جاباما
۸۱۲۸۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پردانلودترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۱۸

لیست پردانلودترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۸ منتشر شد. با توجه به این لیست، فیس بوک به عنوان صاحب ۴ اپلیکیشن واتس اپ، مسنجر، فیس بوک و اینستاگرام بیشترین سهم دانلود را به خود اختصاص داده است.

گجت نیوز: لیست پردانلودترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۸ منتشر شد. با توجه به این لیست، فیس بوک به عنوان صاحب ۴ اپلیکیشن واتس اپ، مسنجر، فیس بوک و اینستاگرام بیشترین سهم دانلود را به خود اختصاص داده است.

مدتی است برخی از شرکت‌های تحقیقاتی به صورت ماهانه، فصلی و سالانه میزان دانلود اپلیکیشن‌های مختلف را در قالب یک گزارش جامع منتشر می‌کنند که برای شرکت‌ها توسعه‌دهنده و سازنده این اپلیکیشن‌ها بسیار حائز اهمیت است تا به کمک آن میزان موفقیت خود را بررسی کنند. اخیرا پژوهشگران فعال موسسه App Annie اپلیکیشن‌های دو فروشگاه اینترنتی و آنلاین اپ استور اپل و گوگل پلی استور را بررسی کرده و لیستی از پردانلودترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده‌اند.

پردانلودترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۱۸

پردانلودترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۸ کدامند؟

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی موسسه App Annie شرکت فیس بوک با وجود این که رسوایی‌های اطلاعاتی را در سال 2018 تجربه کرده است، اما همچنان 3 اپلیکیشن این شرکت یعنی واتس اپ، مسنجر و فیس بوک بیشترین سهم دانلود در سال 2018 را به خود اختصاص داد‌ه‌اند. از سویی بر اساس گزارش منتشر شده، متوجه می‌شویم که در سال 2018 میزان دانلود اپلیکیشن‌های موجود در دو فروشگاه اینترنتی اپ استور اپل و گوگل پلی استور به 113 میلیارد بار رسیده و نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد افزایش پیدا کرده است. محققان موسسه App Annie عنوان می‌کنند میزان علاقه کاربران برای دانلود اپلیکیشن‌های پیام رسان و شبکه های اجتماعی نیز نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

در ادامه این گزارش آمده است پس از اپلیکیشن‌های فیس بوک مسنجر، واتس اپ و فیس بوک، سایر اپلیکیشن‌ها نظیر تیک تاک، اینستاگرام، مرورگر یو سی براوسر (UC Browser)، شیرایت (ShareIt)، اسنپ چت، نتفلیکس و ویگو ویدیو نیز جزو پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2018 محسوب می‌شوند. از سویی در سال جاری کاربران برای خرید و دانلود اپلیکیشن‌های مختلف بیش از 76 میلیارد دلار هزینه کرده‌اند که این مقدار نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

لازم به ذکر است برخی از تحلیل‌گران عنوان می‌کنند این آمار منتشر شده از ابتدای سال 2018 تا نیمه نخست ماه دسامبر است و با توجه به عید کریسمس و تخفیف‌های ویژه‌ای که شرکت‌های مختلف به مناسب سال جدید میلادی در نظر می‌گیرند، آمار دانلود برخی از اپلیکیشن‌های پولی نظیر نتفلیکس که سرویس آنلاین پخش و استریم آنلاین فیلم محسوب می‌شود، به مقدار چشمگیری افزایش پیدا می‌کند و لیست منتشر شده با کمی تغییر روبه‌رو خواهد شد.

پردانلودترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۱۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج