۸۱۱۶۲۳
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

علیپور - نوراللهی؛ سهمیه‌های طلایی پرسپولیس

دو بازیکن پرسپولیسی اردوی تیم ملی امیدوارند در نهایت سهمیه حضور در لیست تیم ملی در جام ملت‌ها را از آن خود کنند.

ورزش سه: ۲۴ ساعت دیگر لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها اعلام خواهد شد و نفرات مدنظر کارلوس کی روش برای حضور در امارات معرفی می‌شوند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی که همواره نشان داده سورپرایزهای ویژه‌ای برای لیست خود دارد، ۲۴ ساعت پر استرسی را در اردوی تیمش شکل داده تا آنها آخرین امیدهای خود برای باقی ماندن در جمع ملی‌پوشان را دنبال کنند.

علی علیپور و احمد نوراللهی دو بازیکنی هستند که اولین حضور احتمالی خود در تورنمنتی معتبر را برنامه ریزی می‌کنند. دو بازیکنی که در جمع شاگردان برانکو تا فینال آسیا راه یافتند و اکنون امیدوارند این مسیر را به همراه تیم ملی نیز در جمع بزرگان قاره دنبال کنند.

احمد نوراللهی که برای دستیابی به این رویا حضور در تراکتورسازی و دریافت کارت پایان خدمت را با پروسه‌ای طاقت فرسا دنبال کرد، در بازگشت به جمع پرسپولیسی‌ها با پیراهن شماره ۸ این تیم نمایش موفقی در لیگ قهرمانان آسیا داشت تا اکنون با نظر مثبت کی روش در جمع اردونشینان تیم ملی حضور یابد و کورس بزرگی برای بقا در لیست استارت بزند.

نوراللهی برای باقی ماندن در لیست کارلوس کی‌روش باید با علی کریمی، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی رقابت کند و باید دید در نهایت قادر است بلیت حضور در امارات را به دست بیاورد یا خیر.

علیپور دیگر سهمیه پرسپولیس در این اردو محسوب می‌شود. آقای گل فصل گذشته فوتبال ایران نیز سخت‌ترین رقابت را برای حضور در لیست نهایی تیم ملی خواهد داشت. او که در این فصل با ثبت ۶ گل زده همچنان مدعی دستیابی به عنوان آقای گلی محسوب می‌شود، به عنوان تنها مهاجم لیگ داخلی به اردو دعوت شده است.

رقابت او با سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاریفرد و کاوه رضایی نیز تا دقایق پایانی ادامه خواهد داشت و باید دید کی‌روش در نهایت او را به امارات خواهد برد یا خیر.

در لیست فعلی تنها علیرضا بیرانوند از حاشیه امنیت مناسب برای حضور در امارات برخوردار است و دو سهمیه دیگر این تیم ۲۴ ساعت پر استرس و هیجان انگیز را تا اعلام لیست دنبال خواهند کرد.

پرسپولیس در دوره‌هایی که کارلوس کی‌روش در تورنمنت‌های مختلف هدایت تیم ملی را برعهده داشت، در جام جهانی برزیل حسین ماهینی و رضا حقیقی دو سهمیه پرسپولیس بودند. در جام جهانی روسیه نیز علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو سهمیه پرسپولیس را شکل دادند.

در جام ملت‌های استرالیا هیچ سهمیه‌ای از آن پرسپولیس نشد و اکنون در جام ملت‌های امارات در شرایطی که سه ستاره این تیم در کورس نهایی حضور دارند باید دید کدامیک قادر به کسب سهمیه خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در ضمن ترابی را هم حساب کنید لطفا اگر مشکلی براتون نیست و فشاری بهتون نمیاد

    • بدون نام

      در ضمن ترابی را هم حساب کنید لطفا اگر مشکلی براتون نیست و فشاری بهتون نمیاد

    • بدون نام

      جناب راهبر مهدی ترابی هم سهمیه پرسپولیسه چرا وانمود می کنید نمیدونید یا نکنه فکر می کنید هنوز بازیکن سایپاس؟

    • علیرضا

      اخه تو پستی که ابراهیمی و عزت اللهی هستن اصلا خودتون روتون میشه اسم نورالهی که تخصصش خواب دیدنه رو حتی به عنوان ذخیره ی ذخیره ها قرار بدین علیپور هم اگه توی تیم دیگه ای بود و لطف و حمایت داوری و حکومت پشتش نبود به لطف پنالتی های اهدایی الان شش گل زده اصلا قیافه اش به مهاجم نمیخوره نه تکنیک داره نه قد و قواره فقط جوسازی و حمایت رسانه ای و فدراسیونی داره همین...مگه از بالا دستور بدن هرچند که اگه کیروش اینا رو ببره حتی یک ثانیه ام بازی نخواهند کرد

    • Top

      آقای نویسنده بهتر نیست به جای استفاده از تیم ملی فوتبال از تیم پرسپولیس استفاده شود تا تو خیالت راحت بشه

    • اژدرهای سرخ

      آخرین مصاحبه کیروش دقت کنید متوجه میشوید به خاطر لجبازی بابرانکوهردو راخط میزند این اجنبی اصلا براش مهم نیست ایران قهرمان بشه فکر و ذکرش جنگ با برانکو بعد از شکست هم میگه مسئولین حمایت نکردن از ایران برای شکست مابرنامه ریزی کرده بودن. آخر سر هم پول بیت المال مردم و میگیره میره جای دیگه تعریف میکنه به ریش ما میخنده. این نوشته یادتون باشه. درآخر امیدوارم اینطور نباشه به حق پنج تن آل عبا

    • احسان نظری

      جام جهانی برزیل: مهرداد پولادی، جلال حسینی، حسین ماهینی، رضا حقیقی. بعد از جام جهانی ۳ تاشون رفتن. جام ملت های آسیا: خانزاده که البته خوشم نمیاد ازش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج