۸۱۶۷۰۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

کنعانی مقدم: وحدت، بدون قبول مردم فایده ندارد

یک فعال سیاسی اصولگرا می‎گوید شورای وحدت اصولگرايان یک گام به سمت جلو است اما وحدت بدون سازوکار اجرایی و با شعار شکل نمی‎گیرد. چه ثمری دارد اگر ما به وحدت برسیم اما مردم ما را قبول نکنند؟

خبرگزاری ایرنا: یک فعال سیاسی اصولگرا می‎گوید شورای وحدت اصولگرايان یک گام به سمت جلو است اما وحدت بدون سازوکار اجرایی و با شعار شکل نمی‎گیرد. چه ثمری دارد اگر ما به وحدت برسیم اما مردم ما را قبول نکنند؟

حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا و دبیرکل حزب سبز ایران می‎گوید: شورای وحدت یک گام به سمت جلو است اما وحدت بدون سازوکار اجرایی و با شعار شکل نمی‎گیرد. ما باید سازوکار سازمانی منسجم، نقشه راه و گفتمان غالبی را داشته باشیم تا بتوانیم رأی مردم را بدست بیاوریم.

کنعانی‎مقدم در ادامه اضافه می‎کند که احزاب و گروه‎های مختلف و شخصیت‎ها، اعضایی هستند که در جلسات شورای وحدت شرکت می‎کنند اما حزب سبز ایران در این جلسات حضور ندارد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اختلافات درونی جبهه اصولگرایی، تصریح می‎کند: همیشه گروه‎هایی که رو به رشد و تعالی هستند، هر از چندگاهی دچار افت‎وخیر و رویش‎هایی هم می‎شوند که این موضوع طبیعی است اما باید دید این افت و خیز و رویش‎ها تأثیری هم در حل مشکلات کشور دارد یا نه؟ اگر در جهت حل مشکلات کشور است باید از آن استقبال کرد اما در غیر این صورت نه.

او در ادامه می‎افزاید: جناح اصولگرایی در حال نوسازی و ترمیم است و دعواها و اختلافات درونی نیز در همین جهت است. چراکه ممکن است عده‎ای با این نوسازی و بازسازی مخالف باشند و از آن جدا شوند و عده‎ای هم به آن اضافه شوند. باید دید چه اتفاقي می‎افتد و آیا این موضوعات در جهت حل مشکلات مردم است یا خیر؟

کنعانی مقدم همچنین می‎گوید: من مخالف ائتلاف‎های انتخاباتی هستم زیرا ائتلاف‎ها زودگذر و موقتی هستند. باید به سمت گفت‎وگوی درون جناحی، ملی و گفت‎وگو با جناح‎های مختلف برویم. ما باید مشکلات مردم را حل کنیم و نه اختلافات بین احزاب و گروه‎ها را. در حال حاضر هم کارگروهایی شکل گرفتند و درحال فعالیت هستند اما هنوز به نتیجه‎ای نرسیدیدم. هرکدام سعی می‌کنند که اختلافات را کنار بگذارند و به مشکلات کشور فکر کنند.

دبیرکل حزب سبز ایران همچنین تأکید می‎کند: من شخصا ترجیح می‎دهم جناح مخالف من قدرت را به دست بگیرد و مشکلات را حل کند تا اینکه من قدرت را به دست بگیرم و به اختلافات اضافه کنم. جناح مخالف ما، می‎تواند مشکلات را حل کند و اختلافات را کنار بگذارد و ثابت هم کرده که چنین است. ما نیز دستش را می بوسیم و می‎گوییم که حاضریم کمک کنیم.

کنعانی مقدم همچنین معقتد است که اگر بنا باشد جنگ سیاسی بین جناح‌ها به مردم صدمه بزند همان بهتر که جناحی وجود نداشته باشد.

اخیرا با وجود اینکه یک سال و اندی تا انتخابات باقی مانده‎است، بخشی از اصولگرایان از وجود شورایی با عنوان «شورای وحدت» و در جهت همگرایی جناح اصولگرایی سخن به میان آوردند. براساس این گفته‎ها عبدالرضا زاکانی، محسن رضایی، سید ابراهیم رئیسی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف از اعضای کلیدی حاضر در این جلسات هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم شما رو قبول نداره

    • بدون نام

      همتون سروته یه کرباسین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج