۸۱۳۳۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

فال روزانه شنبه ۸ دی ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 8 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر چه تا به حال مسیر دشواری را گذرانده باشید اما از این پس راهتان هموار است. به جای این که برای تک تک لحظات خود برنامه ریزی کنید، کمی به زمان اجازه دهید تا شما را به هر کجا که دوست دارد ببرد. آنوقت می بینید که چقدر لحظات شیرین تری را تجربه خواهید کرد. اگر زندگی تان یکنواخت شده، از امروز که تولدتان است استفاده کنید و ساختارهای گذشته را بشکنید. تنوع و تجربه چیزهای جدید می تواند شما را قوی و پخته تر از قبل سازد. به فکر تغییر بزرگی در زندگی تان هستید، ماه فروردین زمان مناسبی برای آن خواهد بود. تا آن زمان هر چه می توانید بر اطلاعات خود بیافزایید تا بهترین تصمیم را بگیرید. روابط عاطفی تان در این سال بهتر از سالهای قبل خواهد بود، سعی کنید آن را حفظ کنید. در روابط عاشقانه نیز به آنچه سالهایت دلتان می خواهد، می رسید. کافی ست که ناامید نشوید و بر رفتارتان کنترل بیشتری داشته باشید. از سالی پر از هیجان و اتفاقات خوب نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

هر عمل بدون فکر می تواند برایتان مشکل ساز شود بنابراین امروز قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید. حال زمان خوبی برای استراحت نیست پس به جای آن تمام تمرکز تان را بر کارهای مهم تری که می خواهید انجام دهید، بگذارید. به نشانه های اطراف تان خوب گوش دهید زیرا حاوی پیامی هستند که می توانند به شما در گذراندن مسیر کمک کنند. در این روزها بیشتر به سلامت جسمانی تان اهمیت دهید. اگر تغذیه تان درست نباشد، انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهایتان نخواهید داشت. به زودی دری رویتان باز می شود که انتظارش را ندارید، با اعتماد به نفس کامل از آن رد شوید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

تغییراتی در زندگی تان رخ داده و موضوعی مدتی ست ذهن تان را درگیر کرده است، زمان آن است فکرهایتان را متمرکز و به آنها جامع عمل بپوشانید. شاید به خودتان مطمئن باشید و فکر کنید که تمام پاسخ ها را می دانید اما بد نیست از دیگران نیز کمک بگیرید. شریک زندگی تان چند روزی ست که بهونه گیر شده است، موضوعی مهم نیست، کافی ست که زمان بیشتری را به او اختصاص بدهید تا مثل قبل شود. یه سفر داخلی کوتاه چیزی ست که شما به آن نیاز دارید، پس همین امروز برای آن برنامه ریزی کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز کمی رفتار خود را تغییر دهید. اگر متناسب با شرایط که در آن قرار می گیرید عکس العمل نشان دهید، جواب بهتری خواهید گرفت تا این که یک رفتار را در هر موقعیتی به کار برید. نسبت به آنچه به زبان می آورید محتاط تر باشید. ذهن شما درگیر و خلاق است به همین دلیل دوست دارید که ایده های ناب خود را با دیگران نیز در میان بگذارید. فقط مراقب افراد سودجو باشید، زیرا ممکن است که از روراستی شما سو استفاده کنند. فردی از دورحواس اش به شماست. مراقب باشید تا کار اشتباهی انجام ندهید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

فکری در سر دارید، اجازه ندهید که ترس و محافظه کاری، مانع شما شود. حتی اگر قدمی که امروز بر می دارید بزرگ نیست و آنچنان به چشم نمی آید، ناامید نشوید زیرا هر چه بیشتر پیش روید، موفقیت های بیشتری را تجربه خواهید کرد. اگر سعی کنید انرژی و افکار خود را متمرکز کنید، کلید موفقیت در دستان تان خواهد بود. اگر می خواهید استرس های روزانه را تا حدودی از خود دور کنید، بازی و ورزش را فراموش نکنید. اگر مجرد هستید، یکی از دوستان قدیمی تان به سمت شما می آید اما این بار رابطه ای دیگر را با شما آغاز خواهد کرد. منطق را در تصمیمات تان فراموش نکنید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

چند وقته که همش در حال دویدن هستید، امروز زمان خوبی برای ایستادن و تمرکز کردن است. برای بدن تان احترام قائل شوید و با او آنطور که شایسته آن است برخورد کنید. از خوردن مواد غذایی مضر بپرهیزید و پس از کارهای سخت به بدن تان استراحت دهید. شما از وضعیت کنونی خود رضایت کامل را ندارید. اما بدانید که برای تغییر خودتان باید دست به کار شوید. شاید ابتدای راه کمی برایتان سخت بگذرد اما آینده ای روشن در انتظارتان خواهد بود اگر با انرژی پیش بروید و ناامید نشوید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز بهتر است با افرادی که با شما مخالفت می کنند، خیلی بحث نکنید زیرا به نفع شما نخواهد بود. به جای آن پیشنهادهای دیگران را بشنوید و از آنها ایده بگیرید. فکری در سر دارید اما هنوز در مورد آن مطمئن نیستید، بهتر است که مدت دیگری به خودتان زمان دهید تا فکرتان پخته تر شود. دوستی از دست شما ناراحت است، اگر چه شما خودتان را مقصر نمی دانید اما بهتر است که از او دلجویی کنید. زندگی عاطفی شما به زودی وارد مرحله تازه ای می شود که بر روحیه شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز اطرافیان تان از شما زیاد سوال می کنند اما حوصله جواب دادن به آنها را ندارید اما بهتر است به گونه ای جواب دهید که آنها دلخور نشوند. از شرایط این روزها رضایت کامل ندارید، کمی صبر لازم است تا به شرایط دلخواهتان برسید. نسبت به یکسری مسایل بسیار حساس شده اید، این حساسیت زیاد می تواند به ضررتان تمام شود، بنابراین سعی کنید آن را از خود دور کنید. در انتهای روز خبرهای خوشی به گوش تان می رسد. سعی کنید آنها را فعلا جار نزنید. اگر مجرد هستید، امروز نشانه ای را دریافت خواهید کرد که خبر از اتمام این دوران برایتان خواهد بود.

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز به مشکلی بر می خورید که خیلی راحت می توانید به کمک فردی آن را حل کنید. هیچ ترسی به دل راه ندهید. شما آنقدر قدرت دارید که می توانید هر آنچه بخواهید را به دست آورید. پس نگذارید ترس های کوچک و حس پشیمانی بر شما غلبه کند و مانع از پیشرف تان شود. راهی که در مقابل تان قرار گرفته، بر خلاف آنچه از بیرون به چشم می آید، روشن و واضح است. اگر بر اهداف تان اصرار ورزید و مرد عمل باشید و افکار کم اهمیتی که در حال حاضر ذهن تان را درگیری کرده را دور بریزید، صاحب بهشتی خواهید شد که تنها در رویاهایتان می دیدید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

مسیر جدیدی را در پیش گرفته اید که عده ای سعی دارند سنگ جلوی پایتان بیاندازند، این اجاره را به آنها ندهید که در کار شما وقفه ایجاد کنند. اگر اشتباهی مرتکب شده اید، اصلا نگران نباشید زیرا راههای زیادی در پیش است و شما می توانید در طول این مسیر اشتباهات خود را جبران کنید. به جای احساس پشیمانی سعی کنید از تجربیات تلخ گذشته خود برای ساختن آینده ای بهتر استفاده کنید. حتی اگر آینده شرایط متفاوتی با آنچه شما فکرش را می کردید، پیش رویتان قرار داد، به جای پشیمانی و عقب کشیدن، خودتان را با آن وفق دهید. انعطاف پذیری نیز یکی دیگر از رازهای موفقیت شماست.

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

اختلاف کوچکی میان شما و یکی از همکاران تان بوجود می آید که ممکن است شما را ناامید کند. نگذارید این موضوع انرژی و ذهن شما را بگیرد. روی امروز تمرکز کنید و فردا را برای همان فردا بگذارید. کلامی که امروز به زبان می آورید بر دل ها خواهد نشست و دیگران را محسور خواهد کرد، پس اگر می خواهید فردی را تحت قرار دهید، امروز بهترین فرصت است. صداقت را نیز از یاد نبرید. در مورد چیزهایی که درباره آنها اطلاعات ندارید، از دیگران کمک بگیرید. امروز خیلی راحت می توانید کارهای نیمه تمام تان را به اتمام برسانید، پس معطل نکنید. اگر حرفی زده اید که عزیزی را ناراحت کرده اید، همین امروز از او دلجویی کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز مراقب شرایط مالی تان باشید و در خرج کردن حواس تان را جمع کنید. همانطور که امروز در حال حرکت هستید، ندایی از درون می شنوید که شما را از حرکت باز می دارد. هر چه شما سرعت تان را بیشتر می کنید، ندای درون تان شما را به آهسته تر رفتن تشویق می کند. بهتر است آن را نادیده نگیرید و کمی استراحت کنید. امروز به جای انجام کارهای جدی و مهم و بیرون رفتن از خانه، به کارهای خانه رسیدگی کنید و وقت تان را در کنار دیگر اعضای خانواده بگذرانید. در خانه ممکن است صحبت هایی بشنوید که از آن بی خبرید، ساده از آنها نگذرید زیرا موضوع مهمی در میان است.

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

برای رسیدن به موفقیت راههای زیادی وجود دارد که آنها را نادیده می گیرید. ترس را کنار بگذارید و قدم اول را محکم بردارید. برای تجربه چیزهای جدید از قدرت درونی تان کمک بگیرید و ببینید که چه چیزهای جدید و هیجان انگیزی را کشف خواهید کرد. یک دو راهی بر سر راهتان قرار گرفته که برای انتخاب این پا و آن پا می کنید. شاید بد نباشد کمی به خودتان زمان دهید تا در مورد انتخاب تان مطمئن تر باشید. به فکر شروع رابطه ای هستید اما از بیان آن می ترسید، اگر صادقانه حرف دلتان را به زبان آورید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج