۸۱۷۴۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حسن‌زاده: استراتژی کی‌روش درست است

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: این بهترین شروعی بود که تیم ملی ایران می‌توانست در آسیا داشته باشد اما نباید فکر کنیم با این پیروزی همه چیز تمام شده است.

خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین گام خود در هفدهمین دوره جام ملتهای آسیا، پیروزی پر گل و قاطعی مقابل یمن به دست آورد. رضا حسن زاده ملی پوش سابق کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه اظهار داشت: انتظار پیروزی برابر یمن را داشتم اما راستش را بخواهید نه با این نتیجه.

وی اضافه کرد: فکر می‌کردم بتوانیم به راحتی یمن را ببریم اما وقتی در بازی‌های گذشته دیده شد تیم‌های مطرحی مثل استرالیا و کره جنوبی مقابل حریفان کم نام و نشان تر از خود به مشکل خوردند، قدری نگران این بازی شدم. اما خوشبختانه تیم ملی در بهترین فرم ممکن مقابل یمن قرار گرفت و بهترین نتیجه ممکن را به دست آورد.

مدافع پیشین تیم ملی ایران بیان داشت: این بازی در روند حرکتی تیم ملی می‌تواند موثر باشد و ما باید بدانیم که این بازی تنها یک گام در این مسابقات بوده و با این پیروزی کارمان تمام نشده است، فقط گام اول را برداشتیم. استراتژی کی‌روش کاملا درست است و همانطور که او گفته بازی به بازی به این مسابقات نگاه می‌کند.

حسن زاده گفت: باید پرونده یمن و بازی با این تیم را ببندیم و به بازی بعدی بیاندیشیم و برای آن برنامه ریزی کنیم. نباید در باد این بازی بخوابیم. هدف تیم ملی ایران در این بازی‌ها قهرمانی است نه پیروزی بر یمن.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج