جاباما
۸۱۵۶۴۹
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

سالک: خط کشاورزان اصفهانی از دشمنان جداست

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمعات اخیر کشاورزان گفت: یکی از سخنرانان روز گذشته این تجمع اعلام کرد که ما مدافع انقلاب،نظام و ولایت فقیه هستیم و خط ما از دشمنان جداست،ما فقط یک خواسته داریم که حق‌آبه های ما را بپردازند،خود کشاورزان اخیرا متوجه شدند که باید در این خصوص به نفوذ دشمنان پاسخ محکمی بدهند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمعات اخیر کشاورزان گفت: یکی از سخنرانان روز گذشته این تجمع اعلام کرد که ما مدافع انقلاب،نظام و ولایت فقیه هستیم و خط ما از دشمنان جداست،ما فقط یک خواسته داریم که حق‌آبه های ما را بپردازند،خود کشاورزان اخیرا متوجه شدند که باید در این خصوص به نفوذ دشمنان پاسخ محکمی بدهند.

حجت‌الاسلام و السمسلمین احمد سالک با اشاره به مشکلات حق‌آبه‌داران اصفهان و بحران خشکسالی در این استان اظهار کرد: ستادی متشکل از منافقین،حزب توده و گروه‌های اپزسیون در لندن ایجاد شده است این ستاد سندی را تحت عنوان تشدید بحران در استان‌ها و شهرستان‌های ایران امضا کرده‌اند. موضوع آب را برای اصفهان در نظر گرفته‌اند. آن‌ها به دنبال سوژه هستند.

وی افزود: ما جلسه‌ای را با نمایندگان کشاورزان داشتیم و این موضوع را به این عزیزان تاکید کردیم که بیگانگان شما را در این خصوص مدیریت نکنند و مراقب این موضوع باشید، یکی از سخنرانان تجمع روز گذشته اعلام کرد که ما مدافع انقلاب،نظام و ولایت فقیه هستیم و خط ما از دشمنان جداست، ما فقط یک خواسته داریم که حق‌آبه‌های ما را بپردازند. این عزیزان اکثرا از خانواده شهدا هستند. خود کشاورزان اخیرا متوجه شدند که باید در این خصوص به نفوذ دشمنان پاسخ محکمی بدهند.

وی تاکید کرد: ما مرتبا با مردم برای رفع این مشکلات در ارتباط هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شوراس اسلامی عنوان کرد: برای مقابله با سواستفاده دشمنان یک راه داریم؛ دولت اگر می‌تواند باید حق آبه‌های کشاورزان را در اختیارآن ها قرار دهد، اگر نمی‌تواند خسارت و پول حق‌آبه کشاورزان را به آن‌ها پرداخت کنند. اگر این موارد هم انجام نمی‌شود، موضوع تغییر کشتی که از سوی آقای حجتی به مردم اصفهان وعده داده شد عملیاتی شود، گقتند که من ۵ شهرک گلخانه‌ای در اصفهان دایر می‌کنم تا مشکلات کشاورزان حل شود،اینکار را انجام دهند.این که مرتبا وعده می‌دهند و وعده هارا پشت گوش میندازند و می روند کار درستی نیست.

وی اظهار کرد: استان اصفهان دوازدهمین سال خشکسالی را پشت سر می‌گذارد،این موضوع با کاهش بارندگی نیز مصادف است،رودخانه زاینده رود هم تقریبا خشک شده است،سفره‌های زیر زمینی ما هم خشک شده است، اگر ما یک زمانی با حفاری فقط سه متر به آب می‌رسیدیم امروز باید ۲۵۰ متر حفاری انجام شود تا به اب برسیم. این موارد علی‌رغم وعده‌های رییس جمهور و دیگر مسئولین، علی رغم مصوبات ۹ مادهای شورای آب و علی رغم بند ۴۴ و ۴۹ قانون توزیع عادلانه آب رخ داده است، مردم اعتمادشان را نسبت به این وعده‌ها از دست داده‌اند ،دولت باید تامین آب شرب و آب کشاورزی را مورد توجه قرار دهد.

وی گفت: وزارت نیرو موظف است آب صنعت ، کشاورزی و شرب جامعه را با نگرش توضیع عادلانه تامین کند.اگر آبی نیست این وضوع باید برای چهارمحال بختیاری ،یزد و اصفهان یکسان باشد.اگر آب است این آب باید عادلانه توزیع شود. این‌گونه نمی‌شود که چهارمحال بختیاری ۲۵۰میلیون مترمکعب آب را بردارد و هیچ قدرتی هم نتواند جلوی آن را بگیرد، در غیر این صورت گویی دولت اراده ای در این خصوص ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: تشکیل ستاد احیای دریاچه ارومیه موجب هزینه ۱۰ ها هزار میلیار تومان می‌شود، سالیان است ما می‌گوییم ستاد احیای زاینده رود را تشکیل دهید این زاینده رود برای ایران است فقط بحث اصفهان نیست.بعد از استعفای ما به تازگی رییس جمهور متنی را نوشته است که آن هم با کندی پیش می‌رود.دولت توانایی این کار رادارد ،چطور شد که در خوزستان ظرف ۱۵ روز ۶۰ کیلومتر لوله کشیدند و آب انتقال دادند.دولت هم امکانات و هم ظرفیت دارد ولی نمیدانیم به چه دلیل این کار انجام نمی‌شود؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه برادر گرامی چرا دروغ مردم چشم دارن عقل دارن بد را از خوب تشخیص میدهند واقعا اینهمه مشکلات جامعه وفقر مردم راشما ب گردن خارج نشینان می اندازید بابا بس کنید خجالت بکشید.

    • بدون نام

      باز یه تحقیقی بکنید از کا گ ب خط نگرفته باشن

    • بدون نام

      خدا رو شکر که امریکا واسرایل هستند والا باید بی لیاقتی مسولین رو گردن چه کسی مینداختین

    • بدون نام

      چه جالب اب ندارن و حق ابه میخوان چقدر طلبکار هستن اب همون منطقه برای همون منطقه نیز هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج