جاباما
۸۱۵۱۷۷
۵۰ نظر
۵۰۳۷
۵۰ نظر
۵۰۳۷
پ

نشانه‌های خیانت در رابطه را بشناسید

اگر شما به رفتار‌های شریک زندگی تان شک کرده اید و احساس می‌کنید که او در حال خیانت به شماست، به نشانه‌هایی که در ادامه برایتان آورده ایم، دقت کنید. اگر این نشانه را مشاهده کردید، به احتمال زیاد پای شخص دیگری در میان است.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: برقراری رابطه عاطفی سالم کار ساده ای نیست. در ابتدای رابطه همه چیز خوب است اما گاهی هر چه جلوتر می رویم، همه چیز سخت تر می شود. به عنوان مثال رفتار طرف مقابل مان عوض می شود یا مشکلاتی بوجود می آید که نه دلایل آن را می دانیم و نه قادر به حل کردن شان هستیم. اگر شما به رفتارهای شریک زندگی تان شک کرده اید و احساس می کنید که او در حال خیانت به شماست، به نشانه هایی که در ادامه برایتان آورده ایم، دقت کنید. اگر این نشانه را مشاهده کردید، به احتمال زیاد پای شخص دیگری در میان است.

نشانه‌های خیانت در رابطه را بشناسید

تماس اش با شما کم شده است

اگر در ابتدای رابطه تان او مدام با شما در تماس بود و در هر شرایطی به شما زنگ می زد یا پیغام می داد اما حال کمتر شما را می بینید و حرفی برای گفتن ندارد، نشانه این است که از رابطه با شما پشیمان شده یا این که فرد دیگری را پیدا کرده است. اگر قبلا شما مدام با او در تماس بودید و حال باید ساعت ها منتظر زنگ اش بنشینید، خط قرمزی ست برای این که بدانید او در رابطه با شما در حال عقب کشیدن است.

برای آینده برنامه ریزی نمی کند

دو نفر که در رابطه ای سالم به سر می برند، برای آینده خود برنامه ریزی می کنند. این برنامه ریزی می تواند بلند مدت یا حتی کوتاه مدت باشد. به عنوان مثال شما باید به همراه شریک زندگی تان در مورد تعطیلات آخر هفته خود برنامه ریزی کنید، اگر او از این کار امتناع می کند یا ترجیح می دهد که آخر هفته اش را تنهایی بگذراند، بدین معنی ست که تمایلی به بودن در کنار شما ندارد. از آنجایی که کمی عجیب است او تنهایی را به بودن با شما ترجیح دهد، بهتر است که به رابطه او با شخص دیگری شک کنید.

گوشی از دست اش نمی افتد

هیچ چیز بدتر از این نیست که با عشق زندگی تان بیرون بروید و او مدام سرش توی گوشی اش باشد. ممکن است که او با خانواده، همکاران یا دوستان اش در ارتباط باشد اما اگر این رفتار تکرار شد، بدانید که پای شخص دیگری در میان است.

او همیشه عجله دارد

گاهی وقت ها ما دیرمان شده یا کاری را باید زودتر انجام دهیم، عجله داشتن در این شرایط طبیعی ست اما اگر شما هر زمانی که با عشق زندگی تان در حال حذف زدن یا گشت و گذار بودید و او برای رفتن عجله داشت، باید به رفتارش شک کنید. احتمالا او می خواهد هر چه سریع تر از شما جدا شود و به سراغ فرد دیگری برود.

برنامه ها را کنسل می کند

این که طرف مقابل تان یک بار بنا به دلایلی برنامه تان را کنسل کند، طبیعی ست اما اگر هر بار که شما برنامه ای می گذارید و او بدون هیچ دلیلی آن را می پیچاند، بدانید که پایش جای دیگری گیر است. جملاتی مانند «من حالم خوب نیست» یا «من خیلی خسته ام» تنها بهانه است، بنابراین بهتر است که به دنبال دلیل واقعی آن باشید.

نشانه‌های خیانت در رابطه را بشناسید

در شبکه های اجتماعی مشکوک است

حتما شما هم هر از گاهی صفحه شریک زندگی تان را در شبکه های اجتماعی چک می کنید، اگر مورد مشکوکی در صفحه او دیدید، به عنوان مثال او همیشه عکس های یک نفر خاص را لایک می کند یا این که طوری رفتار می کند که انگار مجرد است، باید به او شک کنید که یا فرد دیگری در زندگی اش است یا این که به دنبال فرد جدیدی می گردد. در هر دو حالت، شما در زندگی او نقشی ندارید.

گوشی اش را از شما پنهان می کند

تقریبا اکثر آقایان دوست ندارند که زن زندگی شان مدام در گوشی شان سرک بکشد اما اگر طرف مقابل تان قبل تر ها این اجازه را به شما می داد، یا از این که گوشی اش در مقابل شما باشد، هراسی نداشت اما حال این اجازه را به شما نمی دهد و گوشی اش را از شما پنهان می کند، باید بدانید که او چیزی را از شما پنهان می کند.

رفتارش تغییر کرده است

اگر رفتار طرف مقابل تان به طور ناگهانی تغییر کرده، به عنوان مثال بهانه گیر شده یا زود از کوره در می رود، بدانید که این تغییر رفتار ناشی از تغییر احساسات او به شماست. در واقع او دارد موضوعی را از شما پنهان می کند. در این شرایط، حتی اگر از او دلیل این تغییر رفتار را سوال کنید، او جواب قانع کننده ای به شما نخواهد داد. اگر واقعا شریک زندگی تان شما را دوست داشته باشد، به فکر حل مشکلات رابطه تان خواهد بود اما اگر بی دلیل رفتارش تغییر کند، بدانید که به دنبال بهانه ای برای دور شدن از شماست.

ناگهان سرش شلوغ شده است

اگر هر بار که سراغ او را گرفتید، این جمله را از او شنیدید: «سرم شلوغ است» مطمئن باشید که او نمی خواهد دیگر برای شما وقتی بگذارد. این سوال را از خودتان بپرسید که او سرش با چه چیزی گرم است؟ چه چیزی جای شما را برای او گرفته است؟ شاید یک فرد به طور موقت وقت سر خواراندن نداشته باشد اما این موضوع ادامه دار شود، بدانید که شما در زندگی او دیگر جایی ندارید.

عبارت «دوست معمولی» را زیاد می شنوید

برخی از افراد دوستان جنس مخالف زیادی را دور خودشان نگه می دارند و به آنها برچسب دوست معمولی می زنند تا نه رابطه شان صمیمی تر شود و نه به طور کامل از آنها دور. این افراد فکر می کنند که زرنگ اند، بنابراین این شمایید که نباید به آنها اجازه این کار را بدهید. این که عشق زندگی تان به شما می گوید مانند دو دوست معمولی کنار هم باشیم، در واقع بی احترامی به شماست. مطمئنا او گزینه های دیگری را هم در زندگی اش دارد و می خواهد در زمانی مناسب یکی از آنها را انتخاب کند. بنابراین زیر بار برچسب دوست معمولی نروید. مطمئنا ارزش شما خیلی بیشتر از آن است که کسی شما را نصفه و نیمه بخواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دختراي ايراني همين طوري شكاك هستند با اين مزخرفات اونا رو بدتر ميكنيد و به جون شوهراشون ميندازيد و زندگي ها را خراب ميكنيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این شکاکیت از کجا اومده؟ از رفتار آقایون. تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

      • بدون نام

        دخترای ایرانی شکاک نیستن متاسفانه اینقدر از آقایون نامردی دیدن که دیگه نمی تونن اعتماد کنن ،برای یک زن هیچی بدتر از خیانت نیست یک زن می‌تونه شوهر قاتل یا دزد و تحمل کنه اما خاین و نه

      • saeedeh

        قبول کنید که حق داریم شکاک باشبم.مردا همشون دارن زیر آبی میرن

      • بدون نام

        اينها نسخه هاي غربي و اروپايي هستند و متناسب با روحيات زنان و مردان ايراني نيستند و اصلا در شرايط اجتماعي ما ايراني ها مصداق ندارند .

      • بدون نام

        بخاطر اینه که مردهای ایرانی خیلی هوسران وتنوع طلب ودرغگو شده ان

      • بدون نام

        دقيقا درسته ضمنا علاوه بر شكاك بودن تخيلات واهي هم يكي از امراضشونه

      • بدون نام

        از بس که شما سالم و چشم پاک هستید

      • بدون نام

        کاربر ۱۳:۴۰ عین زنبارگی شما

      • بدون نام

        اینا همه خصوصیات مردای لجن ایرانیه

      • hassan.h

        مطالب به جا و ارزنده ای بود
        در ایران مصادیق خیانت از طرفین زیاد شده است
        زوجین به فکر حفظ سنگر خانواده باشند
        مردهای عزیز دنیا ارزش هوسرانی ندارد از سادگی بانوان سوء استفاده نفرمائید

    • بدون نام

      زن ها همين طوري شكاك و منفي گرا هستند با اين اراجيف اونها رو بدتر ميكنيد

      پاسخ ها

      • باران

        شما فکر کنم دوست معمولی زیاد دارید که اینقدر ناراحت شدید ....حس شش ام خانومها هیچ وقت اشتباه نمیکنه این یادتون باشه ..معمولا چیزی که فکر میکنن درسته ولی از نظر آقایون چون چیز مهمی نیست بهش میگن شکاک و منفی گرا

      • بدون نام

        اینا اراجیف نیست واقعیته خداکنه زندگی هیچ کس به خیانت نکشه چون واسه طرف مقابل خیلی سخته تحملش

      • بدون نام

        مزدها هم همیتطوری هوسباز واعصاب خرد کن هستن

      • نگاه

        زن ها منفی گرا و شکاک نیستند وقتی در رابطه عاطفی قرار میگیرن از کودک هم کودک تر میشن همش یه ترس و اضطراب خاصی تو وجودشونه که اونی که دوستش دارن از دست نره نگیرنش ازش یا فکر میکنن اونا فقط برای رفع نیازهاش اونو خواسته،
        یا نکنه حالا که وابستش شدم یا دوستش دارم یه آدم کثیف بیاد لگد بزنه قلبم و بختم.نمیفهمید که ما چه دردی میکشیم چون جای ما نیستید . دوستت داره که هی فکر میکنه از دستش میخوای سر بخوری . مخصوصا اگه فردهم از اون مردا باشه که چشمش هزارجا میره.

    • امیرحسین (...)

      این مطالب دیگه خیلی بد بینانه است

    • بدون نام

      مردا همشون خیانت کارن،،،،،،،

      پاسخ ها

      • آقا

        من مردم دوتا رابطه داشتم دوتاشون خیانت کردن،اولی با دوست خودم بود

      • بدون نام

        باباتم خیانتکاره یا داداشت؟

    • mehr

      زنها حس ششم خیلی خیلی قوی دارند،
      تا چیزی نباشه الکی شک نمیکنن،
      قابل توجه اونایی که میگن زنها همیشه شکاکن،
      اصلا اینطور نیست....

    • علیرضا. باران

      این چیزایی که نوشتين درست ولی همه مثل هم نیستند و قرار نیست چون من نمی زارم همسرم به گوشیم دست بزنه حتما چیزی تو گوشیم داشته باشم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب اگه چیزی تو گوشیت نداری چرا میترسی دست بزنه به گوشیت

      • بدون نام

        اگه چیزی نیست پس چرا نمیذاری دست بزنه؟؟؟ ک شک ایجاد نکنه!
        من حتی حاضرم گوشیمو دربست حتی یک هفته با شوهرم عوض کنم

    • بدون نام

      البته این مربوط به دوران نامزدی یا دوستیه ...نشونه های زندگی متاهلی فرق داره.

    • ...........

      آخه مردای ایرانیم کم خیانت نمیکنن...فقط دنبال یه فرصتن

    • علیرضا ناصری

      این توصیفاتی گفتید کلا مردا ایرانی همشان اینجورین دلیل نمیشه خیانت کنند بعضی ها کلا عادت دارند همش با تلفن ور میروند با تشکر از سایت برترینها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز بهانه نیار
        خیانت شاخ و دم نداره

    • مریم

      چطور میشه کسی که خیلی مشتاقته یهوو دیگه ازش خبری نیست ؟

      پاسخ ها

      • نگاه

        من خودم . انقد یکی منو دوست داشت مدام حواسش به من بود که پدر و مادرم کل دوستام شک کرده بودن بهم. حالا از آذرماه تا الان نیستش

      • عبدالله

        با یکی دیگه رفته

    • بدون نام

      این مطالب درست هستند ولی گفتن اینها در این شرایط خوب نیست. امان از دست زنهای شکاک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امان از دست مردهای هرزه

      • بدون نام

        در کدوم شرایط؟
        چون پته ها میاد رو درست نیست گفتنش؟؟؟

      • بدون نام

        هم مرد هوسباز وهرزه داریم هم زن فاسد وناپاک.ولی نمیشود همه را به یک چوب برانیم

    • علی اصغر رضائی

      اگه رابطه زن و مرد بر اساس کرامت انسانی باشه نه رابطه ای که عرف گفته یا قانون اجبار پشت اون باشه دیگه کسی خیانت نمی کنه مرد وزن هم نداره

    • Javad_dgn

      من قربون همه اونایی ک نظر میدن برم

    • بدون نام

      بعضی وقت ها هم توجه زیاد از حد هم نشانه خیانته - یه جور عذاب وجدان بهشون دست میده چون دارن خیانت میکنن و اینکه زیاد محبت می کنند تا متوجه خیانتشون نشن

      پاسخ ها

      • فریبا

        آفرین آفرین و هزاااار آفرین با این حرفت.یعنی گل گفتی.یجمله ای میخوندم ک وقتی مردا دارن خیانت میکنن مهربون تر میشن.دقیقا همینه تجربه ثابت کرده ک همینه

    • دیاکو

      سلام به خدا امرور هر کی باید خانواده زنو بچه دخترو پسر حتی زنه شوهرشو محکم بگیره وگر نه حتما یکی تو این قضییه به فنا میره حالا دختر خونه باشه یا پسر خونه یا زنه خونه یا شوهر عجب زمونه ای شده واقعا میگن قدیما اینجور نبود اونی که میگه ما نیستیم دروغ میگه دیگه به غیر از ده درصد اونم شامل پیرا چه زنش چه مردش بچه ها و روحانیون اونم همشون نه حتما واسه یه بارم که شده تجربه کسب میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیر اینطور نیست

    • علی

      چرا همه اقایونوـنیگید زن ها رو هم بگید که

    • بدون نام

      چرا همش اقایون رو خیانتکار میدونین؟؟تا زنها خیانت نکنند مردها وارد این بازی کثیف نمیشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون بیشتر زنها پاکند به جز یه عده ای که خدا جوابشون کرده
        اما مردا به جز عده ای انگشت شماری همه در هوسند.

      • بدون نام

        چه جالب!
        مردا همه هوسبازن و زنها همه پاك!!
        من فقط نميدونم اين همه زن هرزه تو خيابونها ريخته از كجا ميان!
        تو روستاها هم ديگه زن هرزه پيدا ميشه چه برسه به شهراي بزرگ.
        حالا خوبه هيچ مردي هوسبازيشو با مرد ارضا نميكنه و هميشه يه پاي هر هوسي زن هست و شما زنها اينقدر خودتونو پاك و فرشته ميدونين!

      • بدون نام

        اشتباه نکنید زنها بیشتر خیانت میکنند زن با شوهرش رفته تو پارک هم پیش شوهرش شماره داده به من شوهرش نفهمید بعد سما میگید مردا خیانتکارند هشتاد درصد زنها خیانت میکنند بیست درصد مردها

      • شیوا

        هیچم اینطور نیست من 13 سال عاشق دوس پسرم بودم و خونه من زندگی می‌کرد خانوادمون هم خبر داشتن و محرم بودیم، چون با زن دوستش که روبروی دفترش بود اونم با یه زن بد تیپ و بد هیکل انگشتکوچیک منم نمیشد دوس شد باهاش فسخش کردم 3 سال میشه ولی هنوزم دوسش دارم و بهش خیانت نکردم، پس نگوووو که زنا خیانت نکنن،خیانت‌ نمیبینن، مردا همشون خاعنن و پست د

    • ناشناس

      تمام افکارزنهای ایرانی پرشده ازشک ودلهوره وخوداین شک زندگیشونو تباه میکنه .یک مرد ایرانی ازدواج کنه دیگه بایدبشه غلام حلقه بگوش خانم تازه موبایلشم حق نداره نده به زنش اگه ندادیک خائن کثیفه باید آبروشو برد.خخخخخ-مسخرست

    • بدون نام

      بدون وجود زن، هيچ هوسي شكل نميگيره.
      اونوقت حضرات خانم همه خودشونو فرشته ميدونن و مردها رو شيطان كثيف!
      خوب همجنس هاي خودتون مردها رو وسوسه ميكنن كه مرد از راه بدر ميشه! كرم از خود درخته. همممممچين جانماز آب ميكشن و ننه من غريبم بازي درميارن انگار همه زنها حضرت مريم هستن و همه مردها يزيد بن معاويه! نخير خانوماي محترم نصف بيشتر خودتون هيچ دست كمي از زليخا ندارين و دلبري از مردها تو ضمير ناخودآگاهتون يه موفقيت بزرگ حساب ميشه.

    • بی نام

      این مرد ها نیستن که به زن ها خیانت میکنن این خود زن ها هستن که به همدیگه خیانت میکنن و مثل ویروس و غده سرطانی توی شهر ریختن و زندگی هارو ویران کردن زنان مطلقه عقده ای که به خاطر اینکه زندگی خودشون خراب شده دارن زندگی بقیه رو هم خراب میکنن .الان زن ها خیلی هیز تر و گستاخ تر از مردها شدن و متنفرم از زن ایرانی کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج