جاباما
۸۱۶۲۰۲
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

معتادان شوش و هرندی ساماندهی می‌شوند

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر از پیش‌بینی طرح‌های ویژه برای ساماندهی معتادان متجاهر در برخی محلات حاشیه‌ای مانند شوش و هرندی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر از پیش‌بینی طرح‌های ویژه برای ساماندهی معتادان متجاهر در برخی محلات حاشیه‌ای مانند شوش و هرندی خبر داد.

اسکندر مومنی در مورد تاثیر طراحی شهرها برای از بین بردن شیوع اعتیاد و کاهش تعداد معتادان متجاهر در فضاهای ناامن شهری و فضاهای مستعد، گفت: فضاهای ناامن شهری یکی از موضوعات مستعد برای تجمع معتادان متجاهر به ویژه در بخش‌های حاشیه‌ای است.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر برای ساماندهی معتادان متجاهر، افزود: در حوزه حاشیه‌نشینی جلساتی با دستگاه‌های متولی و مرتبط برگزار شده است. عموما وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها متولی هستند تا مناطقی را که در محدوده داخل شهر یا بیرون از آن است را، بسته به حوزه خودشان ساماندهی کنند تا منشاء محیطی هم از بین برود.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در مورد محله‌هایی مانند شوش و هرندی هم طرح‌ها و برنامه‌هایی پیش بینی شده که در اسفند ماه جزییات آنها اعلام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خود دولت بایست سامان دهی بشه

    • بیژن

      برایشان اتحادیه وهیئت امنا هم درست کنید وبا مهر وتابلو کارشان را ادمه دهند البته حق وحقوقشان نیز از بابت ترویج بی بندو باری واشاعه ایدز و.... نیز محفوظ باشد و...

    • ناآشنا

      تمامشون رو اعدام کنید

    • ق

      دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر واقعا مردم تعجب دارند که چرا برای معتادان متجاهر وجمع آوری آنان دست به دست می کنید وجا مکان هم می گویید ظرفیتش کم است بهترین کار این که در نزدیکی دراچه نمک قم مکانی وسیع وبزرگ برای معتادان درست کنید وهمگی را جمع آوری کرده ودرآن سکنی دهید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنده خدا خرجشان را کی بده این تو خرج زندانیها ماندن تازه از مردم ایران واجب تر هم است که باید خرج. آنها را بدهند

    • بدون نام

      خدا کنه ما اهالی محل خسته شدیم از دست این معتادها یا جمع بشن اینا که دیگه درست بشو نیستن همشون رو بریزن توچاه اینا انگل جامعه هستند وقتی میدونند راه بر گشت ندارن چرا میرن سراغ مواد پس بهتر نیست ونابود بشن تواین مملکت گل وبلبل دیگه اینا زیادین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج