جاباما
۸۱۶۱۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرناندینیو: امیدوارم لیورپول زیر فشار‌ها سر خم کند

فرناندینیو، هافبک خلاق منچسترسیتی می‌گوید امیدوار است لیورپول در ادامه فصل، تاب و توان تحمل فشارها را از دست داده و صدر جدول را واگذار کند.

ورزش سه: فرناندینیو، هافبک برزیلی و خلاق منچسترسیتی که در جریان پیروزی اخیر شاگردان گواردیولا مقابل لیورپول که با نتیجه ۲-۱ بدست آمد و فاصله سیتی با شاگردان یورگن کلوپ در صدر جدول را به چهار امتیاز کاهش داد، یکی از بهترین‌های سیتی بود، می‌گوید امیدوار است در ادامه فصل، فشارهای ناشی از صدرنشینی برای لیورپول آنچنان افزایش یابد که این تیم، تاب و توان تحمل آنها را از دست داده و صدر جدول را به منچسترسیتی واگذار کند.

لیورپول از سال ۱۹۹۰ تا کنون موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس نشده و فرناندینیو می‌گوید با توجه به تجربه‌ای که منچسترسیتی از صدرنشینی در بخش اعظم فصل دارد، فشار ناشی از انتظارات ممکن است برای لیورپول آنقدر افزایش یابد که دیگر برای این تیم قابل تحمل نباشد.

فرناندینیو در این باره گفت:" اختلاف امتیازی سیتی و لیورپول باعث می‌شود ادامه فصل خیلی جذاب و پرهیجان شود. آنها هنوز صدرنشین هستند و بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده. ولی ماندن در صدر به هیچ وجه ساده نیست چون فشاری که صدرنشین تحمل می‌کند خیلی شدید است. صدرنشین باید همه بازی‌هایش را پیروز شود. برای همین هیچ چیز معلوم نیست و باید صبر کرد و دید چه پیش می‌آید".

فرناندینیو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" بعضی‌ها می‌گویند ما که قبل از بازی با لیورپول به کریستال پالاس و لستر باخته بودیم، مقابل لیورپول برای اینکه خودمان را ثابت کنیم آنطور خوب بازی کردیم ولی اینطور نیست. ما در تمام بازی‌ها باید خودمان را ثابت کنیم. یادتان نرود که ما فصل گذشته ۱۰۰ امتیاز بدست آوردیم، ۵۰ امتیاز در خانه و ۵۰ امتیاز در خانه حریفان".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج