۸۱۶۵۵۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تمام واکنش‌ها به ادعای شکنجه اسماعیل بخشی

در روزهای اخیر، یکی از کارگران معترض هفت تپه که مدتی را در بازداشت سپری کرده بود، در شبکه های مجازی مدعی شکنجه خود در ایام بازداشت شده که بازتاب هایی هم در میان افکار عمومی داشته است.

برترین ها: در روزهای اخیر، یکی از کارگران معترض هفت تپه که مدتی را در بازداشت سپری کرده بود، در شبکه های مجازی مدعی شکنجه خود در ایام بازداشت شده که بازتاب هایی هم در میان افکار عمومی داشته است.

تمام واکنش‌ها به ادعای شکنجه اسماعیل بخشی

در ادامه واکنش ها به این موضوع را بخوانید:

«میزان» به نقل از جعفری چگنی رئیس دادگستری شوش می‌گوید: این فرد در حال حاضر در کارخانه نیشکر هفت تپه بدون هیچ مشکل جسمانی که ناشی از دوران بازداشت باشد، مشغول به کار است.

«ایلنا» به نقل از محمد کاظمی، نماینده مجلس در مورد ورود این کمیسیون به پرونده هفت تپه نوشت:‌ ادعاهای اسماعیل بخشی باید مورد بررسی قرار گیرد.

یک مقام آگاه نیز در گفت‌وگو با «فارس» ابعاد جدیدی از این ادعا را فاش کرد. وی ضمن تکذیب ادعای مطرح شده از سوی اسماعیل بخشی گفت: در روزهای منتهی به آزادی اسماعیل بخشی یک مقام مسئول در فضایی ازاد در دیداری که با وی داشت در مورد صحت ادعاهای مطرح شده در زمان بازداشت مبنی بر اعمال شکنجه از وی پرس و جو کرد که این فرد با رد شایعات مطرح شده گفته بود وضعیتش در زندان آنگونه که مطرح می‌شود نیست و هیچگونه شکنجه‌ای روی وی صورت نگرفته است.

در همین راستا، استاندار خوزستان به «جماران» گفت: ایشان (اسماعیل بخشی) 25 روز است که آزاد شده، چرا الان چنین حرف‌هایی را مطرح کرده؟ 25 روز است که به سرکار رفته و در مدتی هم که بازداشت بوده، 8 بار با خانواده‌اش تماس گرفته و یک‌بارهم ملاقات داشته و بعد از آزادی نیز به سرکار رفته و مشکلی نداشته است.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدچمران هم طی نامه‌ای از حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات خواست جهت شفاف سازی و جلوگیری از سوء استفاده رسانه‌های مغرض و معاند ادعای اسماعیل بخشی را مورد بررسی قرار داده و در صورت صحت این اظهارات، با متخلفین و مجرمین برخورد شدید قضایی صورت دهد.

روزنامه اعتماد هم به نقل از علی مطهری نوشت: نامه آقای اسماعیل بخشی -کارگر نیشکر هفت‌تپه که مدتی در بازداشت بوده- به وزیر اطلاعات باید همه وجدان‌های بیدار و حامیان حقوق شهروندی را هوشیار کرده باشد که موضوع را تا رسیدن به نتیجه روشن دنبال کنند.

محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه نیز عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در پاسخ به سوالی درخصوص اظهارات اسماعیل بخشی گفت: شنیده‌ام نامه‌ای به وزارت اطلاعات نوشته‌اند و اگر کسی تخلف کرده باشد آنها پیگیری خواهند کرد. وی ادامه داد: علی‌القاعده وزارت اطلاعات پیگیری می‌کند و اگر ایشان به دستگاه قضا مراجعه کند، قوه قضاییه ورود می‌کند. تا امروز اطلاع ندارم که مدعی‌العموم ورود کرده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیمرغ

      مردم هیچگاه دروغ نمی‌گویند.

    • بدون نام

      نظر من خیلی سنگین بود ننوشتید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج