۸۱۵۳۶۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

اینیستا: بارسا این سه سال شایسته قهرمانی نبود

آخرین قهرمانی بارسا در لیگ قهرمانان به سال ۲۰۱۵ بر می گردد و سپس هر ساله شاهد قهرمانی رئال مادرید بوده ایم.

ورزش سه: بارسا در سه سال گذشته در یک چهارم نهایی حذف شده است. سال ۲۰۱۶ به دست اتلتیکو، سال ۲۰۱۷ توسط یووه و چند ماه پیش نیز در یک بازی تاریخی پس از شکست ۳-۰ برابر رم از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

آبی اناری ها امسال هدف اصلی خود را فتح لیگ قهرمانان گذاشته اند. اینیستا، کاپیتان سابق بارسا در مصاحبه با اسپورت و در این رابطه گفت:« از حیث در اختیار داشتن یک تیم بزرگ و بازیکنان برجسته، بارسا قطعا می توانسته در سه سال گذشته قهرمان اروپا شود ولی از حیث شایستگی خیر. تیم در مقاطع حساس کم آورده و نتوانسته به نیمه نهایی برسد و این بی دلیل نیست.

من همیشه معتقدم تیم های قهرمان به شایستگی توانسته اند به این افتخار دست یابند. حال به هر ترتیبی و با هر شکل بازی توانسته باشند قهرمان شوند، مهم نیست. چه خوش مان بیاید چه نیاید، آنها قهرمان هستند و باید احترام گذاشت. تیم این فصل بارسا از هر لحاظ می تواند تا فینال خود را برساند و سپس قهرمان شود. بارسا امسال می تواند حتی فاتح سه گانه شود. امیدوارم این اتفاق را در پایان فصل شاهد باشیم.»

کاپیتانی مسی:« این برای مسی چیز عجیبی نیست. او سال هاست در بارسا حضور دارد و شخصیت لازم برای رهبری تیم را دارد. کاپیتانی قطعا قدرت مضاعفی نیز به او می دهد.»

دستیاری گواردیولا:« الان تمام تمرکزم روی فوتبال است و به مربیگری فکر نمی کنم. واضح است که دوست دارم چیزهایی که یاد گرفته ام را به بازیکنان دیگر انتقال دهم اما الان برای فکر کردن به آینده زود است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرفاش میشه به دو دسته تقسیم کرد اولی اینکه قهرمانی های ناجوانمردانه بارسا در لیگ قهرمان و در کل رو توجیح کنه دومی هم اینکه از این راه صحبت کرده که با قهرمانی های سالم امثال رئال و میلان خودشون شبیه هم کنند ولی بیشتر قهرمانان لیگ قهرمانان مخصوصا درست بوده و میشه باهاش موافق بود ولی نه بارسا با یار 12خودش و چاشنی همیشگی شانس که داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج