جاباما
۸۱۷۵۳۵
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

نماینده ورامین: ادعای بی‌گناهی زاغری دروغ است

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیان "بیگناهی" و "مادر بی گناه" بودن زاغری از طرف جرمی هانت،مطرح کرد:ما در محکمه با احساسات بازی نمی‌کنیم.

خبرگزاری خانه ملت: عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:این واقعا برای ملت ایران سوال است که بالاخره انگلیس و جاسوسی در ایران چه ارتباط مستقیمی با هم دارند که همیشه در موضوعات جاسوسی در کشور،آنها اعتراض می‌کنند.

سیدحسین نقوی حسینی ضمن اشاره به موضوع اظهارات وزیر خارجه انگلستان و در مورد نازنین زاغری گفت:معمولا مسائل قضایی و حقوقی کشورها در داخل کشور مربوط به خودشان است و کشورهای دیگر از بیرون نمی توانند برای آن مسائل حقوقی و قضایی اظهار نظر می‌کنند.

وی افزود:یک محکمه ای تشکیل و اسناد و مدارک آن ارائه شده است،متهم وکیل داشته است و وی رسما و قانونا دفاع کرده از خانم زاغری؛ اسناد و مدارک ارایه کرده است و طبیعتا دادگاه وی را به جاسوسی محکوم کرده است.

نماینده مردم ورامین ،پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:در هر محکمه‌ای که راجع به جاسوسی در کشور ما برگزار می‌شود؛صدای جیغ انگلیسی ها درمی آید و فریاد می زنند! این هم واقعا سوال است برای ملت ایران که بالاخره انگلیس و جاسوسی در ایران چه ارتباط مستقیمی با هم دارند که همیشه اینها اعتراض می‌کنند.

نقوی حسینی تاکید کرد:بنابراین کشورهای دیگر و کسان دیگر نمی تواند در امور داخلی ما دخالت کنند؛و این نظرات دخالت آشکار در امور داخلی کشور است.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیان "بیگناهی" و "مادر بی گناه" بودن زاغری از طرف جرمی هانت،مطرح کرد:ما در محکمه با احساسات بازی نمی‌کنیم. قوانینی وجود دارد و فعالیت افراد در چارچوب قوانین باید باشد؛اگر این فعالیت در چارچوب قانون باشد محق است و اگر خارج از چارچوب قانون باشد محکوم می شود؛بنابراین اینکه می گویند "مادر بی گناه" است ؛دلیل بر تحت تاثیر قرار دادن محکمه و ناحق بودن آن نمی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به دخالت انگلستان در موضوعات مختلف همچنین دست داشتن در جنایات یمن،اظهار کرد:متاسفانه اروپایی ها خودشان همه جای منطقه خاورمیانه آتش‌افروزی می‌کنند؛سلاح شیمیایی می‌دهند،سلاح کشتار جمعی را به فروش می رسانند و افراد را به قتل می رسانند؛هچ نهاد و مرجعی بیانیه ای صادر نمی‌کند و نه محکوم می‌کند و نه جلوگیری می کند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به سکوت مجامع غربی و بین المللی در موضوع جنگ یمن و سوریه و کشتار افراد بی دفاع در منطقه ،مطرح کرد:اگر یک متهم در محکمه ای داخل کشور ما محکوم شود؛ غربی ها فوری بیانیه صادر می کنند؛می گویند حقوق بشر در خطر افتاده است؛ اما زنان و کودکان یمن که شبانه روز با خاک و خون یکی می شوند و گویا آنها بشر نیستند؛چراکه اگر بشر بودند باید عکس العمل جهانی را شاهد می‌بودیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص اظهارات توهین‌آمیز اخیر وزیر امور خارجه انگلیس نیز تصریح کرد: جرمی هانت در چند نوبت اخیر از کلماتی در سخنان خود بهره برده که زیبنده دولت انگلستان و دستگاه دیپلماسی این کشور نیست.وزیر امور خارجه انگلستان در جایگاهی نیست که بخواهد در قبال ایران با به‌کارگیری کلماتی چون "شرمساری" ما را متهم و یا سرزنش کند و از این نوع کلمات در خصوص کشور و ملتی بزرگ چون ایران استفاده کند.

قاسمی یادآور شد: گر بحث شرمساری در میان باشد این دولت انگلیس است که باید از رفتار خود شرمگین باشد؛چرا که طی دهه‌های گذشته دولت انگلستان با اتخاذ سیاست‌های غلط در منطقه و سایر نقاط جهان سلاح‌های بسیاری را به‌فروش رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلطان

      چند وقت پیش هم دختر یکی از مقامات رو در حال رفت و آمد به سفارت انگلیس دیده بودند نتیجه چی شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جاسوس رو اعدام کنید

    • بدون نام

      شما از کجا میدانید

      پاسخ ها

      • رشنو

        اگرچهارجاسوس اعدام شوند کسی جرات جاسوسی پیدانمیکند ولی با مداراکه صورت گرفته ومیگیرد هرجوانی تحریک میشود درقبال چندسال زندان شهروند انگلیس وامریکا شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج