۸۱۲۲۵۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گل‌محمدی و سبقت از رقبای داخلی و خارجی

سرمربی پدیده مشهد که در این فصل نتایج خوبی را به دست آورده، به لحاظ عملکرد کلی در ادوار مختلف نیز آمار قابل قبولی را به ثبت رسانده است.

وبسایت نود: یحیی گل محمدی با نتایج بسیار خوبی که در نیم فصل نخست رقابت های این فصل به عنوان مربی پدیده مشهد به دست آورد، در رده بندی کلی مربیان در تاریخ لیگ برتر تا رده سیزدهم ترقی کرد.

وی با میانگین کسب بیش از ۱.۵ امتیاز در هر بازی توانسته پس از ۱۶۷ بازی به عنوان مربی، به ۶۹ برد و ۵۹ تساوی دست یافته و صعود چشمگیری در رده بندی کلی مربیان داشته است.

یحیی گل محمدی هم اکنون با مجموع ۲۶۶ امتیاز سیزدهمین مربی تاریخ لیگ برتر شناخته می شود. وی با وجود سابقه کمتر نسبت به برخی مربیان توانست با کسب نتایجی بهتر از آنها، به این جایگاه رسیده و بسیاری از مربیان باتجربه تر و باسابقه تر را پشت سر گذاشته است. در ادامه نتایج گل محمدی را با برخی مربیان مقایسه می کنیم.

گل‌محمدی و سبقت از رقبای داخلی و خارجی

لوکا بوناچیچ آخرین مربی‌ای بود که یحیی گل محمدی در جدول رده بندی کلی مربیان او را پشت سر گذاشت؛ لوکا 180 بازی در لیگ برتر ایران مربیگری کرده و 264 امتیاز به دست آورد. محمد مایلی کهن با وجود 177 بازی، 11 رده پایین تر از مربی پدیده مشهد قرار دارد؛

اکبر میثاقیان هم با وجود 219 بازی لیگ برتری، باز هم پنج رده پایین تر از گل محمدی است. حتی محمد احمدزاده که 231 بار با تیم های مختلف در لیگ برتر مربیگری کرده، فقط 244 امتیاز به دست آورده و دو رده بعد از گل محمدی قرار گرفته است.

فراز کمالوند سرمربی سابق صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز در ادوار مختلف 177 بار به عنوان مربی روی نیمکت تیم های مختلف حضور داشته اما 25 امتیاز کمتر از یحیی کسب کرد؛ مهدی تارتار که از نظر سابقه حضور در لیگ برتر تقریباً با یحیی گل محمدی برابر است و 163 بازی مربیگری کرده، با اختلاف امتیازی چشمگیری در رده بندی کلی مربیان، 10 رده پایین تر از گل محمدی قرار گرفته و 194 امتیاز اندوخته است.

یحیی گل محمدی در رقابت های این فصل می تواند با کسب نتایج لازم چهار مربی دیگر در رده بندی مربیان لیگ برتر را هم پشت سر بگذارد. وی با کسب شش امتیاز دیگر صمد مرفاوی را پشت سر می گذارد؛ مرفاوی 272 امتیاز را در 203 بازی ادوار مختلف به دست آورد.

همچنین، مربی پدیده پس از سه پیروزی دیگر، با دو رده صعود بالاتر از عبدالله ویسی قرار می گیرد؛ مربی که سابقه 229 بار مربیگری در لیگ برتر را دارد. رقیب بعدی گل محمدی فاصله بیشتری داشته و 290 امتیازی است. محمود یاوری پس از 247 بازی هم اکنون در رده دهم مربیان تاریخ لیگ برتر قرار گرفته و بعید نیست که تا پایان همین فصل از این رده تنزل کند.

آخرین مربی که یحیی گل محمدی می تواند در پایان فصل در رده بندی کلی مربیان از او هم پیشی بگیرد، حسین فرکی با سابقه دو بار قهرمانی است. در صورت تکرار نتایج نیم فصل نخست لیگ برتر هجدهم (با کسب حداقل 29 امتیاز)، کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی از حسین فرکی هم سبقت خواهد گرفت. فرکی تا کنون 196 بازی در لیگ برتر مربیگری کرده و 294 امتیازی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج