۸۱۴۶۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اولین صحبت‌های مالک جدید باشگاه پدیده

مدیرعامل شرکت شهر خودرو در پایان جلسه خود با مدیران شرکت پدیده مادر درباره انتقال مالکیت این باشگاه اظهار کرد: خوشبختانه جلسه خوبی را برگزار کردیم.

سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان: مدیرعامل شرکت شهر خودرو در پایان جلسه خود با مدیران شرکت پدیده مادر درباره انتقال مالکیت این باشگاه اظهار کرد: خوشبختانه جلسه خوبی را برگزار کردیم.

فرهاد حمیداوی افزود: در مسیر انتقال باید به اطلاع برسانم که مسئولان استان خراسان رضوی تلاش زیادی کردند.

در این بین شخص سرپرست استانداری و همچنین رسولیان مدیرکل اقتصادی این نهاد و فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان وبرادران رییس هیات فوتبال و البته دادستانی واقعا دلسوزانه پای کار بودند تا هواداران تیم خوشحال شوند.
وی اظهار کرد: امروز نیز آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد تاکید ویژه ای بر انتقال سریع باشگاه داشتند و نشان دادند که واقعا از امور فوتبال و ورزش کاملا مطلع هستندو خوشبختانه در جلسه آقای انتظاری هم به جهت شادی هواداران خیلی جدی پای کار آمدند.

حمیداوی تاکید کرد: با توافقی که انجام گرفت و انشالله چهارشنبه نیز رسمی خواهد شد، ما کار را برای برون رفت از مشکلات تیم آغاز کردیم و امروز نیز با یحیی گل محمدی مذاکره خواهیم کرد تا در تمرینات تیم حاضر شود.

مدیرعامل شرکت شهر خودرو در خصوص خطر کسر ۶ امتیاز نیز گفت: پنجشنبه جلسه ای را با سوبا برگزار خواهیم کرد تا انشالله هواداران نیز از این اتفاق استرسی نداشته باشند ومشکل را حل خواهیم کرد.

وی افزود: به هر حال این انتقال زمان بر بود و باید یکسری کارهای قانونی آن انجام می گرفت که خوشبختانه این شرایط ایجاد شد. در این راه واقعا مدیران شرکت پدیده تلاش زیادی کردند و باید از آنها تشکر نماییم.

حمیداوی افزود: بعد از انجام توافق نامه رسمی در هفته آینده تلاش خواهیم کرد تا نشست خبری را برگزار کنیم و جزئیات برنامه های خود را اعلام خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج