۸۱۸۱۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علیرضا جهانبخش در بازگشت ویژه ۲۰۱۹!

گران ترین بازیکن ایران در جام ملت ها کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی کی روش دارد.

ورزش سه: علیرضا جهانبخش ستاره گران قیمت تیم ملی ایران که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر انگلستان را سپری می کند، بعد از اینکه اولین دیدار تیم ملی برابر یمن را از دست داد حالا در فاصله ۷۲ ساعت تا شروع دیدار با ویتنام به فرم ایده آل رسیده و می تواند به ترکیب ایران اضافه شود.

اولین گام، جلب اعتماد کارلوس

علیرضا برای رسیدن به ترکیب تیم ملی در اولین گام به کسب اعتماد کی روش نیاز دارد؛ جهانبخش در بهترین فرم خود نیز هیچگاه نتوانست درخشش فوق العاده ای در ترکیب تیم ملی داشته باشد اما در هر صورت چشم پوشی از او کار بسیار سختی است.

علیرضا جهانبخش در بازگشت ویژه ۲۰۱۹!

ریسک دست زدن به ترکیب تیم برنده

سرمربی تیم ملی در این مسیر باید ترکیب تیم برنده را تغییر دهد؛ اتفاقی که می تواند انتقادات زیادی به همراه داشته باشد و باعث شود تا نظم مثال زدنی ترکیب اصلی تیم ملی در دیدار با یمن دستخوش تغییر شود.
البته کارلوس کی روش همواره نشان داده که خیلی به ترکیب ثابت اعتقاد ندارد اما دست زدن به مهره های آماده تیم ملی، ریسک بالایی می طلبد.

هیچ کس به علیرضا تعارف نمی کند

تمامی عناصر تهاجمی تیم ملی در دیدار با یمن فوق العاده بودند و درخشیدند. ترابی که به نظر نزدیک ترین گزینه برای خروج از ترکیب تیم ملی است، یکی از بهترین های ایران بود و در ۶ ماه گذشته نشان داده که در فرم فوق العاده ای قرار دارد. وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون نیز شرایط بسیار خوبی دارند و هیچکس جایگاه خود را به جهانبخش تعارف نخواهد کرد.

علیرضا جهانبخش در بازگشت ویژه ۲۰۱۹!

علیرضا نا امید نمی شود

حتی اگر جهانبخش در دیدار با ویتنام مهره اصلی تیم ملی نباشد، احتمالا باز هم شانس زیادی برای رسیدن به ترکیب تیم ملی در مرحله حذفی خواهد داشت. علیرضا مهره ای با تجربه در ترکیب تیم ملی ایران است و حضور در فوتبال اروپا سطح متفاوتی برای او ایجاد کرده که قطعا در بازی های بزرگ نیمکت نشینی او را سخت می کند و این احتمال وجود دارد که کارلوس کی روش در دیدار ویتنام از او به عنوان یار تعویضی و در ادامه به عنوان چهره ای فیکس و تاثیر گذار استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج