جاباما
۸۱۷۸۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تهیه‌کننده «سوتفاهم»: شکایتم را کجا ببرم؟

رخلاف اعلام زمان اکران فیلم سینمایی «سوتفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی در ۱۲دی ماه، اکران این فیلم به زمان دیگری موکول شد.

خبرگزاری صبا: برخلاف اعلام زمان اکران فیلم سینمایی «سوتفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی در ۱۲دی ماه، اکران این فیلم به زمان دیگری موکول شد.

تهیه‌کننده «سوتفاهم»: شکایتم را کجا ببرم؟

جلیل شعبانی؛ تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سوتفاهم» که قراربود ۱۲دی ماه در سینماهای کشور اکران شود ولی با ثبت قرارداد اکران فیلم ها، نامی از این فیلم در میان فیلم ها به چشم نمی خورد در ارتباط با تاخیر اکران این فیلم سینمایی در گفت و گو با خبرنگار «صبا» توضیح داد: قرار بود فیلم «سوتفاهم» پس از فیلم «اتاق تاریک» به سرگروهی آزادی در سینماهای کشور اکران شود ولی گویا با توجه به اینکه کف فروش فیلم پایین نیامده است «سوتفاهم» را اکران نکردند و ما هم از این شرایط ناراحت هستیم.

وی در ادامه افزود: اکران فیلم به بعد از جشنواره فجر موکول شد و نمی دانم شکایتم را باید به کجا ببرم!بار اول قرار بود فیلم در ۵دی ماه اکران شود که به ۱۲دی ماه موکول شد و پس از آن هم که با این شرایط روبرو شدیم!نمی دانم چه زمانی شرایط اکران در کشور ما درست خواهدشد.

گفتنی است؛ این فیلم ماجرای یک گروگان گیری است که در بستر طنز و طرح یک رابطه عاشقانه، ابهاماتی را در ذهن مخاطب ایجاد می کند و در نهایت با گره گشایی به یک موضوع مبتلا به در جامعه مدرن امروز اشاره می کند.

«سوءتفاهم» که در جشنواره فجر سال گذشته در پنج رشته کاندیدای سیمرغ بلورین شده بود، هفتمین اثر احمد رضا معتمدی است که با بازی مریلا زارعی، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی، کامبیز دیرباز، مهدی فخیم زاده و اکبر عبدی پاییز ۹۶ در یک منزل متروکه در خیابان طالقانیِ تهران فیلمبرداری شد.

هانیه توسلی، کامبیز دیرباز، اکبر عبدی و مهدی فخیم زاده از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند که هر یک نقشی متفاوت را در جلوی دوربین احمد رضا معتمدی بازی کرده اند. هانیه توسلی نیز به خاطر بازی در این فیلم نامزد بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج