۸۱۶۸۸۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

غیرمنتظره و شگفت‌انگیز مثل افسانه‌های بالیوود!

تیم ملی هند با ۴ گل موفق شد تایلند را شکست داده و در صدر جدول گروه یک جام ملت های آسیا قرار بگیرد.

ورزش سه: تیم ملی هند با ۴ گل موفق شد تایلند را شکست داده و در صدر جدول گروه یک جام ملت های آسیا قرار بگیرد.

هر آن چه که باید در افتتاحیه سرد و مایوس کننده جام ملت ها بین امارات و بحرین در مقابل دیدگان شیخ سلمان و جیانی اینفانتینو می دیده میشد، در بازی دیگر گروه یک در ورزشگاه کوچک آل نهیان به معرض نمایش گذاشته شد!

مصاف هند و تایلند که تیم های درجه ۳ و ۴ آسیا به حساب می آیند، علاوه بر گل و موقعیت گل زیاد، یک شگفتی دیگر به نام «تیم ملی هند» را در دل خود داشت؛ تیمی که هیچگاه در فوتبال آسیا به عنوان تیمی سطح بالا مطرح نشد و همین حالا هم کسی روی آن ها به عنوان یک تیم قدرتمند حساب نمی کند اما اکنون «ببرهای آسیا» چشم های بسیاری را از فوتبال دوستان نقاط مختلف جهان متوجه خود کرده اند.

غیرمنتظره و شگفت‌انگیز مثل افسانه‌های بالیوود!

چهار گل؛ چیزی مثل افسانه های بالیوود

اگر از زیبایی های طبیعی هند و تاریخ سرشار این کشور بگذریم، بی شک سینمای بالیوود را می توان یکی از مهم ترین محصولات صادراتی هند قلمداد کرد که معرف خیلی ها برای شناخت این کشور یک میلیارد و 400 هزار نفری شده است. نمایش امشب شاگردان کنستانتین نیز ویژگی فیلم های بالیوودی را در خود جای داده بود.

رویاپردازانه از این رو که نخستین پیروزی 4 گله هند در جام ملت ها بود، غم و اندوه نوستالژیکش صحنه های پایان بازی و ناراحتی تایلندی ها بود و نمایشی از دارا و ندار را نشان داد؛ هندی که با سونیل چتری توانست 2 بار تایلندی ها را شگفت زده کند و حریف شرق آسیایی که چنین ستاره ای را در تیم خود نداشت.

غیرمنتظره و شگفت‌انگیز مثل افسانه‌های بالیوود!

هند - انگلستان؛ فراموشی استعمار گذشته با کنستانتین

استعمار هند توسط انگلستان مربوط به قرن ۱۵ تا ۱۹ میلادی مربوط می شود. جایی که انگلیسی ها تلاش می کردند با ایجاد مراکز تجاری ادویه های بی نظیر و دیگر منابع طبیعی هند را در دست گرفته و اجازه ندهند خود هندی ها در کشور به مدیریت منابع بپردازند. آن روزها هند با مهاتما گاندی به استقلال رسیدند اما حالا اوضاع تفاوت پیدا کرده است.

هندی ها که گام های مثبتی در راه توسعه برداشتند، یک مربی انگلیسی را بر مسند هدایت تیم ملی کشورشان نشاندند و حالا پس از ۴ سال، تیم استفن کونستانتین موفق شده به ثبات خوبی برسد و هندی ها نیز می توانند پیشرفت را کاملا در تیمشان مشاهده کنند.

آن ها که پیش از بازی امشب ۳۵ سال در حسرت کسب امتیاز در جام ملت ها بودند، این بار موفق شدند با نتیجه ای حیرت انگیز به برتری برسند و نخستین پیروزی ۴ گله خود را رقم بزنند.

غیرمنتظره و شگفت‌انگیز مثل افسانه‌های بالیوود!

صدرنشینی موقت، دائمی می شود؟

هند با برد 4-1 مقابل تایلند موفق شد بالاتر از اماراتِ میزبان، بحرین و تایلند صدرنشین گروه یک جام ملت های آسیا شود. بازی بعدی این تیم مقابل امارات متحده عربی است که در مقابل بحرین نتوانست عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و حالا برای صعود از مرحله گروهی، ملزم به شکست هندوستان است.

هندی ها حتی در صورت باخت مقابل بحرین و امارات نیز شانس صعود به عنوان تیم سوم را خواهند داشت اما بدون شک از همین امشب یاران سونیل چتری در اندیشه شگفتی سازی خواهند بود.

غیرمنتظره و شگفت‌انگیز مثل افسانه‌های بالیوود!

هندوستان فقط سونیل چتری نیست!

نمایش ۹۰ دقیقه ای تایلند شاید دیگر در طول تورنمنت تکرار نشود و نباید فراموش کرد که این برد مقابل ضعیف ترین تیم گروه رقم خورد. با این حال پیام نمایش فوق العاده تیم استفن کنستانتین، این بود که هند فقط سونیل چتری نیست. آنیرود تاپای ۲۰ ساله توانست یکی از گل ها را بزند، کرونیای ۲۱ ساله یک پاس گل داد و بقیه بازیکنان جوان هم درخشش خوبی داشتند و نوید این را دادند که شاید در آینده ای نزدیک، فوتبال هندوستان به قدرت کریکت و شهرت بالیوود نزدیک شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مظفری

      تبریک به مردم هندوستان ، خیلی خوشحال شدم کشور بزرگ و متمدن هند در فوتبال پیشرفت جالب و شگفت‌انگیزی داشته

    • Tractor

      شاهروخ خان پاس میداده سلمان خان هم میزده تو گل با سرمربیگری آمیتا باچان در قالب ببرهای آسیا و بنگال
      ....... ولی انصافا هندوستان هم باید جزو چند تیم اول آسیا باشه اگر توجه و سرمایه گذاریی تو این رشته بکنن هندوستان در بسیاری از موارد پتانسیل بالایی داره و در فوتبال هم به نوعی میتونه برزیل آسیا هم لقب بگیره!
      اما برخلاف پتانسیل و جمعیت پرشماری که داره تب فوتبال هنوز در این کشور داغ نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج