۸۱۷۱۰۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ: در آینده از کیتا بیشتر خواهید شنید

یورگن کلوپ، با تمجید از ستاره تیمش نبی کیتا، می‌گوید اطمینان دارد در آینده از این بازیکن استثنایی لیورپول بیشتر خواهیم شنید.

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به نگرانی‌های مطرح شده در روزهای اخیر مبنی بر اینکه ستاره اقبال نبی کیتا در باشگاه لیورپول رو به افول بوده و ممکن است شاهد ترک لیورپول توسط او باشیم خاتمه داد و کیتا را بازیکنی فوق‌العاده دانست که در آینده از او بیشتر خواهیم شنید. کلوپ معتقد است که کیتا، هافبکی برجسته است که تنها برای جا افتادن در لیورپول به زمان نیاز دارد.

کیتا که سال گذشته در ماه ژوئیه از لایپزیش به لیورپول منتقل شده در فصل جاری لیگ برتر ۱۸ بار با پیراهن لیورپول به میدان رفته ولی از این تعداد، تنها در ۱۰ بازی از ابتدا و به عنوان بازیکن فیکس وارد میدان شده است.

یورگن کلوپ در آستانه دیدار تیمش با ولورهمپتون در جام حذفی انگلیس که امروز برگزار می‌شود، درباره این هافبک اهل گینه گفت:" کیتا بازیکن بی‌نظیری است و من از اینکه او را در لیورپول در اختیار دارم واقعا خوشحالم. کیتا واقعا خوب است و من بی‌صبرانه منتظر هستم تا در آینده شاهد درخشش خارق‌العاده او باشیم. اگر مثل من هر روز او را ببینید متوجه می‌شوید که چه پتانسیلی دارد".

کلوپ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" اینکه کیتا اخیراً در چند بازی به میدان نرفته هیچ دلیل خاصی نداشته و علتش این بوده که بچه‌های دیگر خیلی آماده‌ بوده‌اند، اتفاقی که به جز کیتا برای دیگران هم افتاده. می‌دانم که بازیکن در این شرایط ناراحت می‌شود ولی سرمربی چاره‌ای جز گرفتن این تصمیم‌ها ندارد. ولی در مورد فوتبال کیتا هیچ شکی وجود ندارد. او واقعا یک بازیکن برجسته است".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج