۸۱۸۰۰۶
۳۲ نظر
۵۰۱۲
۳۲ نظر
۵۰۱۲
پ

گزارشگر افغان: قصدم توهین به مردم ایران نبود

گزارشگر افغانستانی گفت: من به عنوان یک گزارشگر که آن حواشی پس از گزارش ایران- یمن پیش آمد باید به صراحت بگویم، هیچگونه قصد توهین یا تمسخر نسبت به مردم بزرگوار ایران نداشتم و این مسائل نمی‌تواند در روابط ۲ملت خدشه‌ای وارد کند.

فارس: «امان الله قیصاری» گزارشگر افغانستانی بازی ایران- یمن در خصوص حواشی پیش آمده در گزارش این بازی، گفت: من به عنوان یک گزارشگر فوتبال هیچ قصدی از حرفی که در خصوص سانسور زدم نداشتم و این جمله همان موقع به ذهنم رسید که به تماشاگرانی که از این موضوع بی‌اطلاع هستند، بگویم.

گزارشگر افغان: قصدم توهین به مردم ایران نبود

وی افزود: فکر می‌کنم گفتن نکات جذاب و جالب توجه کاری است که همه گزارشگران برجسته دنیا از جمله آقای عادل فردوسی و آقای خیابانی نیز آن را در هنگام گزارشگری انجام می‌دهند.

قیصاری تاکید کرد: اگر کسی با فوتبال و پخش زنده آن آشنا باشد می‌داند که بیشتر حرف‌هایی که زده می‌شود، فی‌البداهه است و این هنر گزارشگر است که بیننده را با خود همراه کند.

این گزارشگر افغانستانی در ادامه یادآور شد: ایران همسایه و دوست افغانستان است و من رابطه بسیار خوبی با ایرانیان دارم. فرهنگ و زبان ما مشترک است و بسیاری از افغانستانی ها مهمان ایران هستند و رابطه 2 کشور بسیار خوب است.

وی تصریح کرد: این موارد نباید خدشه‌ای به روابط 2 کشور وارد کند و باید از کنار این مسائل به‌راحتی رد شد. چراکه من به عنوان یک گزارشگر که آن حواشی پس از گزارش ایران- یمن پیش آمد باید به صراحت بگویم، هیچگونه قصد توهین یا تمسخر نسبت به مردم بزرگوار ایران نداشتم.

قیصاری در ادامه افزود: تیم ملی فوتبال ایران یکی از بهترین‌های دنیا و آسیاست و در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نیز به جرات می توان گفت مدعی جدی قهرمانی است.

وی در خصوص ویدئوی منتشر شده از علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: به‌نظرم این کار در شان بازیکن بزرگی چون آقای انصاریان نبود و این سبب شد تا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به وی نیز واکنش‌هایی نشان دهند. اما باید بگویم این مسائل به‌هیچ وجه نمی‌تواند در روابط دوکشور خللی وارد کنند.

این گزارشگر افغانستانی خاطرنشان کرد: من در ابتدای گزارش خود به این نکته که ایران تیم اول فوتبال آسیاست اشاره کردم و قهرمانی این تیم را در 3 دوره از جام ملت‌های آسیا ( 1968، 1972 و 1976) ستودم. چراکه ایران واقعا تیمی قدرتمند است و عملکرد درخشانی در جام‌جهانی 2018 نیز داشته است. کارلوس کی‌روش مربی بسیار توانمدی است و توانسته با تیم ایران بازی‌های درخشانی از خود برجای گذارد.

وی اضافه کرد: در طول گزارشم نیز از موفقیت‌های تیم ملی فوتبال ایران بسیار سخن گفتم و از بازیکنانی که این تیم در اختیار دارد و توانایی‌های آنها تعریف کردم. حتی به حضور پرسپولیس در بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا نیز اشاره کردم و آن را ارزشمند خواندم چراکه نمی توان قدرت فوتبال ایران را انکار کرد.

قیصاری در پایان گفت: من از همینجا سلام و دورود خود و همکارانم را در شبکه لمر و دیگر همکارانم در شبکه‌های افغانستان به مردم نجیب و خوب ایران می‌رسانم و می‌گویم هیچ موضوعی نمی‌تواند میان روابط ایران و افغانستان اختلافی بیندازد.

شب گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که گزارشگر شبکه لمر افغانستان در خلال گزارش بازی به وجود تاخیر در پخش بازی از شبکه‌های تلویزیون ایران اشاره کرد.

به‌دنبال این ویدئو، علی انصاریان مجری تلویزیون، نسبت به این گفته گزارشگر افغانستانی واکنش نشان داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داداش تو درود فرستادی به صدا و سیمای میلی ایران به مردم چه؟ کاملا حرفت حق بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا که در عوص که از ایران و ایرانی دفاع کنید از بیگانه دفاع میکنید در واقع ما ایرانیها بیگانه پرستیم و همیشه مرغ همسایه رو غاز میبینیم

      • SMN

        همین افغانستان جام ملت های آسیا رو با کیفیت عالی و فول اچ دی پخش میکنه ولی تلویزیون ایران با کیفیت ۶۰سال قبل نشون میده

    • بدون نام

      ماهم مثل ملت ایران تحقیری در گزارش ندیدیم اما در مورد اصل اینکه ملت ایران پخش مستقیم فوتبال رو نمیبینند واقعیته دلیلشم خیلی واضحه پخش انحصاری در صدا و سیما میشه این مالکان تلویزیون حق دارند ملتی که رسانه ای از خودش نداره حق نداره واقعیتی رو که گزارشگری خارجی میگه توهین قلمداد کنه و اما حماقت علی انصاریان در تمسخر گویش افغانی نشانه اوج بی عرضگی و استسهال تلویزیون و آن فرد کم خرده و گرنه توهین به ملتی دیگر در قاموس ما نیست

    • بدون نام

      ناراحت نباش اشتباه نگفتی ما ایرانیا زیادی خود شیفته هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما ایرانی ها........ از طرف خودت حرف بزن

    • بدون نام

      پس قصدت چی بوده گلم؟؟

    • بدون نام

      احسنت به شما هموطن فهمیده و باسواد و باشعورم

    • بدون نام

      توهین به مردم نبود
      توهین به مسؤلان بود
      حقشون بود
      انصاریان هم داره پول همین مسولین رو میخوره که اینا رو بگه
      بله برادر حق با تو بود
      ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت که حقجو هستی!!!

      • بدون نام

        اول به مسئولان کشور خووش توهین کنه که باعث آوارگی افغانها شدن بعد به مسئولان ما

    • بدون نام

      عوض اینهمه صغری کبری چیدن توام از مردم ایران مثل انصاریان که از مردم افغانستان عذرخواهی کرد عذرخواهی میکردی کرم اول و تو ریختی کی شما دست از سر ایران و ایرانی برمیدارید خوبه ایرانیها بد و محرومن و لایق تمسخر که چند میلیونی ریختید ایران معلوم نیست اگه ایران میباخت واکنشتون چی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادب رو رعایت کنیم

      • بدون نام

        ادب رو رعایت کنیم یعنی چی یعنی مجری افغانستان تحقیر کنه ایرانیها رو بخاطر عدم پخش یا پخش با تاخیر بعد بازیکن ملی پوش ما جواب مجری افغان رو بده و بعد بهش حمله بشه و وادار بشه علی‌انصاریان به عذرخواهی از افغان‌ها به دلیل دفاع از ایرانیان دربرابر بیان «واقعیت توهینی» یک افغانستانی؟ انصاریان هم میتونست حصور چند ده ساله افغانها در ایران و کنایه آمیز بگه

      • بدون نام

        یک فکری به حال عقده ات بکن بنده خدا.ربط وبی ربط رو بهم میبافی!!

      • بدون نام

        یک فکری به حال عقده ات بکن بنده خدا.ربط وبی ربط رو بهم میبافی!!

      • ۱۲۳

        خب راست گفته دیگه!! تلویزیون ایران همه چیش میلیمتری سانسوره!!این حرف کجاش ایراد داره! خود مردم ایران هم میدونن و معترفند.صغری کبری نیست .یک برگ A4 سرتاپا همش تمجید وستایش و عذزخواهی رو بخاطر اشتباه نکرده نمیبینی چون غرور ، بیجاو پوچ کور کرده جنابتان را ! چون افغانی جنگزده وفقیر است ،تو خیلی سرتری از اون!؟نه، بگو مث هیتلر عقده نژادپرستی تو خونمه،نه انسان دوستی وانسانیت!! چقدر زشته انسانی که ظاهرا درجاتی از بغلیش بالاتر باشه دچار تکبروغرور وتفاخر بشه!!!

      • محمود

        مگه دروغ گفته . سانسور نکردن؟

      • بدون نام

        اگه میخواست راست بگا اینم میگفت یمن لیگ نداره اما داره مقایل همین ایران که مروپش با تاخیر میبینن بازی میکنه و راه پیدا کرده به جام ملتهای آسیا ولی ما بدون تاخیر داریم میبینیم ولی پامون به جام ملتهای آسیا باز نشده

    • پریسا

      تو خودتو با کیا مقایسه میکنی!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کت شلوار کروات پوشیده فکرکرده کیه

      • عاشق ایران

        سلام بر ایرانیان عزیز

    • بدون نام

      با سلام .آقای انصاریان جواب گزارشگر افغان رو داد و خوب هم گفت .جواب ایشان ربطی به مردم شریف افغان نداره که توهین تلقی بشه .یکم منصف باشیم و در هر مسئله ای حاشیه سازی نکنیم و آب رو آتش بریزیم نه آتش رو شعله ور کنیم ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه دیگه وقتی گزارشگر افغان مستقیما میگه ایرانیا تحقیر نیست ولی اگه انصاریان فقط لحن حرف زدن گزارشگر افغان و تقلید کنه اونم در جوابش میشه تحقیر و توهین ۴۰ سال این استدلال حاکم شد که اینهمه برای کشورهای دیگه هزینه شد از جیب ایران که اینطور مرزها رها شد که چند میلیون افغانی بریزن ایران زمان جنگ ایران و عراق کدوم کشور همسایه ای مرزهاش و به مردم جنگزده ما باز کرد تا کشته نشن اینا بعد از حمله آمریکا و رفتن حکومت طالبانم حاضر به برگشت نیستن هرکدومشونم رفتن چند تا چند تا جاشون اومدن

    • بدون نام

      جناب قیصاری
      تودیگه نمک رو زخممون نپاش،خودمون میدونیم تو تلویزیون میلی کشورمون چه خبره!!! ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون چهارتا زن بی حیل رو نشون نداد شد میلی. اگه به میل و شهوت تو بود میشد ملی؟

      • بی نام

        میلی یا ملی ؟؟؟!!!کجایی هستی خخخخخ.

    • بدون نام

      اگرهم مسخره کردی، کاردرستی کردی، یک صحنه راده بارتکرارمیکنند بخاطر یکی دوتازن، آقا شماحق دارید مسخره کنید.

    • بدون نام

      شما که خودتون بیشترازبیگانگان به خودتون توهین میکنید...بیگانه پرستی هم حدی داردهم وطنان ایران دوست..

    • بدون نام

      توچطور خبرنگاری هستی که حرف دهانت رانمی فهمی.مطمئنا هرملتی برای خودش ارزشهایی وقوانینی دارد.چه خوب وچه بد لااقل به تومربوط نبوددرباره بعضی قوانین ما اظهار نظر کنی.

    • به ۱۲۳

      افغانی اگر جنگزده و فقیره یمن فقیرترین کشور دنیاست و یمنی و سوری هم جنگزده و فقیر هست اما الان تیمش هست تو جام ملتها چیزی که این گزارشگر عقده ای افغان ندید یمنی لیگ نداشت باخت اما با شرافت حرفش و تو زمین زد نه مثل این گزارشگر تازه به دوران رسیده افغان که تازه چند میلیون از هموطناشم تو همون ایرانن به ایرانیا تیکه بپرونه

    • بدون نام

      مسیحیان جهان (اروپا و امریکا) باهم متحد و یکحرفند که پیشرفت کردند و دارن دنیارو اداره میکنند، اونوقت ما مسلمونارو نگاه کن. ایرانی و افغانی و سوری و عراقی و پاکستانی توی سر هم میزنند. افسوس از این فقر فکری و فرهنگی. جهان دهم هم نیستیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج