جاباما
۸۱۷۴۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مظلومی: اشتهای بازیکنان تمام نشدنی بود

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به برد ایران مقابل یمن، گفت: تیم ملی کشورمان شروع طوفانی در جام ملت های آسیا داشت و توانست یمن را با گل های زیاد شکست دهد.

خبرگزاری مهر: پرویز مظلومی در خصوص پیروزی ۵ بر صفر تیم ملی ایران برابر یمن گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. شروع طوفانی داشتیم و توانستیم در اولین بازی ۵ گل به ثمر برسانیم. تک تک بازیکنان ما عملکرد فوق العاده ای داشتند و با توجه به اینکه هجومی بازی ها را آغاز کردیم توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه می دانستیم پیروز شدیم اما اشتهای بازیکنان ما تمام شدنی نبود و توانستیم در نیمه دوم هم دو بار دیگر دروازه یمن را باز کنیم. گل های زیاد می تواند در بازیهای بعد برای ما مفید واقع شود. اگر بتوانیم ویتنام را هم شکست دهیم به طور حتم به عنوان اولین تیم از گروه خود صعود خواهیم کرد.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص شرایط تیم یمن هم گفت: به اعتقاد من این تیم در دقایقی از بازی هم عملکرد خوبی مقابل ما داشت و لحظاتی هم تیم ما را اذیت کرد. اما به قول فوتبالی ها زور یمنی ها به ما نرسید و توانستیم در پایان با ۵ گل این تیم را شکست دهیم.

مظلومی در مورد دیدار روز شنبه ۲۲ دی ماه ایران برابر ویتنام هم افزود: به طور حتم حالا تیم های عراق و ویتنام ما را آنالیز می کنند و ویتنام هم نمی خواهد مقابل ما با گل های زیاد شکست بخورد. بنابراین اعتقاد دارم روز شنبه شاهد بازی خوبی از دو تیم خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکن ایران در این دیدار عملکرد بهتری داشت، گفت: همه بازیکنان ما خوب بودند و نمی توانیم نام یک نفر را به کار ببریم. تمامی ملی پوشان بازی قابل قبولی از خود ارائه دادند که باعث پیروزی ۵ بر صفر ما شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج