۸۱۶۶۴۰
۱۰۲ نظر
۵۴۶۲
۱۰۲ نظر
۵۴۶۲
پ

هزینه لازم برای راهیابی به مسابقه «برنده باش» چقدر است؟

«برنده باش» مسابقه جذابی است، آن هم در تلویزیون ما که ردپای چهره‌های محبوب در آن کم پیدا می‌شود و سریال و برنامه‌ها رنگ و بوی تکرار به خود گرفته اند. برنده باش جذاب است، چون مجری جذابی دارد و فاصله بین موفقیت و شکست در آن خیلی کم است.

روزنامه خراسان: «برنده باش» مسابقه جذابی است، آن هم در تلویزیون ما که ردپای چهره های محبوب در آن کم پیدا می شود و سریال و برنامه ها رنگ و بوی تکرار به خود گرفته اند. برنده باش جذاب است چون مجری جذابی دارد و فاصله بین موفقیت و شکست در آن خیلی کم است، گاهی مقداری ریسک پذیری می تواند میلیون ها تومان سود نصیب افراد کند و گاهی اعتماد به نفس زیاد و انصراف ندادن می تواند کلی ضرر در پی داشته باشد؛ اما «برنده باش» با همه جذابیت ها واقعاً یک مسابقه اطلاعات عمومی از جنس «مسابقه هفته» نیست که بتواند باعث رشد اطلاعات جامعه شود و بیشتر یک فعالیت تجاری است که گاهی تلاش فرد تناسبی با نتیجه اش ندارد و همین موضوع باعث ولع زیاد افراد برای شرکت چند باره در این برنامه می شود.

در برنامه پنج شنبه شب وقتی گلزار از شرکت کننده مسن پرسید: با پولش چه خواهد کرد؟ او جواب داد: چون دخترش روزی حدود ۱۶ ساعت روی اپ وقت گذاشته بخشی از پول را به او می دهد. جالب تر این که تلاش آن فرد برای شرکت چندباره در مسابقه به روزی ۱۶ ساعت کار دخترش محدود نشده و خود آن فرد هم روزی حدود ۸ ساعت وقت گذاشته و جمعا ۱۶۸ ساعت در هفته (یعنی ۷ تا ۲۴ ساعت) وقت گذاشته اند تا به مسابقه بیایند و شانس برنده شدن ۲۰۰ میلیون را پیدا کنند.(ایشان درنهایت ۵ میلیون برنده شد.)در این بین چقدر هزینه کرده اند بماند و بماند که هزاران نفر دیگر هر کدام میلیون ها تومان هزینه کرده و به جمع هشت نفر هم نرسیده اند. سوال های اپلیکیشن به مراتب از سوال های برنامه سخت تر است و در خود برنامه هم سوالات عجیبی مطرح می شود اما با این همه هنوز کسی از ۱۰۰ میلیون تومان فراتر نرفته است و بیشتر افراد در نهایت بین پنج تا ۱۵ میلیون تومان برنده می شوند که در برابر تلاش شبانه روزی و هزینه ای که کرده اند عدد قابل توجهی نیست. با این همه چرا هنوز هزاران نفر دنبال شرکت در این مسابقه هستند؟ در پرونده امروز به ابعاد مختلف این برنامه می پردازیم.

هزینه لازم برای راهیابی به مسابقه «برنده باش» چقدر است؟

محاسبه سر انگشتی هزینه لازم برای راهیابی به قسمت تلویزیونی برنامه «برنده باش»

۳ تا ۵ میلیون هزینه شرکت در مسابقه

مجید حسین زاده | روزنامه‌نگار

کمتر فردی است که دوست نداشته باشد با پاسخ دادن به 15 سوال، هم اطلاعات عمومی اش را در یک برنامه پربیننده تلویزیونی محک بزند و هم برنده 200 میلیون تومان شود. آن چه در این بین کمتر به آن توجه می شود، تلاش های مادی و صرف زمان زیاد شرکت کنندگان برای حضور در این برنامه است. همان طور که می دانید، شروع این مسابقه از نصب اپلیکیشن این برنامه روی تلفن همراه شروع می شود. بعد از نصب اپلیکیشن شما می توانید مسابقه را شروع کنید و به سوالات پاسخ دهید و امتیاز بگیرید.

قیمت هر سوال بیش از ۸۰ تومان!

بازی موبایلی «برنده باش» با پرداخت درون برنامه ای به این صورت است که به ازای پاسخ درست، 100 امتیاز

می گیرید و در صورتی که پاسخ اشتباه بدهید یا سوالی را رد کنید، برای به دست آوردن سوال جدید و کسب امتیاز

می توانید از بسته های تشویقی و پولی استفاده کنید. به طور مثال با خرید بسته ۲۵۰۰ تومانی تعداد ۳۰ سوال به شما تعلق می گیرد. طبق این تعرفه، قیمت هر سوال 80 تومان است. همچنین شما می توانید با بسته 5 هزار تومانی تعداد 75 سوال، 10 هزار تومانی 200 سوال و 20 هزارتومانی 500 سوال بخرید.

امتیاز لازم برای قرار گرفتن بین ۸ نفر برتر

همان طور که گفته شد به ازای هر سوال صحیح ۱۰۰ امتیاز به کاربر اپلیکیشن برنده باش اعطا می‌شود. در هر هفته هشت نفر اول که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، یعنی به تعداد بیشتری سوال پاسخ داده باشند در دو شب به مسابقه اصلی دعوت خواهند شد. طبق آمار برخی هفته ها، یک شرکت کننده برای قرار گرفتن بین هشت نفر برتر باید حداقل سه و نیم میلیون امتیاز کسب کند. البته بعضی هفته ها این عدد به چهار میلیون و بیشتر هم می رسد. همان طور که می دانید امتیازات تمامی کاربران به صورت هفتگی صفر می‌شود تا امکان رقابت به صورت یکسان بین تمامی کاربران فراهم شود و صد البته همه مجبور باشند دوباره سوال بخرند.

هزینه حضور در برنامه

با توجه به این که هشت نفر برتر اپلیکیشن باید حداقل سه و نیم میلیون امتیاز کسب کنند و هر پاسخ درست 100 امتیاز دارد، نفرات برتر باید در مدت یک هفته به 35 هزار سوال پاسخ صحیح بدهند تا شانس حضور در برنامه را داشته باشند. باتوجه به این که امکان پاسخ دادن صحیح به 35 هزار سوال بدون هیچ خطایی وجود ندارد، یک کاربر در خوش بینانه ترین حالت به ازای هر سه سوال ، موفق می شود به یک سوال، پاسخ صحیح بدهد.

بنابراین باید حدود 100 هزار سوال بخرد تا خیالش برای قرار گرفتن بین هشت نفر برتر اپلیکیشن و حضور در برنامه راحت شود. برای دریافت 100 هزار سوال باید 200 بسته 500 تایی خرید که هر کدام 20 هزار تومان قیمت دارد. با یک حساب سرانگشتی، هر شرکت کننده در مرحله تلویزیونی باید حداقل چهار میلیون تومان برای خرید سوال ها هزینه کند.

هر ۶ ثانیه یک پاسخ!

نکته جالب دیگر درباره زمان پاسخ دادن به سوالات است. همان طور که می دانید، یک هفته 604هزار و 800 ثانیه است. بنابراین کاربری که باید به 100 هزار سوال در یک هفته پاسخ دهد، تنها شش ثانیه برای هر پاسخ فرصت دارد وگرنه از قافله نفرات برتر عقب می افتد و شانسی برای نشستن در مقابل گلزار نخواهد داشت.

هزینه لازم برای راهیابی به مسابقه «برنده باش» چقدر است؟

نگاهی به تاثیر سوالات مسابقه «برنده باش» بر میزان مطالعه شرکت کنندگان

عروس دریایی تصمیمات عاقلانه‌تری می‌گیرد یا فیل؟

محمدعلی محمدپور | روزنامه‌نگار

«شرکت کننده مسابقه، در هفته گذشته چند ساعت مطالعه داشته است؟» این سوالی است که محمدرضا گلزار، مجری مسابقه «برنده باش» از خود شرکت کنندگان یا همراهان آن‌ها می‌پرسد. البته اصل این سوال که درباره میزان مطالعه شرکت کنندگان مطرح می شود خیلی هم اتفاق خوبی است و می‌تواند آن ها را به مطالعه تشویق کند اما در همین زمینه چند پرسش تامل ‌برانگیز پیش می‌آید.

سوال اول این است که: «با توجه به سازوکار موجود، آیا کسی که موفق به شرکت در مسابقه می‌شود اصلا فرصتی برای مطالعه به معنای واقعی پیدا می‌کند؟» چون رویه این گونه است که برای رسیدن به رتبه یک تا ۸ و امکان حضور در برنامه، یک فرد به اتفاق حداقل یکی دو نفر از اطرافیانش باید یک هفته خواب و خوراک و کار خودشان را کنار بگذارند و پای اپلیکیشن برنامه بنشینند. یک هفته‌ای که باید مدام بسته سوال بخرند و به حدود ۱۰۰ هزار سوال داخل اپلیکیشن پاسخ بدهند. طبیعتا کسی که باید به این تعداد سوال جواب دهد اصلا امکان فکر کردن به سوالات را پیدا نمی‌کند و باید به صورت رویه‌ای ماشینی فقط پشت سر هم، صفحه را لمس کند.

سوال دوم این است که: «عمده سوالاتی که در اپ برنامه یا در خود مسابقه مطرح می‌شود اصلا چه ربطی به مطالعه دارد؟» مثلا این که شرکت کننده بداند «رنگ مورد علاقه خانم سحر قریشی چیست؟»، «واحد پول کشور میانمار کیان است، کیار است یا کیات؟»، «روده توی شکم گراز چند تا پیچ می‌‌خورد و چند متر است؟» یا «عروس دریایی توی زندگی‌اش، تصمیمات عاقلانه‌تری می‌گیرد یا فیل؟» اساسا چه کمکی به کتاب خوان‌تر شدن شرکت‌ کننده‌ها می‌کند و چه کاربردی در زندگی دارد؟

در این شرایط وقتی برنامه‌ای ادعا می‌کند می‌خواهد میزان مطالعه و اطلاعات مردم را بالا ببرد آیا نباید سازوکار درستی وجود داشته باشد که بتواند افراد را به معنای واقعی به مطالعه دعوت کند؟ در این برنامه سوالات کمی درباره تاریخ ادبیات، معماری، روان شناسی، تاریخ، جغرافیا، ورزش، جامعه شناسی، سینما و... مطرح می شود و زیست شناسی و پزشکی بیشترین سهم از سوالات را دارد. در حالی که اطلاعات عمومی غیر از جنبه های کاربردی باید متنوع هم باشد. شما اگر بهترین کتاب های چندسال اخیر را هم خوانده باشید بدون محفوظات و بدون کاربرد نمی توانید در «برنده باش» تا پنج میلیون تومان برسید.

چرا داوطلب‎های شرکت در «برنده باش» برای ورود به این برنامه، پول و زمان زیادی صرف می‎کنند؟

چیزی شبیه قمار در تلویزیون

هزینه لازم برای راهیابی به مسابقه «برنده باش» چقدر است؟

دیده شدن، ارتباط نزدیک با سلبریتی دور از دسترسی که گذشتن از سد محافظانش کار راحتی نیست و احتمالِ برنده شدن مقدار قابل توجهی پول، دلایلی است که می‎توانیم به کمک آن‎ها شرکت مردم در مسابقه «برنده باش» را توضیح بدهیم. اما سازوکار ورود به این برنامه به شکلی است که دلایل بالا را ناقص و نارسا می‎کند؛ قرعه‎کشی و سنجش اطلاعات عمومی، مسیرهای معمول شرکت در مسابقه‎های تلویزیونی است اما برنده‎باش مسیر متفاوتی را برای خودش انتخاب کرده‎؛ روشی که ظاهرا اطلاعات عمومی داوطلب‎ها را می‎سنجد ولی درواقع تکیه‎اش روی زمان و پول است.

آزمون ورودی بیشتر از آن‎که دانسته‎های افراد را بسنجد، آن‎ها را وارد مبارزه می‎کند؛ «بجنگ! سوال بخر! سریع باش! برای بردن چیزی که احتمال به‎دست آوردنش زیاد نیست، ریسک کن». سازوکاری که معلومات عمومی و هوش در آن به هیچ وجه به اندازه صرف پول و وقت گذاشتن دخیل نیست. شرکت‎کننده‎هایی که دوباره و چندباره در مسابقه حاضر می‎شوند و کسانی که به گفته خودشان در روزهای منتهی به حضور در برنامه ساعت‎های زیادی مشغول جواب دادن به سوالات بوده‎ و پول زیادی هم خرج کرده‎اند، ذهن خود را به جای تلاش برای شرکت در یک مسابقه جذاب اطلاعات عمومی به سمتِ تلاشی عجیب برای یک شبه پولدارشدن می برند. تلاشی که تقریباً برای بیشتر کسانی که حتی موفق به حضور در برنامه شده و جوایز حدود پنج تا ۴۰ میلیونی را هم برده اند نتیجه درخشانی محسوب نمی شود. حساب هزاران نفر که هنوز به برنامه راه پیدا نکرده اند نیز جای خود دارد.

هر چند سازوکار اصلی این برنامه شباهتی به قمار ندارد اما استدلال‎هایی که روان‎شناسی در توضیح اعتیاد به قمار در اختیارمان قرار می‎دهد، به ما کمک می‎کند بفهمیم چرا افراد به میل خود زمان زیاد و پول‎شان را روی شرکت در یک برنامه تلویزیونی سرمایه‎گذاری می‎کنند. درباره دلایل وابستگی به قمار، از چهار پاداش نام می‎برند؛ «پاداش مالی»: بردهایی که شخص هرازگاهی به دست می‎آورد (امتیازهای بالاتر و امکان مقایسه خود با دیگران در اپلیکیشن و جایزه‎ای که مسابقه به فرد می‎دهد.) «پاداش روان‌شناختی»: احساس لذتی که در اثر بالا رفتن آدرنالین به‎دست می‎آید.«پاداش اجتماعی»: تحسینی که به‎خاطر برد، از طرف دیگران نصیب شخص می‎شودو «باخت میلی‎متری»: از قوی‌ترین پاداش‌هایی که علم روان‌شناسی شناسایی کرده‎است. باخت میلی متری یعنی شخص در شرایطی ببازد که به برد بسیار نزدیک بوده‎‎است.

باخت میلی‎متری به فرد این بازخورد را می‎دهد که اگر بارِ دیگر بیشتر تلاش کند، برنده خواهدشد؛ این اثر به قدری قوی است که گاهی پاداش حاصل از باخت میلی‎متری از پاداش برنده‌شدن هم بیشتر است. چیزی که از بیرون، شکست به‎نظر می‎رسد؛ یعنی صرف هزینه و زمان بدون رسیدن به موفقیت، برای کسی که از لحاظ روانی و فیزیولوژیک درگیر بازی شده‎است، باخت میلی‎متری به‎شمار می‎رود و امید به برنده شدن را تقویت می‎کند.

نکته دیگری که استقبال از برنده باش و به خصوص شرکت چند باره برخی شرکت کنندگان را توجیه می‎کند، علاقه اجتماعی ما به پول بادآورده است؛ گواه آن هم قرعه‎کشی‎های بی‎نهایت و وعده‎های عجیب و غریبی است که مردم را به سرمایه‎گذاری در بانک‎ها و خریدن محصولاتی خاص و پیامک زدن به برنامه‎های تلویزیونی ترغیب می‎کند. رویای راحت به‎دست آوردن چیزی که رسیدن به آن از مسیر طبیعی و معمول سخت یا غیرممکن است، انگیزه‎ و محرک فوق‎العاده‎ای به افراد تزریق می‎کند؛ جز تعدادی اندک و قشری خاص، بقیه مردم چندسال و چقدر باید تلاش کنند که ۲۰۰میلیون تومان پول توی حساب‎شان داشته‎باشند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ش ر

      واقعا باید یه فکری بشه

      پاسخ ها

      • بهرام

        برنده باش یه کلاهبردار آشکاره و هدفش خالی کردن جیب مردم بدبخت و ساده ی این مملکت. من نمونه ی بارز کسی هستم که ازم کلاهبرداری شده. 700 هزار تومان سوال خریدم ولی نصف سوالت رو خودشون از حسابم حذف کردن تا پول بیشتری خرج کنم براشون. با 8 نفر به اصطلاح کارشناسشون صحبت کردم ولی حرف مفت میزنن. به خدا قسم کلاهبرداری آشکاره. من متاسفانه دیر فهمیدم.

      • بدون نام

        سازوکار این برنامه دقیقا یعنی دقیقا عین سازوکار دولت های عزیزمون تو این چهل سال هستش.از جیب خود مردم میگیرن با هزار بدبختی و منت به مردم برمیگردونن اونم به صورت بسیار ناچیز.به جزء یه سری افراد خاص

      • بدون نام

        به نظر من اگه همه اعتصاب کنن و کسی شرکت نکنه و سوال نخرن شااااااید منصفانه تر اون هشت نفر انتخاب بشن.یا بصورت قرعه کشی یاسنجش اطلاعات افراد ،اینجوری فایده نداره

      • بدون نام

        این برنامه کذایی صرفا یک قمار ه ولی بدر حالت صورت شسته رفته ورسمی

      • بدون نام

        تا وقتی مردمی هستن که اجازه میدن از طمعشون استفاده بشه وجیبشون را پر کنند این گونه برنامه های کلاهبرداری هم وجود خواهد داشت

      • بدون نام

        الان دولت وحکومت داره از هر راهی ...از راهی که بفکرش میرسه از جیب مردم پول جمع کنند

      • بدون نام

        کاش این گلزار همون مدل میموند و ادای ادم بودن را در نمیاورد

    • کیمیا

      من همون اول گفتم از جیب خودمون در میارن یه مقدار کمتری از پول خودمون رو بهمون با منت میدن این شد مسابقه اطلاعات عمومی !!

    • بدون نام

      تحلیل بسیار زیبایی بود که از این نون دونی جدید گداو سیما ارائه دادید

    • فراچسکو

      از روز اول معلوم بود با اون سوالات ابکی کهداره پخش میشه یک کلکی تو کاره
      تا ذهن ببیننده درگیر بشه که اونم می تونه به همین راحتی سوالات جواب بده و سودای حضور در برنامه و به دنبال اون برنده میلیونی بشه
      غافل از اینکه چه داستانی پشت ماجراست

      پاسخ ها

      • بهروز

        تو مقاله یه سوتی بدجور دادن . نوشتن حداقل امتیاز برای شرکت در مسابقه 3.5 میلیون امتیازه که با جواب دادن به هر سوال 100 امتیاز رو در پی داره و طبیعتا اگر 3.5 میلیون رو به 100 تقسیم کنیم میشه 35 هزار تا که یعنی این مقدار باید سوال جواب بدیم . در مقاله نوشته که یک فرد باهوش شاید بتونه به دو-سوم این سوال ها جواب درست بده و بقیه رو باید بخره که میشه حدودا 10 هزار سوال که به اشتباه نوشتن 100 هزار سوال !!!! که این میشه 400 هزار تومن نه 4 میلیون تومن

    • بهرام

      نذاریم آدمای بیشتری فریب اینا رو بخورن. برنده باش کلاهبرداری دار و دسته ی یه سری معلوم الحاله که سالهاست خون مردم رو میمکن. من احمقم که فریب خوردم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب میخواستی احمق نباشی خخخخخخ

      • رضا

        درسته و شما اشتباه محاسبه فرمودین. یک سوم پاسخهای صحیح شده 35000 سوال. یعنی کل سوال خریداری شده باید 100 هزار سوال باشه

    • بدون نام

      اول اینکه این مسابقه در بیشتر کشورها اجرا شده و نمونه ی ایرانی تقلیدی از آنهاست ،در آنها هم مجری یک سلبریتی است،و دوم اینکه شرکت در مسابقه اجبار نیست هر کس مایل است وقت و هزینه صرف کند شرکت میکند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون مسابقه ها تو شبکه های خصوصی اون کشورها اجرا میشن نه شبکه های ملی و دولتی!
        شبکه ملی کشور نباید بشه مکان سودجویی یه عده و تلکه کردن مردم ؛
        قبول ندارید؟

      • نیما

        مطمئن باش اگه هدف این برنامه "بالا بردن میزان مطالعه باشه" یه آزمون ورودی میذارن برای شرکت در مسابقه. نه اینکه میلیون میلیون از هر نفر بگیرن و به ثروت میلیاردی برسن . پس هدف بالا بردن اطلاعات عمومی من و تو نیست ، هدف خالی کردن جیب مردمه!
        نمیدونستی بدون!
        شما ظاهرا از عوامل برنامه هستی!
        ضمن اینکه یکی دو ساعت پیش اینستاگرامش رو خوندم و نظرات کاربران رو. هنوز جایزه برنده های چهار ماه پیش رو ندادن!!!! چی داری دفاع میکنی؟؟؟ مگر اینکه یکی از اونها باشی که سود میلیاردی داره میره تو جیبت!

      • بدون نام

        در بیشتر کشورها اجرا میشه درست ،ولی در اون کشورها سوالات درست حسابی مطرح میشه نه کذایی وبرنامه صرفا به جیب زدن پول نیست بلکه با هدف سرگرمی تماشاچی ها وافزودن اطلاعات عمومی انهاست

      • بدون نام

        افرین نیما

      • سارا

        شما دهنتونو بیشتر از اندازش باز نکینن . شما برین توی ویلاهای میلیاردیتون قدم بزنین با پولی که از منو و جد و
        آبادمون بالا کشیدین .
        .. امثالی مثل شما چه درکی از پول حلال دارن . متاسفم برای ایران و صداوسیمای مزخرفش که این
        برنامه رو راه انداختن . . .
        امیدوارم یه روز انقد بدبخت شین که این پول مردم ساده از دماغتون بزنه بیرون .
        مردم به صداوسیما اعتماد نکینن.
        اینا نمونه بارز گرگی در لباس میش ان .

    • بدون نام

      ولی واقعا سوالا کار نشده است و در اینترنت میتوان پاسخهای متفاوتی یافت ، سطح سوالات برای همه یکسان نیست برای کسی سخت و برای دیگری سوال ساده مطرح میشود،در صورتی که در تمام مراحل باید سوالات از نظر سطح دشواری در یک سطح باشد

    • احسان

      دمت گرم که ذهن مردم رو روشن میکنی

    • نینا

      واقعا کسب و کار جدید صدا و سیمای میلی دیگه...

    • صبا

      اره تحلیلتون خیلی جالب و قشنگ بود. به اکثر سوالات من هم پاسخ دادید. ممنونم

    • بدون نام

      یاد مسابقه هفته بخیر

    • فاطمه

      خب چرا جلو این مسابقه رو نمیگیرن ؟؟؟؟ تو این مملکت کم دزدی میشه ؟ کم از جیب ما میره؟؟ چرا باید با عنوان سرگرمی بازم از ما دزدی بشه؟؟؟؟
      خدایا به فریاد برس....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه تفنگ گذاشتن بالا سرت خب مردم پول ندن

      • نیما

        به به آقای "مگه تفنگ گذاشتن بالا سرت" این شد جواب؟!!!
        صورت مسئله پاک میکنی؟؟
        از عوامل برنامه هستی نه؟؟
        آقا جون ، قماره ، دزدیه، کار اشتباهه. باید جلوش گرفته بشه. شما چه راحت میگی "خب مردم پول ندن"!

    • مختار حسینی

      با سلام خدمت دوستان
      مسابقه برنده باش در واقع نوعی دورهمی مهران مدیری است
      منتها این باید خیلی دست تو جیب تر باشی

    • الناز

      من خودم چند هفته پیش نصب کردم ولی وقته رتبه و سوال ها و زمان رو دیدم و اینکه گفته شد باید سوال خریداری بشه فهمیدم که ماجرا چیه و بیخیال شداصلا هم ربطی به کتاب و کتابخوانی نداره و کلاهبرداری هست .

    • کرمانشاه

      دوستان بیاین همه با هم اعتراض کنیم تا شاید به گوش کر این دولت مردان بیوفته من چندین باز سوال خریدم پول از حسابم کم می شه ولی سوالاتو بهم نمیده خواهشا تو فضای مجازی انتشار دهید تا پیگیری بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب شرکت نکنین دیگه مگه مجبورتون کرون اخه

    • نیما

      دوستان منم یک میلیون و خرده ای سوال خریدم که با کمال وقاهت میگن پول پس نمیدیم.
      صدای یکنفر به جایی نمیرسه اما اگه چند نفر بشیم میتونیم شکایت کنیم و حقمون رو بگیریم.
      چند تا شکایت بشه ، درب این برنامه کلاهبرداری رو تخته میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کارخوبی میکنن

      • سارا

        من حدود 700 هزار تومن خرج این برنامه کوفتی کردم . هیچ کس هم نیس جوابگو باشه . من پولمو از حلقوم این حروم خورا میکشم بیرون . حرام زاده ها.

    • Mj

      واقعا متاسفم برای صدا و سیما که همیشه دروغ تحویل ملت میده

    • علیرضا اسماعیلی

      پس چرا آقای گلزار توضیحات لازم را در خود برنامه نمیده ما فکر کردیم واقعا برای اینکه
      سطح فکر ومطالعه مردم را بالا ببرن .
      این خودش یه جیب بری مدرنه !!!؟

      پاسخ ها

      • وفا

        خوب معلومه برای اینکه خود گلزار هم همدست ماجراست

      • بدون نام

        دارز زیاده روی میکنی دیگه

    • آیدا

      با سلام.این مسابقه فقط واسه ببینده جذابه،اماواسه کسی که میخاد شرکت کنه وااااقعا مشکله هم از نظر هزینه و زمان.

    • آیدا

      واقعا انصاف نیس که ی نفر واقعا اطلاعات عمومیش خوب باشه ولی چون پول کافی و وقت کافی نداشته باشه نتونه به مسابقه راه پیدا کنه.این چ جورشه که ی نفر باید یه هفته تمام نخابه که شااااید راه پیدا کنه،منی که خونه دارمو بچه کوچیک دارم میتونم آیا؟؟؟ بخدا رفتم خونه مامانم تا بلکه یه هفته تمام بتونم به سوالای آپ جواب بدم اما حتی فقط خاستم یه نماز بخونم کلی ازبقیه عقب افتادم!! آخه این چجورشه که حتی نتونی نمازتو بخونی وگرنه عقب میوفتی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از ماست که بر ماست

    • بدون نام

      جالبه گلزار هم با شرکت کنندگان سلیقه ای برخورد میکنه ..به یکی تا سوال هفتم وهشتم هم کمک میکنه ولی باعث میشه یک نفرررو توهمون سوال اول دوم ببازه ...برخی سوالات اول تا پنتجم در حد ابتدایی برای برخی از سوال یک سخت ...اصلا هماهنگی بین سوالات نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلش میخوادعزیزم برنامه خودشه به توچه

    • مهدی

      با سلام.اینکه از کلمه قمار استفاده بشه خوب نیست.اما یه نوع لاتاری حساب میشه که همچون قرعه کشی های زنهای همسایه پول یه عده رو به دو سه نفر میدن.اما فکرنکنم چهارمیلیون خرج شه با کمتراز یه میلیون هم میشه رفت.

      پاسخ ها

      • وفا

        این چه مقایسه ایه برادر!؟

    • بی نام

      دقیقا درسته، ولی اصلا بازی عادلانه ای نیست، بعضی از افراد که به نفرات ۸ رسیدین میان جلوی دوربین در مورد ساده ترین سوال میمانند مثل نماز آیات چند رکعت واقعا شرم آور که میدونه، چجوری اومده بالا الله واعلم

    • شیما

      هنننن:/

    • وفا

      دمتون گرم تحلیل خیلی منطقی و روشنگرانه ای بود همونطور که رسالت یک خبرنگار متعهده...

    • بدون نام

      اینها همش‌ قمار که آخوندا هلالش کردند کدام اطلاعات عمومی کدام ورزش وفط مردم سرکارند اونم یه مشت بد بخت برای بدست آوردن چندر غاز پول بی زحمت وپز دادن وخودشو به رخ دیگران کشیدن مجری اگر خود نمایی نیست آقای گلزار لزومی نداره جلوی مردم با مشین مدل بالا بیاد وپیاده بشه وباغرور از جلوی مردم رد شه مگه اینها کی هستند چه خبر شده تو این مملکت که هرکس پول داره فکر میکنه از همه بالاتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حلال نه هلال

    • بدون نام

      مسئول صدا سیما قماره خونه باز کرده چون نمی تونند برنامههای خوب ومفید بسازند رو به این مسابقات میآرند کلا تمامی برنامه های صدا وسیما قمار از وادار کردن مردم برای شرکت در برنامه ها از شبکه قرآن گرفته تا ورزش هر برنامه ای که با اعلام جایزه جاب مخاطب کنه قماره چون همه برای بدست آوردن اون پول پیامک میدند واین حرامه واینگون مال حرام داخل زندگی ملت ایران شده وادامه دارد توقع داریم فرزندانمان دزد و حقه باز نشند همه علامه بشند دیگه فاتحه این مملکت خوندس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممنون ازپیش بینی تون خخخخ

    • سحر

      سلام تو برنامه قبل یکی از شرکت کنندگان گفت من ماه پیش عضو شدم و دیگه ادامه ندادم وقتی دیدم عقبم ولی باهاش تماس گرفته بودن و رفته بود دیگه.شماها هم که شرکت کردید صبر کنید

      پاسخ ها

      • N.A.J.A

        خخخخخ

    • نسرین

      سلام میخواستم بگم تو این گرونی وبدبختی مردم دارین با مسابقه برنده باش گلزار جیب مردم رو خالی میکنید به خدا خدا رو خوش نمیاد من تا حالا کلی هزینه کردم واسه این مسابقه اخرش هم دیدم باید پنچ شش ملیون باید خرج کرد تا شاید به رتبه تک رقمی برسی این از قمار هم بدتره توی مسابقه شرکت نکنید اخرش هم مثل من پشیمان میشوید این یک کلاهبرداری است لطفا مسولین رسیدگی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشم شمادستوربده کاریت نباشه خخخخخ

    • بدون نام

      حساب و کتاب نویسنده ؟؟؟؟؟؟ یعنی چه که 4 میلیون باید خرج کنه تا بیاد تو مسابقه این طوری باشه که کسی شرکت نمیکنه
      چرا هر متن سطحی رو چاپ میکنید

    • فرشید

      عالی بود. من خواستم نصب کنم ولی اینکه گفتید متوجه شدم و نصب نکردم. خدا خیرتون بده. آگاهی بسیار مهمه. (قبل از ابتلا به سرطان بهتر است از بیماری آگاهی پیدا کنید نه بعد از ابتلا به سرطان). خدا رو شکر مسابقه باعث شد نظرات شما رو بخونم و اطلاعات عمومیم راجب مسابقه بالا بره. پس بی تاثیر در اطلاعات عمومیم نبود!

    • بدون نام

      عالی دمتون گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی عالیه اخه

    • رضا

      مسابقه برنده باش یک قمار بازی است لعنت بر افرادی که در این مسابقه شرکت می کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درس حرف بزن برادرمن

    • رضا شورکی

      سلام
      دوستان به هیچ عنوانی این برنامه رو نصب نکنید کلاهبرداری علنی دزدی تو روز روشن مردم کمرشون تو این گرونی خم شده آقای گلزار و دارو دسته اش تو روز روشن از مردم دزدی می کنن خدایا خودت به دادمون برس کل مملکت دارن دزدی می کنند منظورم اونایی هست که مملکت داری می کنند و کاره ای هستند توی این مملکت خدایا به حق خودت دزدان و چپاول گران توی این مملکت نابود بکن امین

    • باخته.....

      سلام واقعا برنامه مزخرفیه من یه پسر ۳ ساله دارم از پول خودم و پس اندازم زدم و یه هفته مدام نخوابیدم د زدم و فکر کنم نزدیک یک میلیون و نیم خرج کردم ولی یهو دیدم قطع شده و رتبم شده بود ۳۲ . هیچی دیگه لعنت فرستادم بر خودم . توروخدا شرکت نکنین اگه میدونین پولتون زیاده بریزین تو آب . حالا نمیدونم جواب شوهرمو چی بدم و خانوادمو بعد از یه هفته بیخوابی و پولام از دستم رفتن.

    • زارعی رضا

      میلیاردها پول در میارن چند میلیون جایزه میدهند ،خدا نگهدار این ملت غیور باشه.

    • بهروزپیرسرایی

      اون 2نفری که مسخره کردن و گفتن 400هزار تومان درسته نه 4میلیون تومان...هیچی از اقتصاد و اپلیکشن سر در نمی آورند.بنده 3میلیون خرج کردم و رتبه ام 12شد و گوشیمو کوبوندم زمین و یک تومن هم خرج ال سی دی گوشی کردم. همون 4تومن درسته...قمار کردم و باختم...دیگه هم علاقه ای به تماشای برنامه مزخرف گلزار ندارم که همون روزی 2ساعت مطالعه رو ازم گرفت و 7شبانه روز وقت گذاشتم و پای سرم و بیمارستان هم رفتم و آخرش بین 1تا8نشدم.فقط لعنت بخاطر دزدی در روز روشن و حماقتم

      پاسخ ها

      • میترا

        منم با کلی ذوق و شوق سیصدتومن سوال خریدم امتیازم یک دهم چیزیه که باید باشه نظراتو خوندم و داغون شدم نمیدونم

    • سیدروح الله

      واقعا تحلیل بسیار زیبایی بود .
      همش توی تلویزیون سعی میشه که از مردم بیچاره خودمون پول بکشن . هر کی از یه طرف . من موندم این مردم رو تا کی میخوان بدبخت کنن ؟!!! یه خورده از خارجیا یاد بگیریم .
      راستی میگم ارتباط این برنامه با برنامه حمید گودرزی چیه ؟

    • سعید مدنی

      من هم فریب خوردم و بالای یک و نیم میلیون تومان به همراه کلی زمان رو از دست دادم .خدا وکیلی برنامه رو نصب نکنید .کلاه برداری بزرگیه که از وجود شخصی مثل گلزار هم استفاده ابزاری بردند..

    • بدون نام

      خدای من بیکارم ولی از پول یارانه سوال خریرم الان ۷۶ کد دارم ولی اگه بیکار نبودم تا دویست ملیون میرفتم حیف که بیکارم

    • علی

      ممنونم از اینکه اطلاع رسانی کردید منم ترغیب شدم که شرکت کنم ولی الان دیگه عمرا شرکت کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی بامزه ای

      • میلاد

        منم همینطور :)

    • بدون نام

      به نظرمن که عالیه تازه کسی رومجبورنکردن پس لطفا بی خودی توهین نکنین به عوامل برنامه

      پاسخ ها

      • Nc

        شما احتمالا از عوامل خود برنامه هستی... مردم رو ساده گیر اوردین دارین جیبشونو خالی میکنید... پول این مسابقه حرومه از حرومم حرومتر... عین قماره... این همه ادم پول خرج کنن که اخر هفته به 8 نفرشون از یک هزارم سودش جایزه بدن اصل سودشم بره تو جیب عوامل محترم برنامه... از اطلاع رسانی سایت ممنون که مردم رو اگاه میکنه

      • بدون نام

        شما به همه دوستانی که پیام گذاشتن با کمال بی ادبی و وقاحت جواب دادید و در اینکه دست شما هم در جیب مردم هست به همراه گلزار شکی نیست,و با قدرت بیشتر مردم رو بپا چید,تاریکیه کی به کیه

    • علی همت یار

      سلام.من دو روزه دارم سوال جواب میدم نودو چهار کد دارم.اما الان که میبینم دوستان میگن کلاهبرداریه مردد شدم که آیا ادامه بدم یا نه.کاش نظر کسایی رو هم که مسابقه تلویزیونی اومدن رو هم بشه دید ببینیم چی میگن.آخه اینجا همه کسایی نظر میدن که برنده نشدن!!میشه راهنمایی کنید؟

    • وحید خدابخشی

      تمام نظرات کاربران رو از ابتدا تا انتها خوندم
      جایزه عوضی ترین آدم قبل از گلزار و عوامل کلاهبردار برنده شو میرسه به اکانت بی نام که از ابتدای پست ها زیر هر کدام به طرز بی مزه ایی اومده اظهار نظر کرده
      یه آدم بی کار لا ابالی

      پاسخ ها

      • mu

        ادم احمق زیاد پیدا میشه :(

      • بدون نام

        دقیقا همینطوره یک آدم بی مزه و در واقع خدا گرفته

    • میترا

      سلام به همگی من چند روزه شرکت کردم و حدود سیصدتومن سوال خریدمو حدود هشتصد تاهم کد بمن دادن امتیازم الان ۱۶۷شده بعداز چند روز نخوابیدن و کارو زندگی رو ول کردن
      امشبم نرم افزاره قاطی کرده فکرکنم امتیازمو صفر کنه
      من نمیدونم چیکار کنم باکلی شوق و ذوق شرکت کردم نظرات رو خوندم داغون شدم

    • مسیحی

      سلام,تهنیت و درود فراوان به همه عزیزان نظراتی که می دهید اشتباه محض است

    • بدون نام

      مملكتي كه مردمش به جاي كار و تلاش ، به فكر كسب پول مفت و بي زحمت باشن همين ميشه!

    • یذره فکر

      یذره سوالات ارزون تر شده و کسانی که تو مسابقه رتبه میارن از یک تا یک ونیم میلیون خرج میکنن و این، در بین هزاران نفری که میلیونی خرج میکنن اتفاق می افته
      نشستن کارشناسی کردن تا دو سال و نیم مردم برا این مسابقه پول خرج کنن ولی با یه حساب سر انگشتی بالای ۹۹ درصد پول شرکت کننده ها براشون سوده

    • سلی

      اره واقعا هزینش زیاده.بعد بین سوالا دزدی میشه ازت.و بقول بعضیا تا آخر ش بری و زحمت بکشی و هزینه کنی یهو برنامه بخواد به روز رسانی کنه بله حالا بیا درستش کن

    • شهرام

      عزیزان دوستان شماچرابراخودتون درگیری درست میکنید ریشه ی این مسابقه خرابه مسابقه پولی چه نحوه گرفتن پول وحتی دادن پول به برنده ها ولی تمام مشکل ازخودمردمه که شرکت میکنن به خداقسم هم سازندگان وهم شرکت کنندگان خاعنین درحق بیچارگان وفقراهستن لعنت برگلزار وکسانیکه یه ادمواینقدر بزرگ میکنن لعنت لعنت

    • ماهک

      سلام
      منم خیییلی دوست داشتم شرکت کنم و ده هزار تومن سوال خرید کردم ولی وقتی فهمیدم که باید بین ۳ تا ۵ میلیون هزینه کنم اونم ۲۴ ساعت وقت بذارم منصرف شدم
      و بعد این دیگه تماشای مسابقه برام لذتی نداره قبل این موضوع خیلی به این برنامه اهمیت میدادم ولی الان اصلا
      نه تنها جذاب نیست بلکه کسل آوره

      پاسخ ها

      • سبجان

        دقیقن :))

    • Milad

      والا منم میخاستم شرکت کنم تو این مسابقه چون واقعا بعضیا که میان و شرکت میکنن خیلی سطحشون پایین تره ولی با این حساب دیگه عمرا شرکت کنم ...
      شور و شوق دیدنشم گرفته شد اصن :)

    • فریده

      این پول ها حق ما هست

    • مریم

      حالا بالاخره تا کسی سود نکنه نمیاد برنامه یا فیلم بسازه هرکسی هم باشه توقع داره کاری که انجام میده سود داشته باشه شما هم بهتره ی نگاه به خودت کنی بعدا در باره برنامه به این خوبی نظر بدی

    • چنگیز

      دم شما گرم با این اطلاع رسانی بجا و دقیق..ممنون از شما

    • افشین

      خدا رحمت کنه آقای منوچهر نوذری رو با اجراشون تو مسابقه هفته. متاسفانه اکثر شرکت کننده ها تو برنده باش با شک و تردید جواب میدن و با چشاشون انگاری دارن به گلزار التماس میکنن که جواب سوالا رو راهنمایی کنه
      وقتی سوالی اشتباه جواب داده میشه به جای اینکه طرف حذف بشه آقای گلزار بهش یه جوری کمک میکنه تا لااقل به نقطه امن برسه
      مسابقه همون مسابقه هفته بود که خرید سوال و پولدار بودن طرف مطرح نبود اگه معلومات داشتی تو مسابقه بودی .....

    • من

      داستان کد چیه دوستان ؟ سر در نمیارم . رتبه م 495 هست . 84 کد دارم . سی هزار تومن هم بیشتر خرج نکردم .

    • بی نام

      سلام
      واقعا که یه دزدی آشکاره من هم اول که پخش شد خوشم اومد سوال خریدم ولی زود انصراف دادم
      هم وطنان عزیز طعمه نکنین وشرکت نکنین تو این مسابقه که همش دزدیه مگه وقت وپولتونو از سر راه آوردین
      گلزار باید به عنوان یه هنرمند خجالت بکشه از اجرای این مسابقه

    • امیر

      متاسفانه راه برای دزدی توی کشور زیاده و تعجبه که چرا کاری نمیکنن

    • لیلا

      یه چیز خیلی عجیب و جالبه
      اونم اینه که شما وقتی رتبه نفر اول را نگاه می کنید واز صفحه رتبه بندی خارج میشید و وقتی بلافاصه مجددا وارد میشید که حداکثر ده ثانیه طول میکشه رتبه طرف یهو ۳۰۰ تا بیشتر شده و این یعنی تو این ده ثانیه سه تا سوال صحیح جواب داده مگه میشه آخه به فرض محال هم که بشه بعد اینایی که میان تو برنامه مگه همینا نیستن پس چرا اینقدر ضعیفن ؟

    • ق ازآذربایجانغربی

      دوست دارم در مسابقه شرکت کنم وبیست میلیون برنده شم

    • سعید

      پول هرکیو خوردن حقشه.مگه قبل از این که پول بدی اومدی مشورت کنی با کسی.اینایی که شرکت میکنن همونایی هستن که میرن در عرض نیم ساعت 40 هزار تا پراید ثبت نام میکنن فکر کردن زرنگن و یه شبه پولدار شن.بی فرهنگا

    • بدون نام

      واقعا جای سواله برام ک چرا ی عده دارن بازن پشت گلزارو میگیرن و طرفدارشو میکنن واقعا ی لحظه خودتون فکر نمیکنین این آقاا وقتی با عوامل برنامه میلیارد میلیارد از جیب همین مردم میکشیدن بفکر شما و زندگیتون و ما های ک هشتمون گرویه نه مونه نبودن بعد شما پشتشو میگیرن،واقعا جهان سومیم واقعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج