۸۱۱۵۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خمارلو: با امیری و احمدزاده مذاکره نشده است

روزهای تعطیلی میان‌فصل روزهای اخبار داغ نقل‌و‌انتقالات است و بسیاری از هواداران تیم‌های فوتبال پیگیر این اخبار هستند.

فرهیختگان: روزهای تعطیلی میان‌فصل روزهای اخبار داغ نقل‌و‌انتقالات است و بسیاری از هواداران تیم‌های فوتبال پیگیر این اخبار هستند. پرسپولیس هم با توجه به جایگاه خاصی که دارد، بیشتر در کانون توجهات قرار دارد و همین مساله بهانه می‌شود تا با مسئولان باشگاه تماس بگیریم و درمورد آخرین وضعیت این تیم از آنها پرس‌وجو کنیم.

پندار خمارلو، مدیر روابط‌عمومی و مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس یکی از نفراتی است که مورد پرسش ما قرار گرفته و او هم این چنین درمورد آخرین وضعیت پرسپولیس به خبرنگار «فرهیختگان» ورزشی گفته است.

چانه‌زنی ادامه دارد!

خمارلو درمورد آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس، گفت: «مذاکرات را طبق لیستی که برانکو به باشگاه داده، آغاز کرده‌ایم. این کار زمان‌بر است و فعلا نمی‌توانیم بگوییم در چه مرحله‌ای از کار قرار داریم. مذاکرات و چانه‌زنی ادامه دارد و باید برایش وقت کافی بگذاریم تا بهترین نتیجه را بگیریم. به محض مشخص‌شدن نتیجه مذاکرات به هواداران پرسپولیس اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و نام نفرات جدید را اعلام می‌کنیم.»

برای افراد بازارگرمی نکنید!

از اسم‌های مطرح‌شده همچون رضا قوچان‌نژاد، سینا مریدی، محمد نادری، مهدی طارمی و... می‌پرسیم و می‌گوییم مذاکره با این افراد چقدر صحت دارد. خمارلو در پاسخ می‌گوید: «همیشه موقع نقل وانتقالات اسم‌های مختلف مطرح می‌شود که برخی درست است و برخی هم درست نیست.

جالب است برخی اسم‌ها مخصوصا مطرح می‌شود تا این نفرات بتوانند رقم پیشنهادهای خود را بالاتر ببرند و رسانه‌ها هم ناخواسته به این کار کمک می‌کنند. مراقب باشید بی‌مورد برای بازیکنی بازارگرمی نکنید؛ چون واقعا برخی از این اسم‌ها در لیست خرید پرسپولیس نیستند!»

پرسپولیس با امیری و احمدزاده مذاکره نکرده

خمارلو در ادامه صحبت‌هایش به خبر احتمال بازگشت وحید امیری و فرشاد احمدزاده اشاره می‌کند و می‌گوید: «هیچ صحبتی درمورد بازگشت این دو نفر به پرسپولیس نشده و اصلا نام آنها برای بازگشت در لیست خرید باشگاه نبوده. خب برخی بازیکنان تمایل به بازگشت دارند و این موضوع رسانه‌ای می‌شود اما واقعیت این است که در باشگاه این موارد اصلا مطرح نشده است.»

تمدید قرارداد بشار بعد از جام ملت‌ها

چرا بشار رسن تمدید قرارداد نمی‌کند. خمارلو در این مورد می‌گوید در این رابطه توضیح داده‌ایم. در زمان مدیریت آقای گرشاسبی با او مذاکراتی شد. حتی خود من به شکل دوستانه و در محل تمرین پرسپولیس از او در این مورد سوال کردم. او می‌گوید بعد از بازی‌های جام ملت‌های آسیا در این مورد تصمیم می‌گیرد. خودش می‌گوید تمرکزش روی آن بازی‌هاست و بعد از پایان مسابقات در این مورد مذاکره خواهد کرد.»

تلاش کمال برای حل مشکل کتف

بحث درمورد مصدومان پرسپولیس داغ است. از خمارلو درمورد کتف کمال کامیابی‌نیا پرسیدیم که او در پاسخ گفت: «پزشکان تیم برای حل مشکل این بازیکن برنامه‌ای تدارک دیده‌اند. برای همین کمال به تعطیلات نرفته و دارد تحت نظر آنها این برنامه‌ها را دنبال می‌کند تا در نیم‌فصل دوم دیگر مشکلی نداشته باشد. فعلا روی عضلاتش کار می‌کنند تا با تقویت آن، مانع دررفتگی دوباره کتف شود.»

خروج انصاری از لیست قطعی نیست

خمارلو در ادامه به شرایط سروش رفیعی اشاره می‌کند و می‌گوید: «این بازیکن دیگر مصدومیت ندارد و پا به پای بقیه تمرین می‌کند و مشکلی ندارد.»

درمورد ماهینی می‌گوید: «این بازیکن از اول فروردین ۹۸ می‌تواند تیم را همراهی کند و تا آن زمان مصدومیتش برطرف خواهد شد.»

اما درمورد خروج نام انصاری از لیست نفرات تیم می‌گوید: «هنوز این مورد قطعی نشده و اگر شرایط لیست بزرگسالان تیم برای یارگیری به این خروج نیاز پیدا کند، نام انصاری از لیست خارج خواهد شد. درغیر این صورت نامش در لیست خواهد ماند. البته در هر دو حالت تغییری در قرارداد این بازیکن به وجود نمی‌آید و مشکلی از این بابت اصلا وجود ندارد.»

فقط برانکو دریافتی نداشته!

درمورد پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و مربیان می‌پرسیم و خمارلو می‌گوید: «بخشی از بدهی به بچه‌های تیم را پرداخت کردیم. البته به همان میزان به بازیکنان خارجی پرداختی داشته‌ایم. به تنها کسی که پرداختی نداشته‌ایم، برانکو بوده که به‌زودی این پرداخت انجام می‌شود.

نمی‌توانیم بگوییم چند درصد از قراردادها پرداخت شده؛ چون برخی بازیکنان آفرهایی هم در قراردادشان داشته‌اند. اما در تلاش هستیم پرداخت‌ها را به‌روز و هماهنگ کنیم، به‌ویژه اینکه دنبال دریافت جایزه ای‌اف‌سی برای پرداخت پاداش بازیکنان هم هستیم.»

پرسپولیس به دنبال راهکار کم‌هزینه

می‌پرسیم جایزه ‌ای‌اف‌سی را چطور دریافت می‌کنید که خمارلو می‌گوید: «ما حساب خارج از کشور نداریم و تحریم‌ها مشکلاتی را برایمان به وجود آورده است. اما به دنبال کم‌هزینه‌ترین و پرسرعت‌ترین راه برای دریافت این جایزه هستیم. باشگاه در تلاش است تا این اتفاق هرچه سریع‌تر بیفتد.»

روی نام مدیربرنامه حساس نباشید!

هواداران پرسپولیس می‌پرسند چرا مدیربرنامه‌ای که زمینه جدایی چندبازیکن را اول فصل و در شرایط محرومیت پرسپولیس از یارگیری فراهم کرده، دوباره به باشگاه رفت‌و‌آمد می‌کند. خمارلو می‌گوید: «مدیربرنامه بازیکن اسمش رویش هست! او برنامه‌های بازیکن را مدیریت می‌کند.

بازیکن بخواهد از تیم برود، هیچ مدیربرنامه‌ای نمی‌تواند مانع رفتنش شود و اگر بخواهد بماند، نمی‌تواند او را از تیم جدا کند. لذا با بحث بردن بازیکن توسط مدیربرنامه مخالفم. اگر این مدیربرنامه چند بازیکن را برد، چون خود بازیکنان خواسته بودند وگرنه محمد انصاری هم از همین مدیربرنامه استفاده می‌کرد و دیدید که ماندگار شد؛ چون خودش نخواست. نباید روی این افراد قضاوت اشتباه کرد. وقتی بازیکن می‌گوید مدیرش فلان فرد است، ما نمی‌توانیم بگوییم با او مذاکره نمی‌کنیم.»

مذاکرات با همامی و قاضی ادامه دارد

با اینکه پرسپولیس می‌گوید طلبکار تازه‌ای ندارد اما مشکلش با مسعود همامی و محمد قاضی حل نشده است. خمارلو می‌گوید: «واحد حقوقی و مالی درحال مذاکره با این نفرات هستند و موضوع را به حال خود رها نکرده‌اند. باید نتیجه مذاکرات و پیگیری‌ها مشخص شود تا درموردش اطلاع‌رسانی شود.»

از وزارت ورزش بپرسید!

می‌گویند بازهم تغییرات مدیریتی در پرسپولیس در پیش است! خمارلو می‌گوید: «در این مورد حقیقتا ما نمی‌توانیم اظهارنظری کنیم و باید این را از وزارت ورزش بپرسید. آقای عرب سرپرست باشگاه هستند و موضوع موقت‌بودنش هم درست نیست. ایشان دارند با قدرت کارهای باشگاه را دنبال می‌کنند.»

اردوی 2 هفته‌ای برای پرسپولیس

خمارلو اعلام کرد از ۱۸بهمن تیم عازم دوحه قطر می‌شود و یک اردوی ۱۲روزه را در کمپ اسپایر که یک کمپ مجهز است، برپا خواهد کرد. این اردو تا ۳۰بهمن ادامه دارد و در این اردو همه بازیکنان قدیمی و جدید پرسپولیس حضور پیدا خواهند کرد. تمام قراردادها تا قبل از شروع اردو به ثبت خواهد رسید، چون برانکو خواسته تیم با همه نفرات در این اردو حاضر باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج