۸۱۸۰۹۳
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

مبلغ: طرح فتنه ۹۸، خیانت به مردم است

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت می‎گوید: طرح موضوعاتی مانند فتنه ۹۸ یک نوع خیانت به رهبری و جامعه است، زیرا مطرح‌کنندگان آن می‎خواهند اذهان مردم را از خطرات اصلی و مهم کشور خارج کنند و منافع باندی و نامشروع خود را از طریق این تهمت‎ها تأمین ‎کنند.

خبرگزاری ایرنا: عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت می‎گوید: طرح موضوعاتی مانند فتنه ۹۸ یک نوع خیانت به رهبری و جامعه است، زیرا مطرح‌کنندگان آن می‎خواهند اذهان مردم را از خطرات اصلی و مهم کشور خارج کنند و منافع باندی و نامشروع خود را از طریق این تهمت‎ها تأمین ‎کنند.

مرتضی مبلغ، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران معتقد است طرح بعضی موضوعات مانند فتنه ۹۸، جنبه فرافکنی پیدا کرده‎است و مانند وقتی است که دزد، می‎گوید دزد را بگیر! درواقع فتنه‎گران اصلی مرتبا هشدار فتنه می‎دهند.

مبلغ همچنین می‎گوید: رهبری اخیرا هشدار دادند که آمریکا و ترامپ می‎خواهند در سال ۹۸ کارهایی بکنند. جالب است که این فتنه‎گران داخلی به‌جای اینکه این خطرات را تبیین و تحلیل کنند، این مسئله را وارد رقابت‎های سیاسی داخلی می‎کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به آسیب‎زا بودن جریان‎ها و گروه‎های تند در عرصه سیاسی، می‎افزاید: همه باید متوجه فشارها و نقشه‎های دشمنان در منطقه باشند، اما آن‎ها برای رد گم‎کردن آدرس غلط می‎دهند و این موضوعات را به رقابت‎های داخلی تبدیل می‎کنند. چراکه می‎خواهند منافع نامشروعشان را از این طریق برطرف کنند.

مبلغ در ادامه تأکید می‎کند: طرح مبحث فتنه ۹۸ یک نوع خیانت به رهبری و جامعه است، زیرا می‎خواهند اذهان مردم را از خطرات اصلی و مهم کشور خارج کنند و از طریق این تهمت‎ها منافع باندی و نامشروع خود را تأمین ‎کنند.

او همچنین بر این باور است که این کارها ظلم به مردم و رهبری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گرانی پدر ملت در اورده

    • بیطرف

      احسنت به شما دقیقا همین طور

    • کرم الله حسینی

      سلام اگر قیمت ها آزاد شود رقابت وجود خواهد آمد آنها مجبور خواهند شد که برای فروش ارزان بفروشد تا کی می خواهد سرمایه خود راکت بگذارند اگر خودرو آزاد شود کسی ضرر کند نمایندگی ایران خودرو و سایپا است نه مردم ؟؟::یک شبه ده میلیون روی ماشین آشغال خود بردند چه امکان وابشن اضافه شده است که این قیمت اضافه کرده‌اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      با گرانی با صف ایستادن سه ساعت در فروشگاه برای سه کیلو گوشت با حقوق یک میلیونی یک بارنشسته که ده روزه تمام میشود حال اینم شب عید پسته 250 هزار تومان سیب 14000 هزار تومان خیار 8000 هزار تومان مرغ 15000 هزار تومان برنج 18000 هزار تومان پول داروی ماهانه 200000هزار تومان حقوق پدر من یک میلیون عید شما هم مبارک.حالا با هم یک صدا بگویید مرگ بر آمریکا .همش تقصیر آمریکا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج