۸۱۵۷۲۶
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

آیت الله آملی به وزیر اقتصاد: مراقب نفوذ موش‌ها به ذخایر مملکت باشید

آیت‌الله جوادی آملی مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید مراقب خطر نفوذ غارتگران به ذخایر و داشته‌های کشورمان باشیم، گفت: اگر اختلاس و بی‌نظمی مالی در کشور نباشد هیچ‌گاه تحریم‌ها تأثیری نخواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله جوادی آملی در دیدار وزیر اقتصاد و دارایی که در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد، با اشاره به نگاه قرآن کریم به موضوع مال و ثروت اظهار داشت: قرآن جایگاه مال را در نظام اسلامی مشخص کرده که باید در دست چه کسانی باشد.

وی با بیان اینکه مال به مانند ستون فقرات بوده و یکی از دلایل قیام ملت‌ها و ایستادگی آن‌ها به آن وابستگی دارد، افزود: با توجه به اهمیت آن نباید مدیریت آن در دست افراد نالایق باشد و اگر مال به عنوان ستون فقرات آسیب ببیند درمان آن کار هر کسی نبوده و نیاز به متخصص برای ترمیم دارد.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه طبق قرآن نباید مال و ثروت جامعه تنها در اختیار دولت باشد، ابراز کرد: مال و ثروت مانند خونی بوده که باید در وجود تمام اعضا و بدنه جامعه در گردش باشد و هر عضوی بر اساس ظرفیت و شایستگی خود از آن استفاده کند.

استاد برجسته حوزه علمیه خاطرنشان کرد: اگر کسی عرضه تولید داشته باید از ثروت استفاده کند ولی اگر کسی عرضه نداشته نباید به واسطه رشوه و زد و بند بیش از لیاقت خود از جامعه بهره‌مند شود ما باید به مانند کشاورزانی که گندم به امیدی انبار کرده‌اند مواظب باشیم موش‌هایی به ذخایر مملکت نفوذ نکرده و به آن آسیب نرسانند.

وی با بیان اینکه باید مراقب خطر نفوذ غارتگران به ذخایر و داشته‌های کشورمان باشیم، تصریح کرد: به لطف خداوند ما همه‌چیز در این کشور داشته و از همه امکانات برخورداریم و اگر اختلاس و بی‌نظمی مالی در کشور نباشد هیچ‌گاه تحریم‌ها تأثیری نخواهند داشت.

آیت‌الله جوادی آملی ادامه داد: برخی از نجاست‌ها و آلودگی‌ها تنها با خون شهدا پاک می‌شود و ما این کار راه کرده‌ایم و شهدا کشور را طیب‌وطاهر کرده‌اند و تا زمانی که مردم پاک و مطهر و در صحنه نباشند شکست قطعی است.

وی با تأکید بر اینکه مادامی‌که اختلاس‌گران را از ثروت و دارایی کشور دور نکرده و نظام بانکی خود را اصلاح نکنیم شکست قطعی است، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش مسئولان شاهد رفع کامل مشکلات باشیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود براین عالم بزرگ درودوصددرود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی چی دیدی که میگی درود

    • بدون نام

      اقا از موش گذشته،با بلدوزر بار میزنند روز روشن!
      موش به پنیر قانع است،چه کار دارد به میلیارد دلار؟

    • ق

      نصیحت ایشان خوب است فقط گوش شنوا می خواهد وعمل قرآنی که در مدیریت جامعه خیلی کم پیدا می شود بدی کار این است که نگاهشان به خارج است وخود الگوی ایرانی ندارند

    • بی نام

      باید گردن تمام موشها را زد .

    • مردم همیشه درصحنه!!!

      خب با تذکر ایشون دیگه ریشه اختلاس زده شد . حرف حرف حرف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج