۸۱۷۳۲۸
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

افزایش تولید؛ تنها راه برای کاهش قیمت خودرو

فولادگر گفت: اگرچه تحریم‌ها مؤثر است ولی تأثیر تحریم‌ها ۲۵ درصد بیشتر نیست و بخش اعظم مشکلات مربوط به کل فضای کسب و کار است.

خبرگزاری فارس: سیدمهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و عضو فراکسیون قطعه‌سازان مجلس شورای اسلامی امروز در گردهمایی قطعه‌سازان خودروی سراسر کشور گفت: قطعه‌سازان اکنون با ۵۰ درصد ظرفیت خود کار می‌کنند بنابراین برای حل مشکلات قطعه‌سازان اولین خواسته ما این است که دولت از جزیره‌ای عمل کردن دست بردارد و بانک مرکزی و وزارت صنعت وضعیت ایجاد شده برای تولیدکنندگان را به گردن هم نیندازند.

وی اظهار داشت: پیشنهاد روشن فراکسیون حمایت از قطعه‌سازان مجلس برای حل مشکلات زنجیره‌ای خودرو تعیین و تکلیف قیمت خودرو، ایجاد مدل مالی اثرگذار و خروج از جزیره‌ای عمل کردن است.

مقدسی گفت: وقتی مغایرت بین عملکرد بانک مرکزی و وزارت صنعت وجود داشته باشد راه برون‌رفتی نخواهیم داشت.

در ادامه این همایش حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بود روز پنج‌شنبه قیمت خودرو اعلام شود اما نمی‌دانم چرا این قیمت‌ها اعلام نشده و باید این مسئله را امروز از وزیر صنعت که امروز در این جلسه حضور خواهد داشت سؤال کرد.

وی با بیان اینکه منطق قیمت در حاشیه بازار این است که قیمت‌های کاذب پایین بیاید، گفت: برای کاهش قیمت‌ها هیچ راهی جز افزایش تولید نیست.

فولادگر افزود: مهم‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور در حالت برزخی شبه‌دولتی مانده‌اند و به همین خاطر نمی‌توان تصمیماتی را در مورد آنها گرفت.

وی اظهار داشت: برخی از مشکلات قطعه‌سازان مربوط به مشکلات کل صنعت است و بخش زیادی مربوط به کل فضای کسب و کار است، اگرچه تحریم‌ها مؤثر است ولی تأثیر تحریم‌ها ۲۵ درصد بیشتر نیست و بخش اعظم مشکلات مربوط به کل فضای کسب و کار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درست ترین کار صفر شدن تعرفه واردات خودرو است و استفاده از مدیران خارجی برای خودرو سازان مانند مدیران شرکت تویوتا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این تیتر وراه حل مختص نایغه های بیسواد سهمیه دار ایرانیست!

      • بازنشسته

        همانطور که برای فوتبال هزینه میشه و مربی خارجی می آرن یه بار هم امتحان کنن و یه مدیر متخصص برای صنعت خودرو استخدام کنن. خیلی از حقوق بگیران شرکتهای خودرو سازی که عموما در رده های بالا و با دستمزدهای کلان هستند سربار هستند و باید حذف شوند.

    • بدون نام

      هی آشغال تولید کنید ک قیمتش بیاد پایین!!! چ راهکار خوبی

    • بدون نام

      خخخخخخخ مشکل همون ناتوانی در تولیده .پمپىو گفته در ارتباط هستیم با اروپا برای فشار حداکثری بر ایران بزودی اروپا با توجه به عملیات تروریستی ایران در اروپا تحریم‌های خود را اعمال میکند .

    • بدون نام

      خط تولید خوابیده مردک .بچه هم میدونه راه نجات افزایش تولید هست ولی ممکن نیست.چون اروپا هیچ همکاری نمیکنه و چین هم در پشت‌پرده با آمریکا همراه شده

    • بدون نام

      راهی جز تسلیم وجود نداره خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • هولاسو

        الهی چه خوش خنده! اخه بی مزه توی تهی مغز ازبدوتولدت دستات به علامت تسلیم بالاست مرگ برکسی که خخخ رواختراع کرد نفرت انگیزیدبااین طرز تفکرتان خب تسلیم بشید تامثل بره سرتونوببرنن

    • جابر

      شما یا ساده لوح هستیدیا لوح فشرده! مصرف کننده این رامیداندکه صنعت خودرو دردست مافیای قدرت وثروت است ودرچنین فضایی،افزایش تولید البته اگربوقوع بپیوندد،نیزعلاوه براینکه درکاهش قیمت خودرو اثرنداردبه کیفیت نیزآسیب بیشتری می رساند.مافیای قدرت وثروت،مارخورده،افعی شده،چگونه اجازه میدهدخیری نصیب مصرف کننده شود؟!تنها راه کاهش قیمت وافزایش کیفیت،صدورمجوز واردات خودروباتعرفه پایین است که اکنون به خواب وخیال مبدل شده زیرادراینصورت مصرف کننده، خودروایرانی رابعنوان لگن هم نخواهدپذیرفت چه رسدبه اینکه بابتش پشیزی بپردازد!

    • بدون نام

      بهتره برای حل مشکل این دو شرکت منحل و خودروی خوب و استاندارد در ایران تولید شود این دو شرکت ففط سرمایه ملی کشور را به چند نفر اعضای هیئت مدیره و راضی کردن آنها اختصاص و با سرمایه مردم به آنها جفا کرده و خودروی بی کیفیت تحویل و سالانه باعث مرگ هزاران نفر از هموطنان عزیز ما می شوند.

    • بنده خدا

      عزیز جون مگر خودرو ساز عقلش کم شده بعد از گرون کردن خودرو بیاد تولیدشو ببره بالا تا اونو ارزون بفروشه اگر شما راست میگید تعرفه گمرکی رو از روی ماشینهای خارجی ور دارید بعد ببینید خودرو ارزون میشه یا نه عین همون چیزی که در مناطق ازاد هست

    • بدون نام

      اگر سمند رو ۱۴ میلیون می فروشید تا بخریم

    • بدون نام

      افزایش تولید زمانی باعث کاهش قیمت میشود که از مدیران متخصص وباتجربه ومهم تر از همه سالم. وباوجدان استفاده گردد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدام تولید؟
        چه کشکی چه پشمی خواب هستید؟
        روحانی میگوید درتامین علوفه هم مشکل داریم!!
        از جای گرم حرف میزنی؟

        غیر قابل چاپ. حذف فرمایید

    • بدون نام

      گروهی فرنگی ، سالها پیش از یکی از کارخانجات مهم ایران بازدید میکردند ، ایرانیه سوال میکنه با این امکانات ما می توانیم تراکتور تولید کنیم ، جواب میده اگر این امکانات دست ما بود هواپیما تولید می کردیم ، مشکل « ما» هستیم از مدیریت خارجی استفاده کنید حداقلش اینه که ضرر نداره .

    • بدون نام

      فرضا افزایش تولید صورت گرفت حالا کجا بفروشن اونا رو

    • بدون نام

      اگه پراید ۱۰میلیون میدید میخرم ،همین

    • بدون نام

      هر وقت ریختتو تو تلویزیون میبینم یاد فیات ۱۲۸ میافتم بسه دیگه خجالت نمیکشید.بلد نیستید برید گم شید چقدر رو دارید طرف تو سازمان ناسا تو یک پروژه با اتفاقی مواجه میشه میره استعفا میده یا خود کشی میکنه شما هی زور میزنی درست بشه نمیشه خوب معلومه که جایی از کار ریشه اصلی که خرابه خسته شدیم دیگه بسه مردم بروند اسب وقاطر خروالاغ بخرند بهتره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج