جاباما
۸۱۵۱۵۰
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

سرقت خواهر و برادر با چاقوی سلاخی

رئیس کلانتری ۱۱۷ جوادیه از دستگیری مردی که با همدستی خواهرش اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان کرده بود، خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کلانتری ۱۱۷ جوادیه از دستگیری مردی که با همدستی خواهرش اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان کرده بود، خبرداد.

سرهنگ علی الماسی در این باره گفت: چندی پیش گزارش های مختلفی از وقوع سرقت در محدوده های خزانه بخارایی، ترمینال جنوب، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام و ... به کلانتری ۱۱۷ جوادیه اعلام شد که در تمامی این گزارش ها فردی سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت NS با همدستی ترک نشین که در برخی موارد زنی جوان و در برخی موارد یک مرد بوده، اقدام به زورگیری از شهروندان کرده اند.

وی با بیان اینکه با کسب این اطلاعات رسیدگی به موضوع با فوریت در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت، اظهار کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این افراد ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق به یافتن سرنخ هایی از این افراد شدند و با استفاده از آن متهمان را تحت نظر قرار دادند تا این که سرانجام مخفیگاه آنان در محدوده خیابان شوش را شناسایی کردند.

الماسی با اشاره به اقدامات ماموران برای دستگیری این افراد گفت: ماموران پس از اخذ مجوز قضایی برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و هنگام حضور در این محل دو نفر از جمله راننده و مرد ترک نشین موتور سیکلت را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی با بیان ایکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد اقلام سرقتی و نیز کاردسلاخی کشف و ضبط شد، ادامه داد: این افراد پس از انتقال به کلانتری سعی داشتند تا خود را بی گناه معرفی کنند اما بررسی شواهد موجود و نیز بررسی سوابق یکی از متهمان راهی جز اعتراف برای آنان باقی نگذاشت، به ویژه آنکه یکی از متهمان در اردیبهشت ماه امسال نیز دستگیر شده و مدتی بعد با قید وثیقه از زندان آزاد شده بود.

رییس کلانتری ۱۱۷ جوادیه با اشاره به انجام بازجویی از این افراد گفت: در بازجویی از متهمان مشخص شد که زن جوان همراه آنان در برخی از سرقت ها خواهر راکب موتورسیکلت بوده و شیوه آنان نیز اینطور بوده که ابتدا فرد ترک نشین در مقابل افراد توقف کرده و سوالی را از مالباخته مطرح می کردند اما به محض اینکه مالباخته قصد جواب داشته با تهدید چاقوی سلاخی اموال وی را به سرقت برده و متواری می‌شدند.

به گفته الماس این افراد تاکنون به بیش از ۲۵۰ فقره سرقت از شهروندان اعتراف کردند که پرونده شان برای رسیدگی بیشتر به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م۴

      بازببرینشان و خوب بدهیدبخورند جان بگیرند و دفعه بعدبهتردزدی کنند

    • عشقمℳ

      ادم نمیدونه چی بگه
      از طرفی کارشون به شدت زشت بوده
      از طرفی خب گشنه ن دیگه
      مملکت یه جور شده ک مردم برای پول هرکار میکنن
      ازیه طرفم میتونستن برن کار کنن اما خب کار بدون تحصیلات مگه چقدر حقوق داره
      فقط خدا به داد مردم این مملکت برسه

    • دلسوز

      قید وثیقه چه سیقه ای؟
      من قانون شناس نیستم ولی قانون ومجازاتی که عامل بازدارنده نباشه باید عوض بشه،
      الان هر متهمی که دستگیر میشه یک مجرم سابقه دار که با قید وثیقه آزاد شده‌
      از همه بدتر قاتل ومتجاوز به پسر بچه‌ها بود که با دو میلیارد آزاد شده‌ بود
      به نظرم هرکس خلاف کرد وثیقه رو پس ندن ومصادره بکنن

    • بدون نام

      فقط اعدام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میگی برا زور گیری که اعدام نمیکنن میندازن زندان اونجا دوره و روش سرقت و دزدیهای دیگه یاد میگیرن گروه تشکیل میدن بعد آزاد شدن میرن برای پروژه جدیده دزدی.من نمیدونم چرا سخت نمیگیرن چرا به راحتی این دزها رو ول میکنن.

    • مجید

      خسته نباشین

    • بینام

      اینهمه ماموران نیروی انتظامی شبانه روز تلاش میکنند جان خود را به خطر می اندازند تا مجرمی دستگیر بشه ..آخرش چی ؟ قید وثیقه ؛ رضایت ؛ مرخصی به مجرمان و........‌‌

    • بدون نام

      زمانیکه یه زندانی دزد مال مردم را آزاد می کنند بیاد تو جامعه وه کاری زشتی را انجام بده خوب این کسی که دستور آزادی او را باید تنبه شود یه زندانی مالی که جرم مرتکب نشده یا اقتصاد این مملکت ویران ورشکستش کرده یا سرش گلاه گذاشتند را هم با وسیقه آزاد نمیکنند که بیاد به امور کار و زندگیش رسیدگی کنه تا به روز سیاه بشینه آنوقت یه خلاف کار راحت تو جامعه بگرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج