۸۱۵۳۹۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

یک بانوی روس؛ یک انتقال بزرگ دیگر برای چلسی!

به نظر می رسد در انتقال کریستن پولیسیچ به چلسی، مارینا گرانوفسکایا نقش مهمی ایفا کرده است.

ورزش سه: مارینا گرانوفسکایا ۲۱ سال است در کنار رومن آبراموویچ فعالیت کرده و نقشی اساسی در هدایت استمفوردبریج دارد. حالا مارینا گرانوفسکایا تبدیل به یکی از شخصیت های مهم مدیریتی در فوتبال شده و برای سالها فعالیت در کنار مالک روس چلسی، ۱۵ سال است که به لندن مهاجرت کرده است اما بعد از زمان خروج ناگهانی مایکل امانالو در سال ۲۰۱۶ و مشکلات اقامتی که آبراموویچ طی سالهای اخیر با آن روبرو بوده است، نقش گرانوفسکایا تقویت هم شده است.

یک بانوی روس؛ یک انتقال بزرگ دیگر برای چلسی!

گرانوفسکایا نقش موثری در در امور باشگاه داشته و چلسی نیز در دوران حضور او طی چهار سال اخیر دو بار قهرمان لیگ برتر شده، دو سال پیش یک قرارداد 90 میلیون پوندی را با نایک امضا کرده و همچنان در فوتبال اروپا نقشی مهم را ایفا می کنند.

شهرت گرانوفسکایا به خاطر فروش ستاره هایی بزرگ با ارقام بالا مانند دیگو کاستا با رقم 53 میلیون یورو، نمانیا ماتیچ که در برنامه های آنتونیو کونته جایی نداشت با رقم 40 میلیون یورو و همچنین اسکار هافبک برزیلی به تیم شانگهای چین با رقم 60 میلیون یورو طی سالهای اخیر بوده است.

یک بانوی روس؛ یک انتقال بزرگ دیگر برای چلسی!

گرانوفسکایا همچنین طی سالهای اخیر در پی کاهش خرج های باشگاه بوده و در این مسیر و به دلیل عدم تمایل به پرداخت ارقم بالا به مدیر برنامه ها، شانس جذب بازیکنانی چون جان استونز در سال ۲۰۱۵ و روملو لوکاکو در تابستان سال قبل هر دو از اورتون را به همین دلیل از دست داده است.

اما این زن قدرتمند در طی سالهای اخیر در حفظ دروازه بانی چون تیبو کورتوا نیز ناتوان بوده و به نظر می رسد نمی تواند مانع جذایی ادن هازارد و انتقال او به رئال مادرید هم بشود. همچنین علیرغم مخالفت ژوزه مورینیو که بعدها مدعی شد علاقه به چنین انتقالی نداشته، با اصرار گرانوفسکایا بازیکنی مانند پاپی جیلوبوجی نیز به چلسی پیوست و طی مدتی کوتاه و با رقمی پایین تر چلسی مجبور به فروش او به ساندرلند شد.

یک بانوی روس؛ یک انتقال بزرگ دیگر برای چلسی!

امروز چلسی در حالی کریستن پولیسیچ آمریکایی را از ایالت متحده با قیمت بالای 60 میلیون پوند به خدمت گرفت که هنوز علامت های سوال زیادی در مورد دیگر بازیکن آمریکایی چلسی یعنی مت میازگا که در سال 2016 راهی لندن شد و طی این سالها بارها قرضی داده شده و همچنین بازیکن جوانی مانند لوفتوس چک که طی این فصول و علیرغم تلاش فراوان هنوز در ترکیب چلسی جا نیفتاده، ایجاد شده است.

پولیسیچ با رد پیشنهاد تیم هایی چون لیورپول و منچسترسیتی ترجیح داد راهی چلسی شود اما او نیز باید در باشگاهی بازی کند که به نظر می رسد هنوز مسیر مشحصی پیش روی خود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز طبق معمول استفاده ابزاری از زنها برای جلب مخاطب

    • بدون نام

      چلسی تا دلت بخواد مخاطب داره اقای روشن فکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج