جاباما
۸۱۶۹۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

فال روزانه دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 17 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما طرفدار سادگی، سخاوتمند، شاد و خنده رو، گرم و صمیمی، متواضع و با صداقت و خواهان برقراری صلح و آرامش هستید و سعی می کنید تا جای ممکن با تمام اطرافیان خود هماهنگ باشید. با این همه شما باید سعی کنید روی بیقراری های ذاتی و نگاه منفی خود کار کنید. امسال وضعیت سلامتی شما در سطح متوسطی قرار خواهد داشت و امکان این که هر چه دلتان می خواهد را بخورید و بیاشامید برایتان فراهم نخواهد بود، زیرا احتمالا به تشخیص پزشک مجبور به رعایت رژیم غذایی خاصی خواهید بود. اگر با مشکلی روبرو شدید برای گرفتن نتایج بهتر در کنار داروهایی که مصرف می کنید یوگا و مدیتیشن را هم در برنامه ی خود جای دهید. از لحاظ مالی امسال برای شما سال بدی نخواهد بود، اما تمام انتظاراتی که دارید هم برآورده نخواهند شد. از سرمایه گذاری تمام پول خود در یک زمینه ی مشخص خودداری کنید تا متحمل ضرر نشوید. تا جای ممکن از پول قرض دادن به دیگران خودداری کنید زیرا این کار خود شما را از لحاظ مالی به دردسر خواهد انداخت. در زمینه ی حرفه ای فرصت های بسیاری برای شما فراهم خواهند شد، اما برای بهره بردن از این موقعیت ها باید تا می توانید تلاش کنید. توانایی شما در تصمیمی گیری سریع و به موقع در موفقیتتان نقش مهمی را ایفا خواهد نمود. اگر مدت هاست عاشق یک نفر هستید به احتمال زیاد امسال این رابطه به ازدواج ختم خواهد شد. اگر متاهل هستید روزهای فوق العاده ای در انتظارتان هستند. فروردین، مرداد، مهر و آبان بهترین ماه ها هستند.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز عشق، دوستی و روابط زناشویی تان ذهن شما را به خود مشغول کرده اند و دلتان می خواهد هر چقدر که برایتان امکان داشته باد در کنار همسرتان باشید. شما همچنین نسبت به دوستان خود احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری دارید و همین باعث شده که احساس کنید همگی اعضای یک خانواده و بسیار به همدیگر نزدیک هستید. شما در شرایط موجود قدرت تشخیص بالایی دارید و می توانید در مورد ارزش های زندگیتان خیلی درست تصمیم گیری کنید و بر اساس تصمیم هایتان پیش بروید. اگر لازم است برای آینده ی رابطه ی عاطفی خود تصمیم گیری کنید اکنون زمان بسیار مناسبی برای این کار به نظر می رسد.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز زمان بسیار خوبی برای جان بخشیدن به روابط مختلف شما، از روابط عاطفی گرفته، تا دوستی و روابط کاری، خواهد بود. شما می توانید نزدیکی بیشتری نسبت به دوستانی که تازه پیدا کرده اید احساس کنید. شما نسبت به افراد مختلفی که در زندگیتان هستند رفتاری گرم و صمیمی دارید و رفتار آنها نیز در مقابل درست همانی خواهد بود که شما انتظار دارید. رابطه ی عاشقانه ی شما در حال حاضر در فرصت فوق العاده ای برای شکوفا شدن به سر می برد، اما ممکن است نتوانید آن طور که خودتان دوست دارید احساستان را بیان کنید. در چنین شرایطی خریدن هدیه های کوچک و یا حتی نگاه های عاشقانه می توانند خیلی خوب جای خالی کلمات را پر کنند.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

روابط شما با خانواده و دوستانتان در حال حاضر دارند بسیار خوب پیش می روند. اهداف مشترکی که دارید و شکست ها و بردهای مشترکتان باعث خواهند شد که احساس نزدیکی بیشتر به هم داشته باشید. مکالماتی که با دوستان و اعضای خانواده تان دارید به خوبی پیش خواهند رفت و می توانید آنچه در ذهنتان می گذرد را بی آنکه کسی را از خود آزرده خاطر کنید به زبان بیاورید. امروز شما مدت زیادی را در تنهایی نخواهید گذراند و فعالیت های اجتماعی مختلف بیشتر وقتتان را به خود اختصاص خواهند داد. شاید در بعضی لحظات کمی احساس خستگی کنید، اما این فرصت را به سادگی از دست ندهید و تا جای ممکن از آن بهره ببرید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما امروز بی حوصله تر و عجول تر از آن هستید که بخواهید وقت خود را با انتظار کشیدن برای دیگران هدر دهید، ولی خودتان هم کم در کارهایتان وقت تلف نمی کنید. شما می دانید که در مسیر درست قرار گرفته اید، ولی نمی دانید چطور باید کارها را همانطور که دوست دارید پیش ببرید. اگر نگرش خود را تغییر ندهید خودتان را با نگرانی در مورد این مسئله دیوانه خواهید کرد. کمی به خودتان انرژی مثبت بدهید و آرام باشید و مدام به خودتان یاداوری کنید که موفقیت بسیار نزدیک است. اجازه ندهید حرف هایی که بعضی از متاهل ها در مورد ازدواج و بلایای آن می زنند شما را از جدی کردن رابطه عاطفیتان بترساند، همیشه افرادی پیدا می شوند که بخواهند شما را منصرف کنند.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما عاشق هیجان پیش رفتن با جریان های سریع هستید، به ویژه اگر این جریان شما را به سوی مقصدی ناشناخته ببرد. امروز حرکت شما به سوی جلو با موانعی همراه خواهد بود، ولی این ممانعت تنها انگیزه شما را برای تلاش بیشتر خواهد کرد. بهتر است زیاد عجله نکنید وگرنه به بیراهه خواهید رسید. این حقیقت را باید بپذیرید که هر کاری زمانی دارد که باید صبر کنید تا فرا برسد و پیش از آن هر تلاشی بیهوده خواهد بود. تمام روابط شما در حال حاضر با صمیمیت و حمایت طرف مقابلتان همراه هستند و امروز روزی فوق العاده برای آغاز روابط کاری، دوستی و یا عاطفی خواهد بود و رابطه هایی که امروز شروع شوند موفقیت آمیز خواهند بود و مدت ها ادامه خواهند یافت.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

همه چیز در زمینه مسائل کاری دارد برای شما به خوبی پیش می رود و اوضاع به طرز نگران کننده ای خوب و روبراه به نظر می رسد. حق دارید، چالش های بسیاری در انتظارتان هستند، اما این چالش ها در نهایت رشد و پیشرفت بیشتری را برای شما رقم خواهند زد و ترفیع مقام، افزایش حقوق و یا فرصتی برای شروع یک کار شخصی را برای شما به همراه خواهد داشت. وقتی پای مسائل عاطفی در میان است لزومی ندارد که همه چیز بی نقص و فوق العاده باشد، مهمتر از همه چیز علاقه شما و طرف مقابلتان نسبت به یکدیگر است. اگر به اندازه کافی به یکدیگر علاقمند باشید خواهید توانست همراه با هم از پس بقیه مشکلات بربیایید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما از آن دسته آدم هایی هستید که همیشه با مسائل مختلف با نگاهی کاملا منطقی روبرو می شوند، امروز هم این منطق آهنین خود را همراه با حسس ششم قویتان به کار انداخته اید تا برخی از ارزش هایی که خیلی محکم به آنها چسبیده اید را مورد ارزیابی مجدد قرار دهید. قدرت تشخیص شما در حال حاضر بسیار قویتر از هر زمان دیگری است و به همین دلیل هم نتایجی که به دست می آورید و تصمیم هایی که می گیرید درست همان چیزی خواهند بود که در حال حاضر به آن نیاز دارید. روابطتان را خانواده، دوستان و شخصی که دوست دارید خیلی خوب دارند پیش می روند و با احساس نزدیکی فوق العاده که به آنها دارید می توانید خیی راحت در مورد این موضوع با آنها مشورت کنید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز شما بر عکس حالت معمولی خود بسیار اجتماعی و برونگرا شده اید، به همین دلیل هم افراد مختلفی که در طول امروز و در حین انجام کارهای مختلف با شما برخورد دارند به شدت به رفتار صمیمانه ی شما جذب خواهند شد. روابط دوستانه، شراکت ها و رابطه ی عاشقانه تان امروز دارند خیلی بهتر از همیشه پیش می روند و به لطف احساس راحتی بیشتری که در ارتباط برقرار کردن با دیگران دارید نزدیکی خیلی بیشتری به اطرافیان و عزیزان خود احساس می کنید. امروز بعدازظهر اگر کار چندان مهمی ندارید با عشقتان و یا دوستی صمیمی که مدتی است نتوانسته اید برای او وقت بگذارید بیرون بروید و برای خوشحال کردن طرف مقابلتان هر کاری که می توانید را انجام دهید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز رفتار شما بسیار گرم و صمیمی شده است و احساسات عاشقانه تان نسبت به شخصی که دوست دارید بسیار بیشتر از روزهای دیگر هستند. شاید بخواهید برای یک بعدازظهر رمانتیک در کنار عشقتان برنامه ریزی کنید اما تمایل چندانی به رفتن به رستوران نداشته باشید! خوب چرا با هم یک نمایش تماشا نمی کنید و یا به یکی از نمایشگاه ها یا کنسرت هایی که امروز در شهرتان برگزار می شوند نمی روید؟ شما معمولا از آن دسته آدم هایی نیستید که در مکان های عمومی احساساتشان را به طرف مقابلشان نشان می دهند، اما امروز دست همسرتان را محکم در دست خواهید گرفت و به بودن در کنار او افتخار خواهید کرد!

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز صحبت کردن در مورد افکار و ایده های مختلفی که در مورد مسائل معنوی و یا روشن فکرانه داری باعث خواهد شد نزدیکی بیشتری به دوستان خود و همچنین شخصی که دوست دارید احساس کنید. بحث های فوق العاده ای که دارید باعث خواهند شد افق دید همه ی شرکت کنندگان در این بحث ها گسترده تر شود و احساس کنید آنقدر به هم نزدیک هستید که انگار با هم یکی شده اید! به همین دلیل هم در پایان روز اشتیاق منحصر بفردی برای مطالعه ی بیشتر در مورد موضوع مورد بحث در خود احساس خواهید کرد. درنگ نکنید و از همین امروز دست به کار شوید، شاید انتظارش را نداشته باشید، اما این کار به رشد و پیشرفت شما کمک قابل توجهی خواهد نمود.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز شما اشتیاق شدیدی نسبت به همسر خود احساس می کنید و دلتان می خواهد تمام روز را در کنار او بگذرانید، اما به احتمال زیاد تا ساعات پایانی روز چنین امکانی برای شما فراهم نخواهد شد و مجبور خواهید بود به کارها و مسئولیت هایی که به عهده دارید رسیدگی کنید. این فرصت را برای رسیدگی و توجه به روابط زناشویی خود از دست ندهید. اگر هنوز مجرد هستید احساسات عاشقانه تان را برای انجام کارهای هنری و خلاقانه به کار بگیرید! شما می توانید در چنین شرایطی رمانتیک ترین شعرها و داستان ها را بنویسید و یا زیباترین تابلوهای نقاشی را خلق کنید. اگر اهل هنر نیستید مجبور خواهید بود به کتاب ها و فیلم های عاشقانه رضایت بدهید!

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز روابط صمیمانه ای که بین شما و دوستان و اعضای خانواده تان برقرار شده است باعث شوده از لحاظ معنوی حس بسیار خوبی داشته باشید. شما نسبت به آنهایی که افکار و عقاید مشترکی با شما دارند هم احساس نزدیکی بی سابقه ای خواهید داشت و حس می کنید که انگار بخشی از خانواده تان هستند. اگر کسی را دوست دارید امروز روابط بسیار گرم و صمیمانه ای بین شما برقرار خواهد بود و شاید بخواهید خیلی ناگهانی در مورد آینده ی رابطه تان تصمیم گیری کنید اما به شما توصیه می شود که فعلا دست نگه دارید و زیاد هیجان زده نشوید! اگر هنوز تنها هستید امروز این احتمال که با یک نفر آشنا شوید که به نظرتان خیلی هم جذاب است بسیار زیاد خواهد بود.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج