۸۱۷۶۱۴
۳۶ نظر
۵۰۰۸
۳۶ نظر
۵۰۰۸
پ

محمدرضا زائری ممنوع التصویر شد

عضو هیأت رئیسه مجلس جزئیات دیدار برخی مدیران سازمان صداوسیما و تهیه کننده برنامه «فرمول یک» را تشریح کرد.

فارس: اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد و عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست مدیران صداوسیما و تهیه کننده برنامه «فرمول یک» با برخی نمایندگان در مجلس، اظهار داشت: در این جلسه بحثی که مطرح شد این بود که به هر حال در برخی از برنامه‌های صدا و سیما از جمله برنامه‌ای که در آن صحبت‌هایی از آقای زائری درباره مجلس و نمایندگان آن بحث شده بود، کلام نامناسبی پخش می‌شود.

محمدرضا زائری ممنوع التصویر شد

وی افزود: به هر حال موضوعی که درباره صحن مجلس و زیر سؤال بردن آن در برنامه فرمول یک از شبکه یک سیما پخش شد، حرف‌های نامناسبی درباره مجلس شورای اسلامی زده شد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه مذکور، همچنین عنوان شد که جایگاه مجلس دارای قداستی است و قداست آن برای همه آحاد مردم فرض است.

رنجبرزاده عنوان کرد: ما در این جلسه به مدیران صدا و سیما گفتیم این تصاویر شهدایی که در مجلس وجود دارد همگی از همین جایگاه مجلس برخاستند و اگر موضوع و مشکلاتی هم مانند نماینده سراوان پیش بیاید،‌ نباید به کلیت مجلس تعمیم داده شود و این جایگاه را تخریب کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد:‌ در ادامه جلسه هم تأکید شد که تخریب جایگاه مجلس، هجوم بردن به خانه ملت است و تخریب خانه ملت به مصلحت کشور نخواهد بود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین این مطلب مطرح شد که فردی که از سر عصبانیت و به یکباره کلامی مبنی بر اینکه شرم بر مجلسی باد که... می‌گوید، طبیعتا در رسانه‌ها حضور چنین افراد و اشخاص ممکن است مشکل‌آفرین باشد.

وی بیان کرد: من فکر می‌کنم از برنامه‌های آتی صدا و سیما از حضور آقای زائری که شأن مجلس و جایگاه آن را زیرسؤال برد استفاده نکنند، البته در روز گذشته در جلسه مذکور بنا بر قول رئیس سازمان صدا و سیما مقرر شد از حضور محمدرضا زائری در برنامه‌های صدا و سیما ممانعت به عمل آید.

رنجبرزاده با بیان اینکه به هر حال تهیه کننده برنامه و سایر دست‌اندرکاران چنین برنامه‌هایی باید ورزیدگی خاصی داشته باشند و برنامه را به سمت و سویی سوق ندهند که موجب تضعیف جایگاه‌های نظام و کاهش اعتماد مردم و فروریزی اعتماد مردم نسبت به اصول اساسی نظام و جایگاه های نظام شود، گفت: مجریان و تهیه‌کنندگان برنامه باید از این مورد بسیار مهم مراقبت کنند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: آقای عسکری در جلسه مذکور عنوان کرد هر آنچه احساس شود ورزیدگی در کار و پخش برنامه‌ها و همچنین سخنرانی‌ها در برنامه‌های صدا و سیما وجود ندارد و یا کوتاهی‌ای صورت گرفته است،‌ ما از این افراد دیگر استفاده نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در جلسه مذکور، رئیس سازمان صدا و سیما، معاونان وی و همچنین تهیه‌کننده برنامه فرمول یک حضور داشتند، عنوان کرد: البته در این جلسه آن شخص روحانی (محمدرضا زائری) حضور نداشت و در هر صورت، جمع‌بندی جلسه بر این بود که کسانی که به هر نحوی موجب تضعیف جایگاه نظام در کشور می‌شوند، از آنها استفاده نخواهد شد و به صورت کلی، وظیفه رسانه و صدا و سیما و الزامات اقدامات صدا و سیما تشریح شد.

رنجبرزاده در ادامه با اشاره به دیگر جزئیات نشست مجلس گفت: مدیر صدا و سیما عنوان کرد که در این جلسه تأکید صریح شد که اقدامات و حرکات صدا و سیما نباید همسو با پشت‌پرده‌های فضاهای مجازی که سرنخ‌های خارج از کشور را دارند حرکت کنیم و مراقبت کنیم، چرا که دشمن رصد کرده و تلاش می‌کند اعتماد عمومی را از مسئولان نظام سلب کنند، بنابراین ما نباید این مسئله را شعله‌ور کنیم.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: در جلسه ذکر شده، همچنین مطرح شد که هر آنچه که تدبیر است در صدا و سیما به کار گرفته شود تا در راستای برنامه‌ها و پشت‌پرده‌های دشمن حرکت نشود، حال دانسته یا نادانسته، به هر حال تضعیف جایگاه‌های نظام به مصلحت نیست.

وی با بیان اینکه ما نمایندگان هم از مردم هستیم، گفت: قوه مجریه و قوه قضائیه هم از مردم است و مردم و مسئولان هم که با هم هستند و حکومت دموکراسی مردمی است، حال ممکن است در بین آن مشکلاتی وجود داشته باشد، اما در هر صورت هرکدام در جایگاه‌های خود کار خود را انجام می‌دهند، اما این دلیلی نمی‌شود که به خاطر اشتباه یک نفر، مجلس را به توپ ببندیم، آن هم به خاطر اینکه یک مشکلی پیش آمده است.

رنجبرزاده در پاسخ به این سؤال که آیا محدودیتی برای تهیه‌کننده برنامه فرمول یک و این برنامه ایجاد شده است یا خیر،‌گفت: مطمئن باشید هر برنامه‌ای که منجر به آسیب به سطوح نظام و اعتماد عمومی مردم شده و تخریب چهره‌های خدوم نظام جمهوری اسلامی را تخریب کند حتما آن مجریان هم به حاشیه رانده خواهند شد، البته در جلسه روز گذشته هم صدا و سیما به ما قول داد که این اقدام را خواهد کرد.

وی در ادامه همین مطلب،‌ گفت: منتظر باشید که در این خصوص اخباری شنیده خواهد شد، چرا که ما در این رابطه قول‌هایی از آقای علی عسکری گرفته‌ایم و باید دید که اقدامات آقای عسکری چه خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: من فکر می‌کنم که اگر کوچکترین تردیدی روی مجریان صدا و سیما داشته باشند که این مجریان برنامه را به سمت و سوی تخریب و اهانت سوق دهند و اعتماد عمومی مردم فرو بریزد، رئیس صدا و سیما کوتاهی نخواهد کرد و اقدامات پیشگیرانه‌ای را انجام خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همیشه صدای حق باید خفه شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا همینطوره متاسفانه ، چون حق گفته باید اینجوری باهاش برخورد بشه

      • رضا

        هرکی حرف بزنه اگه به اونا بر بخوره باید خفه بشه!

      • بدون نام

        صدای حق خخخ زائری دنبال معروف شدنه

    • بی نام‌

      حالا اگر فرد یا افرادی را اجازه صحبت در رسانه ای که خیلی هم طرفدار ندارد ندهید قداست مجلس نزد افکار عمومی حفظ خواهد شد و فکر می کنید نگاه مردم عادی به مجلس مثبت است و ارزش و اعتبار برای مجلس و نمایندگان آن مردم قایلند تا حالا بین مردم بودید کند سنجی کردید میزان محبوبیت نمایندگان ارزیابی شده نظر مردم را راجع به کارکرد مجلس سوال کردید

      پاسخ ها

      • علی

        مجلس؟قداست؟کوچک زاده؟قاضی پور؟دو رازهی؟نماینده مشکین شهر و شبستر؟قداست؟ممنوع التصویری منتقد؟آزادی بیان؟من هر چیزی بگم سانسور میشه ، فقط سوال کردم.

      • بدون نام

        تف به مجلس متظاهر

    • بدون نام

      مجلس؟
      کدام مجلس؟
      کدام درد بی درمان مردم را حل کردید؟
      یک عده آدم انتصابی،بله قربان گو!
      در برابر تاریخ باید پاسخگو باشید،ای بی دردان کاخ نشین.
      از گل نازک تر نباید ب آقایان درخواب گفت!
      بخوابید که بد دردی است ،کری وکوری ولالی!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایکککککک

      • بدون نام

        دمت گرم

    • s.s

      هرکسی که حرف حق رو میزنه به اقایون محترم بر میخوره.
      حرف حق همیشه تلخ بوده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر اقای زایری

    • بدون نام

      این مجلس را هم باید به توپ بست تا وضع مردم بهتر شود .

    • بدون نام

      این مجلس شورای اسلامی نیست مشتی مسخره که هرروز جرائم وتخلفات انها منتشر میشه باید گفت مجلس شوربای اسلامی هست که باید لجن مالی شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم باهات

    • بدون نام

      همیشه حرف حق تلخ بوده

    • سلمان خان

      صدا و سیما هم بخاطر گرفتن بودجه های چن هزار میلیارد تومانی هر چی برادران ارزشی بفرمایند و انجام میده لعنت بر صدا و سیمای پولکی هرکی حرف حق بزنه باهاس دهنشو ببندیم تا بقیه دیگه از این حرفا نزنن

    • سید

      متاسفانه سالهاست که عملکرد مجلس در کلیه امور خصوصا"مشکلات معیشتی مردم زیر سوال است زیرا نمایندگان حقوق بالا و امکانات خوبی دریافت می کنند اما خروجی عملکرد آنها هیچ بوده. از قدیم گفته اند چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.

    • علی

      این اقای رنجبر زاده همان شخص بی سواد هستن لوووور اگه یادتون باشه

    • بدون نام

      ظرفیت ها رو افزایش یدهید ، همه بله قربان گو و چاکر و مخلص شده اند !!

    • بدون نام

      دکور ان برنامه شبیه اپرا هاوس شهر سیدنی

    • بدون نام

      ارم برنامه فرمول یک کپی برداری از نماد فروهر

    • بدون نام

      دوباره سانسور.....تو روز روشن

    • بدون نام

      آقای زاغری شفاف ودرست حرف میزنند حرفش حرف توده مردم است نود درصد نمایندگان فقط بخاطر رانت این همه هزینه کردن که وارد مجلس شوند

    • بدون نام

      آقای زاغری شفاف ودرست حرف میزنند حرفش حرف توده مردم است نود درصد نمایندگان فقط بخاطر رانت این همه هزینه کردن که وارد مجلس شوند

    • بدون نام

      فکرنکنم مجلس بین مردم جایگاهی داشته باشه!

    • محمدامین

      ازماست که برماست
      چشممون کور دندمون نرم
      وقتی اعتماد کردیم به حرفهاشون ورای دادیم پا صندوقها،حالا نوش جانننن

    • بدون نام

      ایشون که از خودتونه شما اینو تحمل نکنید کی رو تحمل میکنید

    • بدون نام

      عوض اصلاح خودتان چرا دیگری را مقصر جلوه میدهید، مگر شما نمایندگان نبودید که در
      دفاع آن نماینده خاطی تشکیل جلسه دادید؟

    • مرتضی

      اشکال ندارد ازدوربین خدا ممنوع تصویر نشی

    • سربازولایت

      کسی که حرف حق می زند باید صدایش رابرید این قانون ایران است

    • بدون نام

      دموکراسی مردمی؟؟؟!!!!!!

    • ایران

      به جهنم که ممنو ع التصویر شد.
      کل مشکل مردم بیچاره منحصر شد به این افراد بی ارزش .!!
      واقعا که پر رویی هم حد ومرزی داره. !!
      دارند مردم را از موضوع اصلی حقوقشون دور میکنند وبهره بردار ی حزبی میکنند. (کارگره زنان بی سازندگی)

    • بدون نام

      لعنت خدا بر گردانندگان این مجلس ظلم

    • احد

      نه آقا ما عکس شهداي مجلس را به کل مجلس تعميم نمي دهيم

    • بدون نام

      مجلس نگو مشاور املاک بزرگ با همکاری تک تک نمایندگان کل شهرهای کشور و کار چاق کن سرمایه داران گردن کلفت و کمکهای رانتی به دوستان و اقارب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج