۸۱۲۸۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پل پوگبا؛ فریاد اختاپوس در باکسینگ دی!

ستاره فرانسوی تیم منچستریونایتد ۲ گل به هادرسفیلد زد تا اولین بازیکنی از این تیم باشد که روی ۱۰ گل تاثیر گذاشته است.

ورزش سه: پل پوگبا را باید مهم ترین سلبریتی تیم منچستریونایتد در این سال ها قلمداد کرد. کسی که در سال ۲۰۱۱ به تیم بزرگسالان منچستر اضافه شد اما پس از یک فصل شاگردی فرگوسن، با نظر مینو رایولا مدیر برنامه معروفش، تئاتر رویاها را به مقصد تورین ترک کرد.

در آن مقطع جدایی بازیکنی معمولی و نیمکت نشین خیلی باعث ناراحتی شیاطین سرخ نشد اما ۴ فصل درخشش در تیم یوونتوس، سبب شد تا منچستری ها یک درد دیگر را هم در بدترین سال های تاریخ باشگاه تجربه کنند.

اما داستان پوگبا و منچستریونایتد، قصه دو خط موازی نبود و این دو خیلی زود بازهم به هم رسیدند. هواداران یونایتد از دست ستاره فرانسوی ناراحت بودند اما وقتی سرمربی جدید پوگبا را می خواست، مدیران توان خریدش را داشتند و از همه مهم تر، باشگاه هم می خواست با جذب این فوق ستاره به دوران اوج بازگردد، دلیلی برای مخالفت از سوی طرفداران وجود نداشت. پس در یک روز تابستانی پوگبا بار دیگر به باشگاه منچستر رفت و به این تیم پیوست تا هواداران در شبکه های اجتماعی تیتر بزنند: PogBack (پوگبا [به خانه] بازگشته است)!

پوگبا به خانه بازگشت اما اوضاع بر وفق مراد پیش نرفت. مورینیو در اکثر مواقع از او در پست هافبک دفاعی استفاده می‌کرد و این کار آزادی عمل را از رقاصِ فرانسوی می‌گرفت! این باعث شد تا حالا شاید درخشان ترین فریم از او در اولین سال حضورش زیر نظر آقای خاص، دربی شهر منچستر باشد که آزادی بیشتری داشت و موفق شد نمایش درخشانی را ارائه کند. این فصل اوضاع بدتر هم شد. مورینیو و پوگبا درگیری های پنهان و آشکار لفظی پیدا کردند تا ستاره ۸۹ میلیون پوندی نیمکت نشین شود.

جدایی مورینیو از یونایتد بهترین خبر برای پل پوگبا بود. سلبریتی تیم منچستریونایتد که توانایی فردی عجیبی در زمین مسابقه دارد، به خوبی می دانست فرصت بسیار خوبی در تیم سولسشر خواهد داشت. در بازی نخست مقابل کاردیف پوگبا ۲ پاس گل داد تا شمار پاس گل هایش به عدد ۶ برسد، البته نمایش درخشان تر در پیش بود.

دیشب در «باکسینگ دی (روز هدیه دادن)» شیاطین سرخ به مصاف تیم هادرسفیلد رفتند و پوگبا همچون جدال قبلی در ترکیب اصلی قرار داشت. هافبک میانی و هجومی شماره ۶ منچستر در این مسابقه نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد و توانست در نیمه دوم پاس آندر هررا را در محوطه جریمه با ضربه ای تک ضرب و دقیق تبدیل به گل کند.

دقایقی بعد پوگبا پشت محوطه جریمه در فرصت شوتزنی قرار گرفت و با ضربه ای دیدنی گل دوم را به ثمر رساند اما برخلاف همیشه، به جای این که به رقص و خوشحالی بپردازد، در جایش باقی ماند و ایستاده در زمین، گلش را جشن گرفت.

دوران اوج فوتبال پوگبا به زمان حضورش در یوونتوس مربوط می شود. زمانی که تورینی ها لقب «اختاپوس» را برایش برگزیدند و شاید حالا هم بهتر باشد شیاطین سرخ در بازگشت فوق ستاره گران قیمت به دوران اوج، از این لقب برایش استفاده کنند.

او حالا اولین بازیکن این فصل تیم منچستریونایتد است که شمار گل هایی که در آن مشارکت داشت را به عدد ۱۰ رسانده است اما بدون شک این برای هافبک سیه چرده کافی نخواهد بود. نکته جالب این که ۴۰ درصد تاثیر پوگبا روی گل های این فصل منچستر در دوران اوله سولسشر بوده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج