۸۱۲۵۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رکوردشکنی بلندگوی هوشمند آمازون در بازار

در شرایطی که بررسی های علمی از برتری کیفی بلندگوهای هوشمند تولیدی گوگل خبر می دهد، فروش بلندگوهای آمازون در سال ۲۰۱۹ بیش از همه رقبا خواهد بود.

خبرگزاری فارس: در شرایطی که بررسی های علمی از برتری کیفی بلندگوهای هوشمند تولیدی گوگل خبر می دهد، فروش بلندگوهای آمازون در سال ۲۰۱۹ بیش از همه رقبا خواهد بود.

آمازون با عرضه اولین بلندگوی هوشمند خود موسوم به اکو در سال ۲۰۱۴ یک بازار جذاب دیگر برای محصولات فناوری اطلاعات ایجاد کرد و توانست از این طریق روش جدیدی برای ارائه خدمات تجارت الکترونیک و کلود خود بیابد. همین پیشتازی موجب شده اگر چه بعد از عرضه بلندگوی آمازون، رقبای قدرتمندتر و بهتری عرضه شوند اما این شرکت کماکان در بازار پیشتاز باشد.

رکوردشکنی بلندگوی هوشمند آمازون در بازار

یافته های موسسه تحقیقاتی ای مارکتر نشان می دهد که آمازون کماکان برترین تولیدکننده بلندگوهای هوشمند است و این پیشتازی در سال آینده هم ادامه می یابد.

آمازون در سال 2018 حدود 66.6 درصد از بازار مذکور را در اختیار داشته و این رقم در سال 2019 به 63.3 درصد کاهش می یابد. در این میان رتبه دوم متعلق به گوگل است که امسال 29.5 درصد از بازار مذکور را در اختیار دارد و رقم مذکور در سال آینده میلادی به 31 درصد افزایش می یابد.

بقیه شرکت های سازنده این نوع بلندگوهای هوشمند در مجموع امسال 8.3 درصد از بازار مذکور را در کنترل داشته اند که این رقم سال آینده به 12 درصد افزایش می یابد. از جمله دیگر شرکت هایی که در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند، می توان به اپل هوم پد و دستگاه پرتال فیس بوک اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج