۸۱۷۸۶۳
۲ نظر
۵۹۷۰
۲ نظر
۵۹۷۰
پ

چت گروهی و قوانینی که باید رعایت کنید

مطمئنا شما هم در گوشی تان عضو چت‌های گروهی هستید. در چت‌های گروهی، آدم‌های زیادی با شخصیت‌های مختلف حضور دارند، از این رو ما باید بسیار محتاط‌تر از چت‌های خصوصی خود در آن‌ها رفتار کنیم. در واقع چت‌های گروهی قوانینی دارند که ما باید به آن‌ها پایبند باشیم.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: مطمئنا شما هم در گوشی تان عضو چت های گروهی هستید. در چت های گروهی، آدمهای زیادی با شخصیت های مختلف حضور دارند، از این رو ما باید بسیار محتاط تر از چت های خصوصی خود در آنها رفتار کنیم. در واقع چت های گروهی قوانینی دارند که ما باید به آنها پایبند باشیم. اگر دوست دارید که با قوانین چت گروهی آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مکالمه را در شب آغاز نکنید

چت گروهی و قوانینی که باید رعایت کنید

قبل از این که مکالمه را در شب آغاز کنید، به این فکر کنید که دیگران ممکن است در آن ساعت از شبانه روز خواب باشند. آیا خودتان دوست دارید که گوشی تان هنگام خواب مدام صدا دهد؟ از این رو بهتر است که در شب مکالمه ای را آغاز نکنید زیرا ممکن است که برخی ها بخواهند صبح زود از خواب بیدار و با صدای پیام های شما بد خواب شوند. بهترین زمان برای شروع مکالمه در چت های گروهی غروب است. در آن زمان اکثرا از سر کار آمده اند و در حال استراحت هستند، بنابراین پیام های شما موجب آزار آنها نخواهد شد.

تنها با یک نفر نچتید

چت گروهی و قوانینی که باید رعایت کنید

حتما برای شما هم پیش آمده که در چت گروهی ۲ نفر را ببینید که با هم گفتگو می کنند. این موضوع زمانی آزار دهنده است که چت آنها شخصی می شود و هیچ ارتباطی هم به شما ندارد. آیا به دنبال شنونده ای برای چت هایتان هستید؟ اگر موضوعی ست که می خواهید آن را با فرد خاصی در میان بگذارید، بهتر است که به چت خصوصی بروید. دیگران هیچ علاقه ای به خواندن چت های دو نفره شما ندارند.

با افرادی صحبت کنید که می شناسید

چت گروهی و قوانینی که باید رعایت کنید

ممکن است در چت گروهی شما افرادی باشند که شما آنها را نمی شناسید، در این شرایط بهتر است که از صحبت کردن با آنها خودداری کنید. شما ابتدا باید بدانید که طرف مقابل تان چه کسی ست، سپس مکالمه را با او آغاز کنید. بدون این که او را بشناسید، مطلبی برایش نفرستید زیرا ممکن است که او هیچ علاقه یا وجه اشتراکی با مطلبی که شما برایش ارسال کرده اید، نداشته باشد. اگر هم به فکر ساخت گروه جدیدی هستید، قبل از این که دوستان تان را به آن دعوت کنید، از آنها سوال کنید که آیا به حضور در آن گروه علاقه ای دارند یا خیر.

از موضوع دور نشوید

چت گروهی و قوانینی که باید رعایت کنید

چت های گروهی معمولا به با اهدافی خاص طراحی می شوند. به عنوان مثال شما برای برنامه ریزی میهمانی هایتان یک گروه می سازید یا این که تنها به هدف سرگرمی و خواندن مطالب خنده دار دور هم جمع می شوید. در این شرایط، شما باید به همان موضوعی که برای گروه تعریف شده، پایبند باشید. به عنوان مثال در یک گروه علمی یا هنری، جک یا شعر نفرستید. قبل از فرستادن هر گونه متنی در گروه، از ارتباط آن مطلب با موضوع گروه، اطمینان حاصل کنید.

در صحبت کردن عجله نکنید

چت گروهی و قوانینی که باید رعایت کنید

در چت های گروهی به دوستان تان اجازه دهید تا در مورد موضوع مورد بحث نظرشان را بگویند. برای نتیجه گیری عجله نکنید، مطمئن شوید که هر کسی نظرش را بیان کرده است، سپس به موضوع دیگر بپردازید. مکالمه شما نباید طوری باشد که شما در حال نتیجه گیری و فرد دیگری در حال بیان نظرش باشد. سعی کنید که آرام و با موج پیش روید.

اگر می خواهید مکالمه را رها کنید، خبر دهید

چت گروهی و قوانینی که باید رعایت کنید

اگر سرتان شلوغ است یا به هر دلیلی نمی توانید به صحبت هایتان در گروه ادامه دهید، قبل از این که گروه را ترک کنید، خبر دهید. در غیر این صورت دیگران منتظر نظر شما خواهند بود. اگر به ناگهان مکالمه را تمام کنید و پس از چند ساعت به گروه بازگردید، با چنین نوشته هایی روبه رو خواهید شد: «سارا کجاست؟»، «چرا جواب نمی دهد؟» و... این مکالمه برای هیچکسی جذاب نخواهد بود. بنابراین اگر نمی توانید به مکالمه ادامه دهید، قبل از ترک آن حتما اطلاع دهید.

مکالمه را کش ندهید

چت گروهی و قوانینی که باید رعایت کنید

اگر موضوعی در گروه مطرح شده و شما در حال صحبت در مورد آن هستید، از زیاده گویی خودداری کنید. اگر نظرتان را بیان کردید، بهتر است که هر چه سریع تر به نتیجه گیری برسید. پس از نتیجه گیری هم به مکالمه خاتمه دهید. اگر بیش از آنچه باید حرف بزنید، حوصله دیگران را سر خواهید برد.

صدای گوشی تان را قطع کنید

چت گروهی و قوانینی که باید رعایت کنید

فرقی می کند که سر کار باشید یا روی مبل در خانه، صدای پیغام های مسلسلی شما، دیگران را آزار خواهد داد. هیچکس دوست ندارد که میلیون ها بار صدای تق تق گوشی شما را بشنود، از این رو بهتر است که قبل از شروع مکالمه، گوشی تان را در حالت سایلنت قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افسانه بانو

      این مورد آخر رو خوب گفتید ولی کو گوشِ شنوا
      انگار صدای دینگ دینگ گوشی برای بعضی ها کلاس داره

    • ويدا

      نچتيد؟؟؟؟:))))) كلمه جديده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج