جاباما
۸۱۸۰۴۸
۲۰ نظر
۵۰۰۹
۲۰ نظر
۵۰۰۹
پ

وزیر کشاورزی: از استرالیا گوشت وارد می‌کنیم

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قاچاق دام قیمت گوشت را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: بنا شد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیروی انتظامی موضوع قاچاق دام سبک را به شدت دنبال کنند.

خبرگزاری مهر: وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قاچاق دام قیمت گوشت را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: بنا شد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیروی انتظامی موضوع قاچاق دام سبک را به شدت دنبال کنند.

سید محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درخصوص علت افزایش قیمت گوشت قرمز، اظهار داشت: قاچاق دام با توجه به اینکه نرخ ارز کشورهای دیگر بالا رفته، شدت پیدا کرده است و این موضوع باعث شده که قیمت گوشت هم تحت تاثیر قرار گیرد.

وی گفت: آنچه که به ما مربوط می‌شود، با واردات سعی در حل این مسئله داریم و این کار را شدت بخشیدیم. همچنین از طرفی هم بنا شد مسئولان وزارت کشور، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیروی انتظامی موضوع قاچاق دام سبک را به خصوص در مرزها با شدت دنبال کنند که ان‌شاءالله قیمت‌ها مقداری تثبیت شود.

حجتی تصریح کرد: ما در حال حاضر گوشت منجمد را عمدتا از برزیل وارد می‌کنیم اما گوشت گرم از استرالیا با هواپیما و نیز از برخی کشورهای آسیای میانه و قفقاز وارد کشور می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان در خصوص نگرانی برخی از مردم نسبت به بهداشتی‌ نبودن گوشت‌های وارداتی خاطرنشان کرد: گوشت‌های وارداتی‌ تمام ملاحظات بهداشتی و همه تائیدات لازم را دارند و مشکلی از این جهت نداریم، اما حجم این گوشت گرم پاسخگوی نیازهای کشور نیست و علیرغم آنکه گوشت گرم گوسفندی در دو ماه گذشته بیش از دوبرابر سال گذشته وارد شده است اما چون قاچاق هم هست، تقاضا بیشتر شده که امیدوارم با کنترل قاچاق و افزایش واردات مشکل را حل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      بر باعث بانیش لعنت دیروز بره قربونی بچه تازه به دنیا اومده یه بره ۳۱کیلویی رو ۱۲۳۰۰۰۰تومن خریدم

    • بدون نام

      بعد این گوشتا رو که وارد کردین به اسم ذبح اسلامی میدین دست مردم؟انسانیتتون کجا رفته؟دروغ تا کجا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سالهاست روال واردات گوشت از کشورهای دیگه اینه که قبلش چند نفر کارشناس ذبح اسلامی میفرستن به کشتارگاهای اون کشورا (که قراره گوشت ازشون خریداری شه) ؛ اونا مراحل ذبح اسلامی دامها رو زیر نظر دارن و بعدش مجوز میدن برای واردات این گوشتها.


        به نظر میاد از روال این مسایل مطلع نیستید

    • بدون نام

      بابا، جلوی قاچاقش رو بگیرید، نمیخواد انقدر به طبل واردات بکوبید، سود دارد نه؟

    • منوچ

      عشایر ایران از جمله قشقایی .بختیاری. شاهسون.کرد رو نابود کردید حالا برید التماس به استرالیا کنید

      پاسخ ها

      • شرق

        آفرین احسن

      • و

        روستاهارا نابود کردند ۵۰لیتر سوخت نمی دهند تا جای گو سفندان را گرم کنیم اینها اهمیت به روستاها نمی دهند انگار ما خارجی هستیم اصلاً معلوم نیست اینها چه افکار دارند فقط دار ودسته های خودشان را توجه دارند ای وای صد ای وای

      • بدون نام

        اصلاً اینها اومدن نابود کنن وکردن

    • ح

      4نفر قاچاقچی دام رو مثل کولبرها بزنن دیگه جمع میشه مگر اینکه دستهایی پشت پرده باشه

    • بدون نام

      اول باید برای خودشون بجوشه مردم گوشت گربه یاالاغ بخورن

      پاسخ ها

      • وانک علا خلق عظیم

        واقعآ جای تاسف دارد برای مسئولان دولت

    • بدون نام

      برای گران کردن سوخت به بهانه قاچاق برنامه ها دارید ولی عرضه جلوگیری از قاچاق دام رو ندارید یعنی چون از مابهتران قاچاق میکنن کاری ندارید

    • بی نام

      سود خوبی برایتان دارد





      سود خوبی برایتان داره

      سود خوبی برایتان داره

    • وانک علا خلق عظیم

      اینم از برکات دولت روحانی این همه دامداری توکشور هست از بی توجهی وبی تدبیری مسئولان دامداری ما همش از خشکسالی بی علفی بی دارو تلف شد ومابقی قاچاق میشه به کشورهای عربی نشون جان بکنن گوشت خوب ما از دولت کفرگوشت وارد میکنیم

    • ق

      تولید کنندگان گوشت ودام همگی از روستاها مهاجرت کردند به شهرها در ۷۰سال پیش شهریار ورباط کریم تهران دشت وسیعی بود برای کشاورزی وپرورش دام یادش به خیر چه جای با صفا وخوبی بود تمام این دشت امروزه شده خانه وپر از مهاجرت روستایی خب اون موقع باید گوشت از خارج وارد کرد جناب وزیر کار کنید که تولید از خودمان باشد

    • بدون نام

      تازه دو ماه از تحریم امریکا گذشته همه چی در هم پوکیده . استرالیا هم متحد آمریکا است.برزیل هم تازه ضد ایران و همراه آمریکا شده .

    • بدون نام

      خخخخخخخ تازه بنا شده با قاچاق گوسفند مبارزه کنن .پس نگران نباشین فردا قیمتش میره بالا

    • بدون نام

      این گوشت خوک که از استرالیا میاد

    • بدون نام

      خوشون از تمامی هر چیزی که قاچاق میشه خبر دارند نمی خواهند جلوش بگیرند چون واردات به نوعی دست خودشون وفامیل هاشونه وسود بسیار زیادی داره عایدشون میشه

    • بدون نام

      اقای وزیر گوسفند مرغ نیست که هرروز تخم کنه ۹ ماه طول میکشه تا یه بره بیاره اگه سالم ومریض نشه.یکسال از این تحریم گذشت.تازه یادت افتاده تو مرز مواظب باشند دام سبک نبرند اون ور.تو بایستی تو داخل کنترل کنی این همه کارمند داری،اینهمه فارغ التحصیل رشته کشاو زی ودامپروری داریم یکدرصد از حق دلالهای نامرد رو بگیر بده به این نیروها ببین غوغا میکنند.اون موقع هم امار درست وحسابی داری هم کنترل وهم نظارت.وقتی تو انصاف پیدا کردی وعدالت اجرا بشه مطمئن باش که خدا هم برکت میده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج