردی اپل واچ

این اپلیکیشن یک گزینه ایدئال برای کاربرانی محسوب می‌شود که دوست دارند برای بهبود روند دویدن خود، اپل واچ خود را مجهز به یک اپلیکیشن همه‌فن‌حریف کنند. از جمله مهم‌ترین مشخصه‌های آن، عدم نیاز به گوشی و نمایش اطلاعات کلی به‌صورت مختصر و مفید می‌توانیم اشاره کنیم. در هنگام دویدن، می‌توانید از راهنمای‌های صوتی آن بهره‌مند شوید و حتی تشویق‌های دوستان خود را ضبط کنید تا برای ادامه‌ی مسیر انگیزه‌ی بیشتری داشته باشید. در ضمن این اپلیکیشن از GPS هم پشتیبانی می‌کند و مسیرهای طی شده با شکل و شمایل ساده‌ای نمایش داده می‌شود.

  • Nike+ Run Club (رایگان)

Gymaholic Workout Tracker

۶ اپلیکیشن مفید و کاربردی اپل واچ

اپل واچ یکی از بهترین گجت‌های مربوط به تندرستی محسوب می‌شود و در این زمینه، اپلیکیشن Gymaholic با بهره‌گیری از امکانات فراوان مانند انیمیشن‌های مختلف برای نحوه انجام دادن حرکات ورزشی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این یعنی، در هنگام انجام حرکات ورزشی لازم نیست که به گوشی خود نگاهی بیندازید و تنها می‌توانید به نگاه کردن به اپل واچ خود بسنده کنید. در رابط کاربری آن اطلاعات مختلفی مانند ضربان قلب، برنامه‌ریزی مربوط به تمرین نمایش داده می‌شود و حتی از طریق آن می‌توانید موسیقی پخش‌شده را کنترل کنید.

  • Gymaholic Workout Tracker (رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای)

Strava

۶ اپلیکیشن مفید و کاربردی اپل واچ

توسعه‌دهندگان اپلیکیشنهای اپل واچ بهتر است نگاهی به اپلیکیشن Strava بیندازند که یک مورد ایدئال برای این موضوع محسوب می‌شود. نسخه‌ی اپل واچ این اپلیکیشن نه‌تنها از تمام ویژگی‌های اصلی بهره می‌برد، بلکه آن‌ها را به نحو جذاب و مناسب فرمت ساعت هوشمند ارائه داده است. این یعنی، بدون نیاز به آیفون، می‌توانید تمرین‌ها را آغاز و متوقف کنید، با یک نگاه از ضربان قلب خود خبردار شوید و برای دویدن از راهنماهای صوتی بهره‌مند شوید.

  • Strava (رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای)

VLC Mobile

۶ اپلیکیشن مفید و کاربردی اپل واچ

یکی از جذاب‌ترین راه‌های استفاده از اپل واچ، بهره‌گیری از آن‌ها به‌عنوان نوعی ریموت کنترل است. در این میان، اپلیکیشن VLC Mobile به شما اجازه می‌دهد که به‌راحتی بتوانید نحوه پخش ویدیو یا موسیقی در گجتی دیگر را کنترل کنید. به غیر از موارد ساده‌ای مانند کنترل پخش و تنظیم صدا، با استفاده از آن می‌توانید بین پلی‌لیست‌ها یا تمام محتوای موجود جستجو کنید. این یعنی، مثلاً با بهره‌گیری از AirPlay می‌توانید فیلمی را به اپل TV خود منتقل کنید و سپس با بهره‌گیری از اپل واچ نحوه‌ی نمایش آن را کنترل کنید.

  • VLC Mobile (رایگان)

Shazam

۶ اپلیکیشن مفید و کاربردی اپل واچ

از جمله اپلیکیشنهای اپل واچ که از نسخه معمولی خود مفیدتر هستند، می‌توانیم به Shazam اشاره کنیم که حالا تحت مالکیت اپل قرار دارد. تقریبا تمام کاربران با نحوه‌ی کارکرد این اپلیکیشن آشنا هستند: هنگام پخش یک آهنگ، بر گزینه‌ی موردنظر ضربه می‌زنید تا نام آهنگ مذکور شناسایی شود. نسخه‌ی اپل واچ این اپلیکیشن تقریباً کار دیگری انجام نمی‌دهد. البته می‌توانید به آهنگ‌هایی که قبلاً شناسایی شده نگاهی بیندازید و در صورت تمایل عناوین موردنظر خود را به آیفون منتقل کنید تا در آنجا مثلاً بتوانید کلیپ آن را تماشا کنید.

  • Shazam (رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرقائد

      خداوکیلی ما تو شهرمون جای دویدن نداریم یعنی یه سری کوچه پس کوچه ی تنگه قسمت تجاری شهرم شلوغه بقیشم بیابونه پر سگه بعد اینا یه جاهایی دارن برای دویدن براش برنامه هم میسازن . البته یه مدت یه پارکی درست کردن که توش پر معتاده الان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج