۸۱۷۳۵۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

فال روزانه سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 18 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سال پیش رو سالی پر از اتفاقات غیر منتظره است بنابراین خودتان را برای تغییرات بزرگ آماده کنید. اگر نگرانی در دل دارید، ناشی از گذشته و تجربیات تلخ شماست، بنابراین بهتر است که گذشته را به دست فراموشی بسپارید و جای را برای ورود اتفاقات جدید باز کنید. سال خود را با ایده ها و افکار نو آغاز کنید. در مورد هزینه های زندگی کمی محتاطانه تر عمل کنید. اگر چه در اوایل سال کمی باید تلاش تان را زیاد کنید اما نتیجه آنها را در نیمه دوم سال خواهید گرفت. ماه خرداد ماهی ست که از نظر شرایط مالی تغییرات بزرگی خواهید داشت. بهترین ماه سال پیش روی شما خرداد و شهریور خواهد بود، اما سعی کنید که از تک تک لحظات تان نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

وقت آن است تا در فعالیت های گروهی شرکت کنید. در شرایطی که شما در حال حاضر در آن هستید، تنهایی کاری از پیش نمی برید. بنابراین به دیگران اعتماد کنید و با آنها پیش بروید. اگر پیش روی خود دو راهی های زیادی را می بینید و قادر به تصمیم گیری نیستید، کمی تامل کنید و قبل از اقدام به هر کاری با افراد با تجربه مشورت کنید. یکی از نزدیکان تان می خواهد شما را ببینند اما شما برای این دیدار این پا و آن پا می کنید، بهتر است که زودتر این قرار ملاقات را ترتیب دهید و نگران هیچ چیز نباشید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

برای تمام کردن کاری عجله دارید. توصیه می کنیم قدم های خود را با توجه به مهارت هایتان بر دارید و به کاری هایی که علاقه ندارید تن ندهید. شما بهتر از هر فرد دیگری صلاح زندگی تان را می دانید، بنابراین جوگیر نشوید و وزنه ای بیشتر از توان تان جابه جا نکنید. در جمع با دیگران کمی گوشه گیرید، بهتر است که خجالت را کنار بگذارید و ایده هایتان را مطرح کنید. با این کار ممکن است که فرصت های شغلی خوبی برایتان فراهم شود.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز احساس خوبی دارید و هر چه زمان می گذرد، این احساس بیشتر هم می شود، بنابراین آن را با انرژی های منفی ویران نکنید. شما فردی با استعداد هستید و اگر با دیگران در ارتباط باشید، توانایی های شما بیشتر هم می شود. بنابراین به فکر کاری گروهی باشید زیرا پیشرفت و موفقیت شما در آن حتمی ست. درست است که همیشه به مقررات و تعهدات پایبند هستید اما گاهی لازم است که آنها را زیر پا بگذارید، به خصوص اگر پای رابطه عاطفی تان در میان باشد.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز چیزهایی را تجربه می کنید که تا به حال نکرده اید. از این فرصت استفاده کنید و کارهایی را که نیاز به جسارت داشته و هیچوقت سمت شان نرفته اید، امتحان کنید. حتی اگر به فکر حرف زدن با فردی هستید، امروز زمان مناسبی ست تا با او قرار ملاقاتی بگذارید. در مورد رابطه عاطفی تان نگران هستید. اما سعی کنید که احساسات خود را کنترل کنید و هر حرفی را به زبان نیاورید. گاهی ممکن است فکر شما سوتفاهمی بیش نباشد، بنابراین قبل از هر قضاوتی با شریک زندگی تان صحبت کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

اگر امروزتان تمام تلاش تان را بکنید، فردا آسوده خواهید بود. اگر در تصمیم گیری دچار تردید هستید، تنهایی تان را بیشتر کنید تا بتوانید تمرکز لازم را به دست بیاورید و خوب در مورد موضوعات مهم فکر کنید. هیچکس جز خود شما نمی تواند به دادتان برسد، پس انتظار معجزه نباشید و خود دست به کار شوید. دوستی نزد شما آمده و خبر خوبی را به گوش تان می رساند. با این خبر زندگی شما دچار تغییرات مثبتی خواهد شد که انتظارش را ندارید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز ارتباط با افراد مختلف، اتفاقات خوبی را برای شما رقم خواهد زد. پیشنهادهای تازه ای را می شنوید که جهانی تازه به رویتان می گشاید. شما فردی صبور هستید اما امروز تمرکز خود را از دست می دهید و بدون فکر، عمل می کنید. بد نیست کمی با خودتان خلوت کنید تا ذهن تام آرام گیرد. سعی کنید که میان عقل و منطق، به خصوص در مورد مسائل عاطفی، تعادل برقرار کنید. شریک زندگی تان از دست شما شاکی ست، به جای عصبانیت و دست پیش گرفتن، با او کمی صحبت کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما انرژی زیادی را برای دیگران صرف می کنید، امروز وقت آن است که تمام تمرکزتان را روی زندگی خودتان بگذارید. موضوعی از گذشته شما را آزار می دهد، بهتر است گذشته را فراموش کنید و در زمان حال زندگی کنید تا ببینید چه تغییرات مثبتی در زندگی تان اتفاق می افتد. اگر چه اعتماد به نفس بالایی دارید اما گاهی محافظه کار می شوید. بهتر است که در رابطه عاطفی تان اینگونه نباشید. جسارت کلید موفقیت شما در چنین روزی ست.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

تصمیمی در گذشته گرفته اید که احساس می کنید اشتباه بوده است، بهتر است که این افکار را دور بریزید زیرا بهترین تصمیم را گرفته اید. کافی ست کمی منتظر بمانید تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید. چیزی شنیده اید که فکر کنید که عشق زندگی تان آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوتفاهمی بیش نبوده است و شما اشتباه کرده اید. به زودی یکی از گره های زندگی تان که در مورد مسائل مالی ست، باز و نیمی از نگرانی های شما برطرف می شود.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

ایده ای در ذهن داشته اید که مدت هاست رهایش کرده اید، امروز بار دیگر به آن فکر کنید. حال شرایط خوبی ست تا آن را عملی کنید. اگر مجرد هستید، امروز می فهمید که شخصی به شما علاقه دارد و از این که تا به حال متوجه آن نشده اید، شگفت زده می شوید. اما در این راه عجله نکنید و با احتیاط قدم بردارد. آینده ای روشنی پیش روی شماست اگر عاقلانه تصمیم بگیرید. فردی شما را از خود رنجانده است، به جای قهر یا لجبازی، بی تفاوت باشید. خیلی زود خود او به سمت تان خواهد آمد.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز به هر چه دست بزنید طلا می شود، بنابراین بهتر است از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنید و کارهای مهم تان را در اولویت قرار دهید. از انجام کاری هراسان هستید، اما بدانید که ترس تنها از توانایی های شما می کاهد، پس با اعتماد به نفس بالا پیش بروید و بدانید که موفقیت تان حتمی ست. در رابطه عاطفی تان قلب خود را باز بگذارید و به ندای درونی تان گوش دهید تا تغییرات چشمگیری را در زندگی خود مشاهده کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

میان عقل و منطق گیر کرده اید اما بهتر است که این بار به ندای درونی قلب خود گوش دهید و به دنبال علاقمندی هایتان باشید زیرا بهترین راهنما برای شما خواهد بود. مهم نیست چقدر تلاش کرده اید، اگر می خواهید به نتیجه دلخواه خود برسید، به همین روند ادامه دهید و دست از تلاش برندارید. به دنبال تغییری در رابطه عاطفی تان هستید، اما نباید منتظر حرکتی از طرف مقابل باشید، شما باید خودتان دست به کار شوید و شرایط دلخواه را برای خود فراهم کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز صبح با انرژی مثبت از خواب بیدار می شوید و فضا را برای پیشرفت مناسب می بینید. این احساس در رابطه عاطفی شما نیز خودش را نشان خواهد داد به طوری که احساس می کنید بر آتش عشق تان افزوده شده است. پس از همین حالا یک قرار ملاقاتی با شریک زندگی تان ترتیب دهید. اگر وضعیت مالی شما آنطوری که می خواهید نیست، بهتر است کمی دیگر هم به مسیرتان ادامه دهید. اگر چه غیرمنتظره های زیادی پیش رویتان قرار گرفته اما به زودی به مراد دلتان می رسید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمی دونم چرا همیشه شریک زندگی من از دستم شاکیه در حالیکه اصلا جز پتو و یه بالشت توی این سرما هیچ شریک دیگه ای هم ندارم

    • بدون نام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج