۸۱۶۰۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامزدهای برترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس

۷ بازیکن نامزد کسب جایزه برترین بازیکن ماه دسامبر لیگ برتر شدند.

وبسایت نود: به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، لیگ جزیره در ماه دسامیر مطابق معمول با حرارت زیادی دنبال شد و بسیاری از تیم ها در این ماه ۷ مسابقه برگزار کردند.

با پایان یافتن این ماه میلادی، ۷ بازیکن برای کسب عنوان برترین بازیکن ماه دسامبر معرفی شدند. فلیپه آندرسون (وستهم یونایتد)، ادن هازارد (چلسی)، هری کین (تاتنهام)، مارکوس رشفورد (منچستریونایتد)، محمد صلاح (لیورپول)، سون هیونگ مین (تاتنهام) و ویرجیل فن‌دایک (لیورپول) ۷ بازیکنی هستند که برای کسب این عنوان رقابت خواهند کرد.

فلیپه آندرسون قلب تپنده وستهم در این ماه میلادی بود و با ۴ گل و یک پاس گل، نقش مهمی در خلق بهترین ماه چکش ها در تاریخ لیگ برتر داشت. او ۱۳ موقعیت گل هم برای دیگر بازیکنان تیمش مهیا کرد. ادن هازارد نیز با ۳ گل و ۵ پاس گل، روی ۸ گل از ۱۰ گل چلسی در این ماه میلادی تاثیر مستقیم داشت.

هری کین با ۹ شوت در چارچوب در این ماه، ۶ گل برای تاتنهام به ثمر رساند و علاوه بر آن، ۲ پاس گل نیز در کارنامه اش ثبت کرد. مارکوس رشفورد نیز که مطابق معمول در پست های زیادی ایفای نقش کرد در این ماه روی ۸ گل از گل های منچستریونایتد نقش مستقیم داشت. (۳ گل و ۵ پاس گل)

محمد صلاح موثرترین بازیکن ماه دسامبر بود و با ۶ گل و ۴ پاس گل، روی ۱۰ گل لیورپول تاثیر مستقیم داشت. سون هیونگ مین نیز با به ثمر رساندن ۶ گل، مشترکا بهترین گلزن لیگ برتر در ماه دسامبر بود و ۳ پاس گل دیگر نیز در کارنامه خود ثبت کرد.

ویرجیل فن‌دایک نیز همانند همیشه وظیفه خود در رهبری خط دفاع لیورپول را به بهترین شکل انجام داد. لیورپول در ۷ بازی این ماه ۴ بار کلین شیت کرد و تنها ۳ گل دریافت کرد. به جز این ها فن‌دایک یک گل در برابر وولورهمپتون به ثمر رساند و سازنده گل لحظات پایانی لیورپول برابر اورتون بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج