۸۱۳۹۹۱
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

آخرین وضعیت نرخ طلا، سکه و ارز در بازار تهران

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران با افزایش قیمت نسبت به روز قبل، ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان شد.

برترین ها: قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران با افزایش قیمت نسبت به روز قبل، ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان شد.

امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

آخرین وضعیت نرخ طلا، سکه و ارز در بازار تهران

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و 170 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 650 هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم 337 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1280 دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری با 100 تومان افزایش نسبت به صبح دیروز، 10 هزار و 600 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 10 هزار و 500 تومان خریداری می‌کنند.د

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها 12 هزار و 400 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 12 هزار و 300 تومان است.

همچنین امروز یورو در مرکز مبادلات ارزی با قیمت 4810تومان،‌ قیمت درهم امارات 1143 تومان و قیمت پوند انگلیس نیز 5333 تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

در همین رایطه محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص وضعیت امروز بازار سکه و طلا گفت: قیمت جهانی طلا امروز بدون تغییر هر اونس ۱ هزار ۲۸۱ دلار بود. با توجه به تعطیلات سال نوی میلادی بازارهای جهانی تعطیل هستند و دادوستد صورت نمی‌گیرد.

او افزود: از دیروز بعدازظهر با افزایش قیمت ارز در بازار داخلی باعث شد که قیمت سکه و طلا هم با افزایش مواجه شود به‌نحوی‌که هر قطعه سکه بهار آزادی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش مواجه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک مشت دلال کثیف با ترفندها و اقدامات متقلبانه بجان بازار ارز و سکه افتادند و یک سری از مردم احمق هم در دامشون گیر کردند ، در هیچ کشوری اینگونه اجازه فعالیت به مجرمان اقتصادی نمی دهند ، ولی این تقلای آخر دلالان کثیفه انشاالله له کوری چشمشون ارز رویه سقوط قیمتش رو ادامه میده

      پاسخ ها

      • مهدی

        متاسفانه مشکل خیلیا اینه که نمیخوان واقعیت رو قبول کنن چرا فک میکنید اینا دلال هستن نه این مردم هستن که از ترس آینده میخوان سرمایشون رو حفظ کنن که کاملا هم حق دارن چون بجز خودشون کسی به فکرشون نیست اگه اقدام نکنن چن ماه دیگه میبنن هیچی ندارن. البته حتما توی این مواقع دلالی هم بوجود می اد که پلیس ظاهرا گفته همشونو جمع کرده

    • بدون نام

      چرا پیله کردین به سکه و دلار اقای همتی همون 4200 خودتون برسونید و بزاری ثابت بمونه واس همیشه تا قیمتها هم برگرده در غیر این صورت ملت به بر اندازی نظام فکر میکنن واقعن خسته شدن چهل ساله فقط هر روز یچی گرون میشه الانم فروشندگان همه به گران فروشی عادت کردن چرا رهبر اقددامی نمیکنه

    • ممم

      دلالان کثیف فقط به فکر خودشونن

    • قاسم سعدی

      دولت چه کار دیگه ما خسته شودم خدا شاهده از زن گرفتن تا خاندار شودم وام ازدواج وام مسکن کار که نیست دولت روحانی با ما چه کرده

    • قاسم سعدی

      چرا ماخق داریم زندگی کنیم با شرافت

    • اقتصاددان

      دلار از سه شنبه و چهار شنبه می کشه بالا چون بانک های خارجی به خاطر کریسمس اول و دوم ژانویه تعطیل هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج