۸۱۴۸۱۵
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

نماینده فسا: درازهی قطعا اشتباه کرده است

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: قطعا درازهی نماینده سراوان در نحوه گفت‌وگو با مامور گمرک دچار خطار شده و عبارات نادرستی بکاربرده است.

خبرگزاری فارس: محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا و سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان در جمع خبرنگاران، با تشریح جزئیات هیأت متبوعش درباره رفتار محمدباسط درازهی نماینده سراوان، اظهار داشت: بعد از اتفاقات گمرکات کشور، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان سه جلسه با مسوولان مربوطه از دولت و گمرکات این موضوع را بررسی کرد.

وی افزود: در جلسات مطرح شد که درازهی آن روز از گمرک وقت قبلی گرفته بود حالا ممکن است ساعتی که می خواست به آنجا برود قطعی نشده باشد، بر اساس حکم هیات نظارت، ما دستگاه های اجرایی کشور انتظار داریم که شان نماینده حفظ شود، حتی اگر وقت قبلی هم هماهنگ نکرده باشد نباید این برخوردها صورت نگیرد.

وی تصریح کرد: قطعا درازهی در نحوه گفت وگو با مامور گمرک دچار خطا شد و عبارات نادرستی به کار برد که در جلسه غیر رسمی مجلس عذرخواهی کرد.

نماینده مردم فسا در مجلس اظهار داشت: بعضا در برخی از رسانه ها این موضوعات به شکل تقطیع شده مطرح شد که انتظار می رود در سطح خود بررسی شود و آن قدر دامن زده نشود.

جمالی افزود: پزشکیان رییس هیات جلسات مختلفی با طرف ها داشته است که در این جلسات اعلام شده که قصد و غرض خاصی در گمرک برای برخورد با درازهی نبوده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه آن فردی که در گمرک بوده موضوع را با مسوول دفتر گمرک هماهنگ نمی کند ، فیلمبرداری از جلسه غیر رسمی توسط هر یک نمایندگان خطا بوده است.

وی افزود: برخی از مطالبی که در مورد درازهی در رسانه ها مطرح شده با بداخلاقی سیاسی بوده که انتظار داریم که در شرایط ویژه کشور حتما توجه داشته باشیم که تخریب ها کمکی به حل مسائل کشور و وحدت عمومی نمی کند و هیات نظارت اعلام می کند که با موضوعات مختلف برخورد می کنیم و فرقی برایمان نمی کند از چه جناحی باشد ولی رفتارهای هیجانی در جامعه را مخل می دانیم.

وی گفت: دستاویز قرار دادن حوادثی از این سنخ برای تخریب نهاد مجلس با هر انگیزه ای که باشدخطای راهبردی است، همه رسانه ها در شرایطی که کشور نیازمند همدلی و وحدت هستند باید با تدبیر با این موضوع برخورد شود.

وی در خاتمه افزود: قطعا هیات نظارت بر اساس ماده ۶ این هیات تذکر کتبی را به ایشان داده است امیدواریم انشاءالله تخلفات انجام نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به امید نابودی فساد

    • بدون نام

      بجای ماسمالی کردن کاراتان بفکر مردم باشید گرانی کممر مردم خورد کرده

    • کاظم

      یعنی چی؟؟یعنی یه نماینده حق داره سرش رو بندازه پایین هر جا خواست بره ؟؟تو خبر زدین حتی اگه وقت قبلی هم نگرفته باشه نباید این برخوردها صورت بگیره. برخورد رو اقای درازهی انجام داده نماینده عزیز شهرستان فسا!!!
      کلا تو نحوه برخورد با خاطیان تو ایراد برعکس عمل میشه. اولش میام مامور گمرک رو میکوبن. بعد میبینن مردم اعتراض میکنه میان از مامور گمرک حمایت میکنن. الان که جو تقریبا اروم شده و ذهن مردم رفته سراغ اتوبوی دانشگاه ازاد باز دوباره میان میگن مامور گمرک هم خطا کرده. چه خطایی؟؟
      فرق مردم با اون نماینده چیه؟؟اون نمایندا که از صدقه سری همین مردم رفته بهارستان نشین شده.این همه شهید دادیم که این بشه؟؟
      کاش کاش کاش رهبر عزیزمون به این مساله ورود پیدا کنه.

    • بدون نام

      کلا نمایندگان مجلس اشتباه میکنن هرکی هرکیه دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا آقا بگو مرگ بر امریکا

    • رهگذر

      در جلسه غیر رسمی از کی عذرخواهی کرده؟
      هر کاری دلشون میخواد میکنن تا کسی اعتراض می‌کنه میگن وحدت عمومی از بین می‌ره ساکت باشین . خخخخخخ

    • بدون نام

      همین؟ انشالله تخلفات انجام نشود؟ انشالله

    • بدون نام

      شان نماینده حفظ شود؟؟؟!! شان کارمند وملت نباید حفظ شود؟بهر حال همکارتونه وحرکت زشتشو نادیده گرفتید ایشون در جلسه غیر علنی از کی معذرت خواست؟این آقای هتاک باید از ملت واون کارمند محترم عذر خواهی کند

    • بدون نام

      این اشتباه نیست غلط بزرگی هست که کرده اونم نماینده مجلس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج