۸۱۶۳۸۵
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

دستگیری زن و شوهر سارق در تهران

فرمانده پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زوج جوانی خبر داد که برای تأمین هزینه اعتیاد و مخارج زندگی خود گوشی های تلفن همراه شهروندان را سرقت می کردند.

خبرگزاری فارس: این زوج جوان که هر دو به مواد مخدر شیشه اعتیاد دارند با استفاده از موتور سیکلت طرح هوندا اقدام به سرقت گوشی های همراه مردم می کردند.

این سارقان با پوشاندن پلاک موتور سیکلت خود، به صورت دو ترک در ساعات مختلف شبانه روز و در نقاط مختلف شهر و بیشتر در خیابان های نواب، انقلاب، سی متری جی و میدان حر اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان کرده و پس از دستگیری در بازجویی های صورت گرفته علت سرقت خود را تامین هزینه اعتیاد و مخارج زندگی خود و فرزندشان اعلام کردند.

این سارقان تاکنون به بیش از ۵۰ فقره سرقت انواع گوشی همراه اعتراف و در بازجویی های صورت گرفته اعلام کردند که گوشی های سرقتی را به حداقل قیمت به مالخری به نام مجید می‌فروختند.

یکی از مالباخته ها به نام امید در این زمینه گفت: در خیابان سی متری جی با گوشی همراهم در حال صحبت کردن بودم که نا غافل توسط یک زن و مرد موتور سیکلت سوار گوشی همراه من به سرقت برده شد که پس از آن سعی کردم که پلاک موتور سیکلت سارقان را یادداشت کنم که دیدم پلاک موتور سیکلتشان را پوشانده اند و شماره آن قابل خواندن نیست.

زن جوانی که گوشی همراه آن توسط سارقان به سرقت رفته بود نیز در شکایت به پلیس اعلام کرد: چند روزی بیشتر نبود که گوشی ام را خریده بودم در ایستگاه بی آر تی در حالی که منتظر اتوبوس بودم مشغول ارسال پیامک بودم که در یک لحظه گوشی همراه من توسط زنی که ترک‌نشین یک دستگاه موتور سیکلت بود سرقت شد.

مرد جوان ( نیما) که دارای دو فقره سابقه کیفری به اتهام خرید و فروش مواد مخدر و موبایل قاپی است در بازجویی های صورت گرفته مدعی است که همسرش وی را وادار به انجام این کار می کرده است.

نیما که حدود ۶ ماه پیش به اتهام سرقت موبایل پس از تحمل چندین ماه حبس از زندان تهران بزرگ آزاد شده است در اعترافات خود مدعی است از ۵ ماه پیش با همدستی همسرش ( سارا) برای تامین مخارج زندگی و مصرف مواد مخدر این سرقتها را انجام می داده است.

در بررسی های صورت گرفته محل اختفای این زوج سارق در سه راه مقدم شناسایی و سارقان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شدند.

سرهنگ کارآگاه عزیز خانی فرمانده پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه استفاده از لوازم جانبی همچون هندزفری می تواند در کاهش سرقت گوشی همراه تاثیر داشته باشد، بیان داشت: این زوج جوان به دستور قاضی شعبه دهم بازپرسی ناحیه دهم دادسرای تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکبر

      احتمالا قاتل همون مقتوله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر اکبر اگر اجازه بدهید فعلاً از قاتل و مقتول دور شویم و از تردستی همسر نیما که حتماً جوان هم هست با اینکه با دزدی مخالفم اما زرنگی او را به نیما خان تبریک بگیم، اینجوری برمیاد که جناب نیما خان گفته عنان و اختیار و فرمان دادن به عهده خانم جوان بوده و نیما خان فقط موتور سیکلت ران بوده، از او بر میاد که زن جوانی ورزیده و ژیمناست کار که پنجه های قوی دارد باشد و نیما خان روی هرچی پخمه را سفید کرده، خدا شانس بدهد، همیشه سیب سرخ مال دست و پا چلفتی است،

    • ناآشنا

      باید جفتتون رو اتیش بزنن

      پاسخ ها

      • م۴

        ببخشیدانهاکه ملیاردمیلیارد دزدی میکنندوغارت میکنندچراتکه تکشان نمی کنند این بنده خدا برای خرج زندگیش این کارمیکند

    • بدون نام

      چه هنری به خرج دادن دستگیر شدن.مردم دیگه دارن از گشنگی میمیرن از خدا بترسید مسئولین

      پاسخ ها

      • طوطی.

        خودشان مقصرند.

    • بدون نام

      خیلی جالبه خانوادگی رفتند دزدی. احتمالا تازه کار هستند خدا به داد فرزندشون برسه چی میشه فقط خدا کنم آقا زاده در نیاد.

    • راز

      ای بابا چه گرفتارشدن مردم بااین گونه بلاها

    • شهریار

      حالا بین این همه زن و.شوهر یکیشون باهم تفاهم داشتن و.یدل بود باهم حوشبخت بودن تا یکی مثل ماها که هرروز جنگ و دعوا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج