۸۱۷۷۹۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تردمیلی که رقم قبض برق شما را نصف می‌کند

تردمیل Verdeنوعی تردمیل ویژه و فوق العاده کارامد برای ورزش است که می تواند در حین کار کردن به جای آن که برق مصرف کند ، برق تولید کند.

پایگاه خبری انتخاب: تردمیل Verdeنوعی تردمیل ویژه و فوق العاده کارامد برای ورزش است که می تواند در حین کار کردن به جای آن که برق مصرف کند ، برق تولید کند.

بسیاری از افراد مایلند در خانه نیز از وسایل ورزشی استفاده کنند، اما برخی وسایل برقی ورزشی مصرف بسیار بالایی دارند و در نتیجه به علت مصرف برق بالا کاربران از استفاده از این نوع وسایل ورزشی پشیمان می شوند.

اما شرکت SportsArt نوعی تردمیل ویژه طراحی کرده است که تمام انتظارات کاربران را براورده می کند. این تردمیل بی نظیر به جای مصرف برق، برق تولید می کند. تردمیل مذکور در جریان نمایشگاه فناوری CES ۲۰۱۹رونمایی شده است و ایده ای عالی برای تشویق کاربران به ورزش دارد.

SportsArt می گوید تردمیل جدیدش نه تنها برای بدن کاربران بلکه برای حفظ سیاره زمین نیز مفید است چرا که برای تولید برق از سوخت های فسیلی استفاده نمی کند. جالب است بدانید هر بار برای ورزش روی تردمیل بروید، به تولید برق برای خانه خود کمک کرده اید.

این ایده جذاب می تواند روی بسیاری دیگر از وسایل ورزشی موجود در خانه نیز کاربردی باشد. برای مثل روی دستگاه های اسکی مقاومت و... پیش بینی می شود این تردمیل به زودی با استقبال بالای مخاطبان در سراسر جهان مواجه شود. اما این شرکت هنوز در مورد محصول خود و قیمتش اطلاعات دقیقی منتشر نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج