جاباما
۸۱۷۱۴۰
۲۵ نظر
۵۱۶۲
۲۵ نظر
۵۱۶۲
پ

مشهورترین زنان میلیاردر جهان در سال ۲۰۱۸

 مجله «فوربز» که یکی از مشهورترین مجله ‌های اقتصادی جهان است، اواخر هر سال میلادی، فهرستی از زنان موفق و ثروتمند دنیا را منتشر می ‌کند. اگر چه برخی از این زنان، ثروت ‌شان را به ارث برده ‌اند اما تعداد زیادی از آنها، زنان خودساخته ‌ای هستند که با دست رنج خود به موفقیت رسیده اند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: مجله «فوربز» که یکی از مشهورترین مجله ‌های اقتصادی جهان است، اواخر هر سال میلادی، فهرستی از زنان موفق و ثروتمند دنیا را منتشر می ‌کند. اگر چه برخی از این زنان، ثروت ‌شان را به ارث برده ‌اند اما تعداد زیادی از آنها، زنان خودساخته ‌ای هستند که با دست رنج خود به موفقیت رسیده اند. اگر می خواهید با مشهورترین زنان میلیاردر جهان آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

پرنا کی

مشهورترین زنان میلیاردر جهان در سال ۲۰۱۸

پرنا کی که فارغ التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه لندن است، 85 درصد از سهام شرکت، « Logan Property Holdings» شرکتی که در زمینه املاک فعالیت دارد، را در اختیار دارد. در حال حاضر او مدیر داخلی این شرکت بوده و پس از پدرش ریاست کل شرکت را به عهده خواهد گرفت.

یانگ هویان

مشهورترین زنان میلیاردر جهان در سال ۲۰۱۸

یانگ هویان کارآفرین، بازرگان و مدیر ارشد اجرایی چینی است که در حال حاضر به ‌عنوان مالک اصلی شرکت کانتری گاردن فعالیت می‌ کند. پدر او از سال ۲۰۰۷ مدیریت این شرکت را به او سپرده است. او آنقدر دارایی در چین و استرالیا دارد ک در سن ۲۶ سالگی نامش در لیست ثروتمندترین زنان چینی ثبت شده است.

سوزان سابانجی دینچر

مشهورترین زنان میلیاردر جهان در سال ۲۰۱۸

سوزان سابانجی دینچر کارآفرین، بانکدار و مدیر ارشد اجرایی ترکیه‌ ای است که در حال حاضر به ‌عنوان رییس هیئت مدیره آکبانک فعالیت می ‌کند. او از اعضای خانواده سابانجی می ‌باشد که از سال ۱۹۹۶ مسئولیت دارایی های پدرش را به عهده گرفته است. شرکت او یکی از سودآورترین شرکت های ترکیه محسوب می شود به طوری که طبق آمار به دست آمده ارزش خالص آن چیزی حدود ۱.۱ میلیارد دلار محاسبه شده است. اگر چه بیشتر دارایی او از پدرش به ارث رسیده، اما او خود فارغ التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه پورتسموث است که با توانایی های خود توانست شرکت اش را به خوبی اداره کند.

لی سئو هیون

مشهورترین زنان میلیاردر جهان در سال ۲۰۱۸

لی سئو هیون دختر مدیر عامل شرکت سامسونگ است که تنها ۵.۵% از سهام شرکت پدرش متعلق به اوست اما همین سهم هم برای میلیارد شدن او کافی بود. او زنی فعال است که در اکثر رویدادهای اجتماعی حضور دارد و با درایتی که در کسب و کار از خود نشان داده، توانست نامش را در میان موفق ترین و ثروتمندترین زنان جهان ثبت کند.

تامارا اکلستون

مشهورترین زنان میلیاردر جهان در سال ۲۰۱۸

تامارا اکلستون مدل، شخصیت اجتماعی، مجری تلویزیون، شخصیت و دختر میلیاردر بریتانیایی است. او مجری برنامه فرمول ۱ فصل ۲۰۰۹ که از کانال اسکای اسپورت ایتالیا پخش می‌ شد بوده، همچنین در ساخت برنامه مسابقات هوایی ردبول نیز با کانال ۴ همکاری داشته ‌است. او در سن ۳۳ سالگی، هر آنچه می خواسته را به دست آورده است: شهرت، ثروت و خانواده... او در سال ۲۰۱۳ با جی روتلند ازدواج کرده و صاحب یک دختر است. تامارا بخش اعظمی از سرمایه اش را از ارثی که به ارزش ۴ میلیارد دلار به او و خواهرش رسیده، به دست آورده است.

الیزابت هولمز

مشهورترین زنان میلیاردر جهان در سال ۲۰۱۸

الیزابت آن هولمز کارآفرین و دانشمند آمریکایی در صنعت بهداشت و فناوری سلامت است. او مؤسس و مدیر عامل شرکت ترانوس بود، شرکتی که در زمینه فناوری بهداشت و خدمات آزمایشگاهی پزشکی فعالیت می ‌کرد. تا شروع سال ۲۰۱۴ (در سن سی سالگی)، هولمز ۱۸ اختراع ثبت شده در ایالات متحده و ۶۶ اختراع ثبت شده خارج آمریکا داشته ‌است. همچنین نام او تاکنون برای همکاری در بیش از ۱۰۰ ثبت اختراع ذکر شده ‌است. هولمز جوانترین میلیاردر زن خود ساخته(نه از راه وراثت) در فهرست فوربس ۴۰۰ است، جایی که او جایگاه شماره ۱۱۱ را به خود اختصاص داده است. ارزش خالص دارایی او تا به امروز به حدود ۴٫۵ میلیارد دلار رسیده است. او بعد از سال ۲۰۱۷ در مرز ورشکستگی به علت عدم موفقیت محصولات پزشکی شرکتش قرار گرفت و ناگهان آنهمه سرمایه ای که به دست آورده بود را بر باد داد.

پریسیلا چان

مشهورترین زنان میلیاردر جهان در سال ۲۰۱۸

پریسیلا چان یک پزشک اطفال و نیکوکار اهل ایالات متحده آمریکا و همسر مالک فیسبوک، مارک زاکربرگ است. او و مارک زاکربرگ همدیگر را از دوران تحصیل در دانشگاه هاروارد می شناختند. او در حال حاضر یکی از جوان ترین میلیاردر زن خود ساخته در جهان شناخته شده است.

لورن پاول جابز

مشهورترین زنان میلیاردر جهان در سال ۲۰۱۸

لورن پاول جابز کارآفرین، سرمایه ‌دار و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی است که هم ‌اکنون بزرگترین سهام ‌دار شرکت اپل می ‌باشد، او همچنین ۸٪ از سهام شرکت والت دیزنی را نیز در اختیار دارد. او در سال ۱۹۹۱ با بنیانگذار اپل، استیو جابز، ازدواج کرد و پس از درگذشت جابز در سال ۲۰۱۱ وارث کلیه دارایی‌ های او شد. لورن پاول جابز در سال ۲۰۱۴ در رتبه ‌بندی انجام شده توسط مجله فوربز در رتبه ۲۹ از فهرست قدرتمندترین زنان جهان قرار گرفت.

ملیندا گیتس

مشهورترین زنان میلیاردر جهان در سال ۲۰۱۸

ملیندا گیتس همسر بیل گیتس و مدیر سابق برخی از محصولات شرکت مایکروسافت است که در سال ۲۰۱۳ از سوی مجله فوربس بعد از آنگلا مرکل و دیلما روسف به عنوان سومین زن قدرتمند جهان شناخته شد. ملیندا گیتس فارغ التحصیل رشته کامپیوتر و اقتصاد می باشد.

سلما هایک

مشهورترین زنان میلیاردر جهان در سال ۲۰۱۸

سلما هایک بازیگر، مدل و تهیه کننده مکزیکی- آمریکایی است که فعالیت هنری ‌اش را از مکزیک و با بازی در مجموعه‌ای از تله ‌نوولا به نام ترسا آغاز کرد. بعد از آن او با بازی در فیلم کوچه معجزه اولین تجربه سینمایی ‌اش را پشت سر گذاشت و برای آن نامزد جایزه آریل شد. در ۹ مارس ۲۰۰۷، هایک نامزدی‌ اش را با فرانسوی میلیاردری به نام فرانسوا هانری پینو تایید کرد. بخش اعظمی از سرمایه او در حال حاضر وابسته به ازدواج اش است. او مدیر عامل شرکت PPR است که برندهای مشهوری ماند گوچی و بالنسیاگا را در خود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جز الیزابت هلمز همگی یا شوهر پولدار داشتن یا پدر پولدار که خودشون شدن پولدار
      این برتری مرد به زن رو نشون میده.(با کمال احترام البته)

      پاسخ ها

      • نازنین

        تنها چیزی که این نشون میده صدها سال مردسالاری و قوانین مزخرف مربوط به اونه که به خانوم ها فرصت شکوفایی نداده. باا حترام البته!

      • بدون نام

        فقط یک ذهن کودکانه میتونه همچین برداشت سطحی داشته باشه.این نشونه تبعیض های سیستم دنیاس که راه رو به روشهای مختلف برای مردان باز میگذاره و زنها رو محدود میکنه

      • بدون نام

        من اشتباهی به این مضخرف نوشته مثبت دادم. بسیار شرمنده و ببخشید

      • بدون نام

        خیلی نابودی

      • بدون نام

        عقب مونده

      • بدون نام

        مرسی از کمال احترامت

      • بدون نام

        این کوته فکری و ساده اندیشی امثال شما رو نشون میده که نقش زن رو در موفقیت یه مرد نادیده می گیری و مثل آدمای بیسواد فکر می کنی کل موفقیت یه فیلم مدیون بازیگر نقش اول ه

      • بدون نام

        و پشت تمام مرد های موفق زنانی شکیبا باشعور و باهوش بوده ( بدون احترام و در کمال غرور میگم )

      • بدون نام

        عه منم میخواستم دقیقا همین کامنتو بنویسم!

      • بدون نام

        با کمال احترام شما حرف نزن مگه مرد ها کی هستن که برتر باشن انگار از قرون وسطی اومدی

      • بدون نام

        تحلیلتون املا اشتباهه دوست عزیز؛
        هنوز در تمام جهان(حتی کشورهای پیشرفته) مردسالاری در حد زیادی وجود داره؛ هنوز دخترها از کوچیکی تا بزرگسالی تشویق میشن قیافشونو زیبا کنن و از بقیه دلبری کنن در حالیکه از همون کودکی پسرها برای عملکردشون تشویق میشن نه زیبایی و ملوس بودن؛ همینا(و ده ها عامل دیگه) باعث میشن دخترها اکثرا یاد بگیرن به جای اینکه خودشون پیشرفت کنن دنبال این باشن که یه مرد موفق رو پیدا کنن (هنوزم تو همه جای دنیا اکثر دخترها اولویت اولشون ازدواجه نه موفقیت)

      • بدون نام

        یه نکته دیگه ام یادم رفت بگم؛
        اینکه شما ثروتمندان جهان رو نگاه کنی یا دانشمندان جهان رو خیلی خیلی کم توشون سیاهپوست میبینی؛ چرا؟ اینجام میگی این برتری سفید پوست به سیاه پوست رو نشون میده؟!!!
        کمی فکر کن! یکی از دلایل مهمش اینه که سیاهپوستها قرنها عقب نگه داشته شدن و بهشون ظلم شده ؛حالا که دیگه از نظر قانونی تبعیض نژادی وجود نداره باز هم خیلییی سال طول میکشه به خودباوری برسن که میتونن دانشمند باشن یا ثروتمند. در مورد زنها هم دقیقا همین مورد صادقه؛ خیلی سال طول میکشه که آثار قرنها تبعیض شدید نسبت به زنها از بین بره و زنها به خود باوری برسن برای بدست آوردن موفقیتهای مختلف

    • بدون نام

      خودشون كه هيچ غلطي نكردن. به جز يكي دو مورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مدیریت کردن همون ثروت هم هنره حالا هر ننه قمری اینجا خوالیدع زیر لحاف داره اینارو زیر سوال میبره

    • آرین

      تو خود متن نوشتین که ثروت بیشتر این زنها وابسته به شوهراشونه.پس این یعنی از خودشون تلاشی نکردن و این شوهره بوده که اینارو آدمشون کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو. هم يكيو پيدا كن آدمت كنه

    • مرجان

      عزیزم این زرنگی زن رو نشون میده .گشتن پولدارش رو پیدا کردن.شما جمع کنین ما خرج کنیم

      پاسخ ها

      • رویا

        ایول لایکککک

    • بدون نام

      فکر نمیکم عکسی که گذاشتید لی سئو هیون باشه
      چون اینی که گذاشتید یه چهره اروپایی داره نه کره ای

    • بدون نام

      ١١:٠٩
      دمت گرم خيلي خنديدم! معلومه از اون مرداي بدبختي كه ديگه هيچ عزت نفس و غروري برات نمونده و فقط از طريق اين ادعاها مي خواي ثابت كني هنوز جزء دسته ي آدميزادي:))))

    • بدون نام

      ومن نیزهم.....

    • بی نام

      درسته.فقط هولمز خودساختس.ولی نه مرد به زن برتری داره نه زن به مرد.تبعیض جنسیتی قائل نشید.

    • Maryam

      کسانی که میگن مرد ها نسبت به زن ها برترن اگه زن باشن خود کوچک پنداری دارن و اگه مرد باشن قطعا یه ضعفی تو خودشون می بینن و میخوان اینجوری برطرفش کنن زن ها در طول تاریخ باتوجه به محدودیت هایی که داشتن پیشرفت کردن و موفق شدن برای مثال دانشمند بودن یا مخترع شدن مرد ها عادت دارن هر چیزی رو به نفع خودشون تعبیر کنن اصلا نه زن برتر نه مرد انسان انسانه تا وقتی جامعه ما درگیر چینین مسائلی باشه پسرفت میکنه پس از این عقاید پوچ دست بردارید

    • بدون نام

      وقتی که زنها عقب بگشن به مردا امون میدن و پرروشون میکنن الان هم حکایت هموناست وگرنه سوسک باید پیش مرد لنگ بندازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج