جاباما
۸۱۷۸۲۴
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

دوشنبه‌ پر‌ماجرای‌ تلویزیون با جام ملت‌های آسیا

چند شب گذشته با شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، شبکه‌های مختلف تلویزیون با پخش ویژه‌برنامه و مسابقات فوتبال، حسابی رنگ‌وبوی فوتبال گرفته‌اند و مخاطبان، شب‌های پرهیجانی را تجربه می‌کنند اما طبق معمول، پخش بازی‌ها و ویژه‌برنامه‌ها بدون حاشیه نبوده است.

روزنامه خراسان: چند شب گذشته با شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، شبکه‌های مختلف تلویزیون با پخش ویژه‌برنامه و مسابقات فوتبال، حسابی رنگ‌وبوی فوتبال گرفته‌اند و مخاطبان، شب‌های پرهیجانی را تجربه می‌کنند اما طبق معمول، پخش بازی‌ها و ویژه‌برنامه‌ها بدون حاشیه نبوده است.

دوشنبه‌ پر‌ماجرای‌ تلویزیون با جام ملت‌های آسیا

مخاطبان در سومین شب از مسابقات جام ملت‌های آسیا همزمان با اولین مسابقه ایران با تیم یمن، شاهد یکی از پرحاشیه‌ترین شب‌های فوتبالی تلویزیون بودند. در ادامه چند حاشیه جالب یا عجیبی که توجه مردم و تماشاگران را جلب کرده است، می‌خوانید.

ممیزی شادی

یکی از اتفاقاتی که کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن واکنش‌های فراوانی نشان داده‌ و از آن انتقاد کرده‌اند، ممیزی صحنه شادی تماشاچیان حاضر در ورزشگاه است. بعد از این که بازیکنان تیم ملی ایران به تیم یمن گل می‌زدند، مخاطبان تلویزیون، به جای دیدن شادی و هیجان تماشاچیان حاضر در ورزشگاه، چندین بار شاهد صحنه‌‌های آهسته گل یا تصاویر تکراری تماشاچیان بودند!

سلبریتی‌ها در برنامه‌های فوتبالی

دوشنبه‌شب، بهنام بانی همراه خواننده دیگری به نام ایمان ابراهیمی قطعه «ایران» را در برنامه «آسیا 2019» اجرا کردند. فریدون آسرایی هم دیگر خواننده‌ای بود که دوشنبه‌شب مهمان برنامه «ورزشگاه» از شبکه 5 بود. این برنامه در اولین قسمت هم که شنبه‌شب پخش شد، میزبان عباس غزالی و بهرنگ علوی بود و گاهی بحث فوتبال به سمت‌وسوی سینما و تلویزیون می‌رفت. تا پیش از این سلبریتی‌ها و چهره‌ها به مناسبت‌های مختلف، تنها در ویژه‌برنامه‌های مخصوص اعیاد دیده می‌شدند و حضور آن‌ها در ویژه‌برنامه‌های فوتبالی اتفاق جدیدی است که این شب‌ها در تلویزیون می‌بینیم.

خیابانی همچنان حاشیه‌ساز

دوشنبه‌شب در ویژه‌برنامه «فوتبال آسیایی» شبکه ورزش، دو اتفاق افتاد که همچون حواشی شب‌های پیشین این برنامه از نظر مخاطبان و کاربران شبکه‌های اجتماعی دور نمانده و سوژه آن‌ها شده است. بین دو نیمه بازی، وقتی شهاب قاسمی مجری این برنامه شروع به مرور اتفاقات نیمه اول بازی کرد، ناگهان یکی از نیروهای خدماتی برنامه در حالی که سینی چای به دست داشت، وارد استودیو شد!

قاسمی که غافلگیر شده بود، برای لحظاتی صحبت اش را قطع و با تعجب به او نگاه کرد. در اواسط برنامه هم برای لحظه‌ای تصویر دو کودک در ورزشگاه نمایش داده شد که بسته‌ خوراکی در دست داشتند و در حال خوردن بودند. ناگهان توجه جواد خیابانی به این صحنه جلب شد و با خنده گفت: «از اون چیپست به ما هم بده!»

مات شدن نوشابه کی‌روش

یکی دیگر از اتفاقات عجیبی که در حاشیه پخش بازی‌ ایران و یمن افتاد، مات کردن لوگوی نوشابه کوکاکولا بود. وقتی مصاحبه کارلوس کی‌روش در نشست خبری قبل از بازی ایران و یمن پخش می‌شد، روی میز، مقابل او نوشابه کوکاکولا دیده می‌شد که لوگوی کوکاکولای آن مات شده بود.

علت این اقدام باعث تعجب مخاطبان و کاربران فضای مجازی شده است. پیش از این هم به تازگی، مات بودن گیره روسری شخصیت «فخرالزمان» در سریال «بانوی عمارت» مورد توجه مردم قرار گرفته بود و واکنش‌های منفی آن‌ها را به همراه داشت.

گیتار زدن پشت میز

دوشنبه‌شب ممیزی نه تنها در برنامه‌های فوتبالی بلکه در برنامه «قاچ» هم اتفاق افتاد و معضل نشان دادن ساز دامن این برنامه را هم گرفت. حسین میری خواننده‌ای که تا به حال در برنامه «خندوانه» قطعاتی را با لهجه‌های مختلف اجرا کرده، با ساز گیتار خود به برنامه «قاچ» آمد و در حالی که گیتار می‌زد، قطعه‌ای را به زبان ترکی قشقایی خواند. او در این برنامه کنار جناب خان نشست، تا گیتارش به راحتی پشت میز پنهان شود!

جالب این جاست که به تازگی نمایش ساز دوتار پرواز همای در شبکه استانی گیلان و ویدئوی نوازندگی او در این برنامه، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جناب خان

      اینجاست که معلوم میشه ما ایرانی ها چقدر عقب مونده ایم

    • بدون نام

      حالا چی شده !!!

    • علی

      متن خبری مسخره

    • ن

      همین کارا رو میکنین که هیشکی تلویزیون ایرانو تماشا نمیکنه

      خاااااااک بر سرتون کنم ......

      نمی‌دونم شماها از کدوم غار اومدین بیرون ، که آوردنتون جلو دوربین و مدام می‌رید رو اعصاب بیننده ها ......

    • سلام سانسورچی

      حالا مکه این چیزا تازگی داره؟؟؟بارها و بارها از این دست اتفاقات تو صداسیما افتاده .تعجبی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا کی کوکاکولا و پپسی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج