۸۱۴۴۷۹
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

توزیع عیدانه ۱۴۷ هزار تن برنج، روغن و شکر

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از برنامه ریزی برای توزیع ۱۴۷ هزار تن کالای اساسی برنج، روغن و شکر به منظور تنظیم و برقراری آرامش در بازار در سه ماه پایانی امسال خبر داد.

ایرنا نوشت: مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از برنامه ریزی برای توزیع ۱۴۷ هزار تن کالای اساسی برنج، روغن و شکر به منظور تنظیم و برقراری آرامش در بازار در سه ماه پایانی امسال خبر داد.

یزدان سیف در نشستی خبری، افزود: مقرر شده در سه ماه پایانی امسال ۵۰ هزار تن برنج، ۵۷ هزار تن روغن خام برای تامین روغن خوراکی و ۴۰ هزار تن شکر برای تنظیم بازار توزیع و عرضه شود. وی خاطرنشان کرد: این کالاها با نرخ های مصوب تنظیم بازاری عرضه می شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط تحریم ها از آغاز سال تاکنون ۲۰ میلیون تن کالای اساسی تامین شده است که تا به امروز فقط ۸.۵ میلیون تن به مصرف داخلی رسیده است.سیف ادامه داد: مجموع کالاهای اساسی مورد نیاز سال آینده نیز تامین شده است و نگرانی در این زمینه نداریم.

توزیع برنج و شکذ و روغن

به گفته این مقام مسئول، در طرح تنظیم بازار ماهانه ۲۰ هزار تن برنج تایلندی درجه یک (گرید A) هر کیلوگرم با قیمت پنج هزار و ۲۰۰ تومان، و درجه دو (گرید B) با قیمت چهار هزار و ۲۰۰ تومان در انبارهای شرکت بازرگانی دولتی در استان ها عرضه می شود.

وی بیان داشت: قیمت برنج تایلندی با مصوبه ستاد تنظیم بازار استان ها تعیین و به دست مصرف کنندگان می رسد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران به موضوع خرید تضمینی محصولات کشاورزی پرداخت و گفت: مقدمات آماده سازی فرایند خرید و مراکز تحویل خرید تضمینی محصولات کشاورزی سال زراعی ۹۸-۱۳۹۷ از امروز به طور رسمی آغاز می شود.

وی اظهارداشت: شورای اقتصاد قیمت هر کیلوگرم خرید تضمینی گندم سال زراعی جدید را یک هزار و ۶۰۰ تومان تعیین کرده که با ۲۳ درصد رشد از نرخ مناسبی برای تولیدکنندگان برخوردار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میگم خود مسئولین برنج تایلندی میخورن؟
      ...

      پاسخ ها

      • ST

        این اقلام کی و کجا توزیع میشه؟ اگر هم بخواد توزیع بشه میره آدرس سرراست انبار محتکر و مختلس....به دست من گرسنه و مردم بیچاره که نمیرسه....میره انبار محتکر و آقازاده یه چرخ میخوره بعد مویرگی میاد بازار و به قیمت خون میرسه دست مردم....
        آخه آزموده را آزمودن خطاست....مگه دلار ۴۲۰۰ جهانگیری که دادین دست از ما بهتران که اجناس به قیمت مناسب برسه دست مردم طاعون زده ؛؛ رسید؟؟؟؟؟
        رانت دست چاقهای خودی ندید....حق السکوت به کس و ناکس ندید...مردم گرسنه و بی سرپناه را دریابید.....

    • بدون نام

      برنج تایلندی که قبلابه کوپن میدادن اگرازآن است که نمیشه خوردبایدبریزی جلومرغ مانداریم شکرهم بدردمان نمی خوره مانده روغن خام ؟کیلوی چندمیدن.!

    • ممم

      خودشون بخورنشون واسه شون خوبه

    • نادری

      این برنج ها رااگرجلوی مرغ وخروس هم بگذارید نمیخورند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرامسولین ما که اسب وباپوست میخورن اینم بدی دولپی میخورن برپدرومادرکسیکه مردم این کشوروعذاب میده لعنت مرگ براون مدیررواست

    • بدون نام

      مسئولین محترم من یک بازنشسته دولتی هستم.نه پدرم تکدی میکرد نه پدر بزرگم و نه هیچکدام از بستگانم عادت به چنین کاری داشتند.در مورد شما عاقلان دانند ولی ما اصلا در عمرمان گدایی نکرده ایم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک برسراین دولت مردان که ارز وسرمایه کشورو میریزه توجیب تایلندیها وبرنج آشغال وارد میکنه بهتر این برنجهارا بده به خانوادی همان دولت مردان چون لایق خودشونه بهتره ازکشاورزان خودمان برنج رابخرد که هم ارز مملکت توکشور میماند هم ازکشاورزان حمایت شده هم یک عده آقازادها وبعضی بعضی دولت مردان حق این ملت نجیب را به سمت خود نمیکشند

      • بدون نام

        بیرشن به گورپدرتون پدرسوختهرها خودتون برنج امریکایی می خورید بعدمی گویدمرگ برامریکارخاک برسرتون

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه کدام عدالت مگه عدالت هم داریم یه عده سبد حمایتی که لازم نداشتند گرفتند و یه عده که احتیاج داشتند بهشان ندادند آیا این عدالت هست که شما میگید

    • ژیلا

      ماکه هیچکدامیش نمیخواییم بخشیدیم به خودشون

    • بدون نام

      ازراه نرسیده ملت همیشه درصحنه هجوم میبرن واسه این برنج تایلندی

    • عباس مرادی

      خوب حالا که به فکر جامعه هستند جای خوشحالی است ای مردم تشکرات فراموش نکنید!

    • بدون نام

      قربان زمانی که کو پن بود ،،،،،العان فقط پول

    • بی نام

      شما مسئولین فقط کارمندا رو میبینید در صورتی که تو کشور اینقدر بیکار داریم که به نون شب هم محتاجن اونا که هیچ راهی به جایی ندارن کارمند که یه حقوق بخور و نمیری داره اونا که هیچی ندارن به داد ادنا برسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج