جاباما
۸۱۷۵۴۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بختیاری‌زاده: تیم ملی قدم اول را محکم برداشت

مربی تیم فوتبال امید گفت: تیم ملی فوتبال ایران قدم اول را محکم برداشت و توانست با تمرکز بالا یمن را شکست دهد.

خبرگزاری فارس: سهراب بختیاری‌زاده در ابتدای تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر شرایط تیم امید خوب است. چند اردوی خوب برگزار کردیم و قصد داریم هفته آینده به قطر برویم تا سه دیدار دوستانه خوب را برگزار کنیم.

وی افزود:‌خدا را شکر مصدوم نداریم و همه در خدمت تیم ملی هستند.مربیان و باشگاه‌ها با ما تعامل داشتند و این هماهنگی باعث شده تا تیم امید خودش را آماده مسابقات مقدماتی المپیک کند. نباید فکر کنیم چون تیم امید در تهران میزبان رقبایش است، قطعا صعود کرده ، کار بسیار سخت است و ما تلاش می‌کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم. بازیکنان هم باید شرایط خود را حفظ کنند و زندگی حرفه‌ای داشته باشند و تنها به اردوهای تیم امید بسنده نکنند و همواره خودشان را در شرایط مسابقه حفظ کنند.

مربی تیم امید در رابطه با اینکه آیا مشکلی برای گرفتن بازیکنان وجود دارد، اظهار داشت:‌در اوایل کارمان مشکلاتی وجود داشت اما خوشبختانه هر چه گذشت هماهنگی‌ها بیشتر شد و الان شرایط خوبی وجود دارد.

بختیاری‌زاده در مورد پیروزی تیم ملی در اولین قدم در جام ملت‌ها و در پیش بودن مسابقه مقابل یمن،عنوان کرد:‌سخت‌ترین کار در فوتبال پیش‌بینی اتفاقات فوتبال همیشه جلوتر از بزرگترین کارشناسان است، نمی‌توان آنها را پیش‌بینی کرد. تیم ملی ما همه شاخصه‌ها و ویژگی‌های لازم برای کسب مقام در جام ملت‌ها را دارد و واقعا به وضعیت این تیم خوشبین هستیم.

وی در ارتباط با اینکه یمن تیم سرسختی نبود، عنوان کرد: بازی اول همیشه سخت است، تیم ملی در شروع کار است و دیدارهای ابتدایی شرایط خاص خودش را دارد. یمن حریف سرسختی نبود اما نمی‌توان هیچ بازی را از قبل پیش‌بینی کرد. تمرکز اعضای تیم باعث شد مشکلی در این بازی به وجود نیاید، اتفاق بدی که برای استرالیا رخ داد برای ما تکرار نشود. تیم ملی در قدم اول حرفه‌ای بود.

مربی تیم امید در ارتباط با دیدار بعدی تیم ملی مقابل ویتنام تصریح کرد: بازی بعدی ما مقابل ویتنام است. باز هم بازیکنان باید با همین تفکر به میدان بروند، قطعا شانس تیم ما بیشتر است و با تمرکز بالا می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

بختیاری‌زاده در پایان در رابطه با اینکه استقلال و پرسپولیس با وجود مشکل مالی اردوهای خارجی برگزار می‌کنند و او نظرش در این ارتباط چیست، عنوان کرد: امیدوارم روزی برسد که باشگاه‌های ما از لحاظ مالی بتوانند به شرایط خوبی برسند و راحت خودشان را اداره کنند. نمی‌توانم در مورد وضعیت استقلال و پرسپولیس قضاوت کنم و آنها خودشان تصمیم‌گیر هستند. تنها حرفی که می‌توانم بزنم این است که آرزو می‌کنم این دو تیم همیشه در سطح اول باشند چرا که به رونق فوتبال ایران کمک می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      تیم یمن بود بابا انقد گنده نکنید ببینیم بقیه رو چی کار می کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج