جاباما
۸۱۷۱۶۲
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

حذف صدور قبض کاغذی آب و برق با دستور روحانی

وزیر ارتباطات از مذاکره با وزارت نیرو برای اجرای پروژه حذف قبوض کاغذی آب و برق خبر داد و گفت: تخمین زده می شود این پروژه با استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک تا اردیبهشت ماه انجام شود.

خبرگزاری مهر: محمد جواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از پژوهشگاه فضایی ایران گفت: موضوع حذف کاغذی قبوض خدماتی از جمله برنامه های در دست انجام وزارت ارتباطات است که در این زمینه با برخی مجموعه ها که این قبض ها را صادر می کنند وارد مذاکره شده ایم.

وی گفت: قبض های کاغذی هم اکنون توسط مخابرات، وزارت نیرو، وزارت نفت و شهرداری برای مردم صادر می شود که برای مثال شرکت مخابرات ایران ۳۵ میلیون قبض دوره ای صادر می کند و وزارت نیرو صدور قبوض اب و برق و وزارت نفت قبوض گاز را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: تصمیم بر این است که از ظرفیت دولت الکترونیک و از طریق کانال های فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله اپلیکیشن، پیامک و کدهای دستوری، قبوض خدماتی قابل دریافت برای کاربران باشد و قبوض کاغذی حذف شود.

وی گفت: در فاز اول حذف قبوض مخابرات را در یک بازه ۴۵ روزه در دستور کار قرار داده ایم و با دستور رئیس جمهور فاز بعدی این پروژه ها را برای حذف قبوض کاغذی آب و برق در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه تخمین زده می شود این پروژه تا اردیبهشت ماه سال آینده اجرایی شود، گفت: هم اکنون مشکل این است که بسیاری از کنتورهای برق به نام مالک نبوده و سیستم خدمات مشتریان وزارت نیرو به روز رسانی نشده و بانک اطلاعاتی دقیقی از مالکان کنتور در دسترس نیست.

وی افزود: سناریوی اجرای این طرح توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران ارائه شده و به زودی وارد فاز اجرایی می شود.

تلاش ایران برای توافق با ۵ کشور برای کاهش اثرات تحریمی آمریکا در حوزه اینترنت

وزیر ارتباطات همچنین از برنامه ریزی و توافق با چند کشور منطقه برای توسعه پایدار ارتباطات و کاهش اثرات تحریمی آمریکا خبر داد و گفت: از آنجائیکه ممکن است بحث دسترسی به اینترنت و پایداری ارتباطات با وجود اثرات تحریمی آمریکا دچار مشکل شود، موضوع توافق چندجانبه با برخی کشورهای منطقه را برای ایجاد ارتباط دوجانبه و بهبود پایداری ارتباطات در زمان تحریم در دستور کار قرار دادیم.

وی گفت: ممکن است به دلیل اثرات تحریم برخی اپراتورها و پرووایدارهای بین المللی به دلیل مسائل مالی نتوانند تداوم همکاری با ایران داشته باشند. بر این اساس ما با کشورهای منطقه از جمله ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، عمان و عراق، موضوع ارتباط دوجانبه در راستای رشد کیفیت ارتباطات و افزایش پایداری شبکه را در دستور کار قرار داده ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      وقتی قبض کاغذی حذف بشود بگیر بگیر تحت هر عنوانی شروع می شود در گیر هیچ مستندی برای شکایت و اعتراض نیست.

    • بدون نام

      سامانه اینترنتی بگذارید مالک با کد ملی و رمز بره داخلش یه شماره برای ارسال اسمس تعیین کنه که میتونه خودش باشه یا مستاجر، این شماره می تونه قابل ویرایش باشه برای مستاجرهای جدید

    • بدون نام

      خوبه والله!!!!!تو ادارات و بانک ها صدها کپی از مردم میخوان اونا رو حذف نمیکنند اما قبضها رو حذف میکنن تا هر چی دلشون بخواهد اضافه کنن تا مردم نفهمن این اضافات بابت چیه!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه الانش میفهمیم بابت چیه؟ می تونه یه لینک پیامک بشه که همه اون جزئیات رو اگه کسی خواست با کلیک باز کنه

      • بدون نام

        افرین گل گفتی

    • بدون نام

      تکلیف اونی که مستاجره چیه هی بدو دنبال این دنبال اون

    • بدون نام

      هزینه صدور هر قبض میشه۵۰۰تومن با کاغذ آزاد مثل مالیات و بنج ج تبصره و همه چیز دیگه میدیم الان تلفن نمیاد یکساله بدبختی درست کردید برا ملت.

    • بدون نام

      در کشور های اروپایی مرسوم است که مبلغ قبوض آب و برق و غیره (یا یک مبلغ ثابت) از حساب بانکی کم میشه و در پایان سال یک صورتحساب به مشترکین ارسال و در صورت کسری و اضافی پرداخت تصفیه حساب میشود

    • بدون نام

      سلام آقای دکتر روحانی، کاش با دستوروعنایت جنابعالی ،توجه خاصی به حقوق معلولین شدید درمنزل میشدکه با ماهی 100 وهشت تومن به شدت با تحقیر زجر می کشند.

    • اااااآآاا

      خوشبحالت ووای برملت،آقای که این خبر رااعلام کردی آیاخبرداری درسیستان بیش ازیکسال است که قبض تلفن،برق،صادرنمیشودوهرموقعه ایکه مشترکین به اداره ات مراجعه میکنندجواب ؟به دفاترمراجعه کنید،آیااین جواب است ،شماچه فکری می کنید؟جواب بده؟خواهش میکنم حذف نکنید،،،،،، جواب بدهید،،،،

    • فرهاد

      اره عراق خیلی خوبه ! حتما باهاشون قاطی بشیم که وضعه اینترنت و چیز های دیگمون بهتر بشه !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج