جاباما
۸۱۸۴۱۸
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

سردار تنگسیری: دشمنان خطا کنند، حادثه خلیج خوک‌ها را برای آن‌ها تکرار می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر دشمنان بخواهند در خلیج فارس محاسبات اشتباهی انجام دهند خلیج فارس را برای آنها به باتلاق گاوخونی تبدیل می کنیم.

صداوسیما نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر دشمنان بخواهند در خلیج فارس محاسبات اشتباهی انجام دهند خلیج فارس را برای آنها به باتلاق گاوخونی تبدیل می کنیم.

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: دشمنان ما در منطقه خلیج فارس ما را بهتر از خودمان می شناسند، افکار ما را بررسی می کنند و اشراف دارند و همچنین به شجاعت بچه های ما آگاه هستند.

دشمنان چند سالی است که حضور نامشروعی در منطقه خلیج فارس دارند و شجاعت سربازان نیروی دریایی سپاه را دیده اند؛ قطعا آنها محاسبات غلطی انجام نمی دهند و اگر هم خطایی از آنها سر بزند تو دهنی محکمی از ما خواهند خورد و یکبار دیگر حادثه خلیج خوک ها را برای آنها تکرار می کنیم و خلیج فارس را برای آنها به باتلاق گاوخونی مبدل می نماییم که در خون خود فرو روند.

وی گفت: اکنون بیگانه در منطقه ما وجود دارد و حضور بیگانه در منطقه پیام بدی را برای ملت های مسلمان حاشیه خلیج فارس بهمراه دارد. کشورهای حوزه خلیج فارس نشان داده اند که نمی توانند از خانه خود دفاع کنند در صورتی که ما می توانیم این کار را انجام بدهیم.

ما مسلمانیم و امنیت خلیج فارس را تامین کرده ایم امروز خلیج فارس در امنیت کامل است و بیگانگان مخل این امنیت هستند؛ لذا ما به همه ملت های مسلمان اعلام کرده ایم که آمادگی برقراری امنیت را در خلیج فارس داریم. دشمنان هم بدانند که نمی توانند در این منطقه دائم حضور داشته باشند زیرا آنها دنبال منافع خود هستند و بارها اعلام کردند که می خواهند ملت های مسلمان ضعیف را بدوشند و وقتی که منطقه را دوشیدند می روند.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه حضور برخی شناورهای دشمن به دلیل آنکه سوختشان هسته ای است می تواند در خلیج فارس فاجعه زیست محیطی ایجاد کند، گفت: خلیج فارس ۲۵۰ هزار کیلومتر وسعت دارد و یک خلیج بسته است. آنها در کشورهای خود که خلیج بسته ای دارند حضور پیدا نمی کنند زیرا به لحاظ زیست محیطی سوخت هسته ای مشکلاتی را برایشان ایجاد می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به ملت های مسلمان پیشنهاد می کنیم اولا عزت ملت مسلمان خود را حفظ کنید، ثانیا به بیگانگان تکیه نکنید، ثالثا بدانید که ما مسلمانیم شما تاکنون دیده اید که جمهوری اسلامی ایران به کشوری حمله کرده باشد؛ اگر ما در جایی حضور پیدا می کنیم بخاطر این است که می بینیم که به ملت مسلمان دیگری ظلم شده و ما برای دفاع از مظلوم حاضر می شویم تا به آنها کمک کنیم.

وگرنه ما به هیچ کشوری چشم ندوخته ایم زیرا ما به لطف خدا کشور ذوالبحری داریم و از جوانان غیرتمندی بهره می بریم و همچنین از لحاظ منابع طبیعی نیز غنی هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آذربایجان جوانلاری

      یاشاسین سردار تنگسیری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم سالار بنازم به بچه های خوزستان آبادان منیوحی خزعل آباد

    • ناشناس

      سلام و درود به شرف سردار تنگسیری و همه سربازان اسلام در دریا و خشکی ایران بزرگ

    • بیطرف

      درود بر تو سردار

    • سارا

      زنده باد سردار

    • امیر

      درود سردار سرباز وطن درود بر شما و همرزمان ایران عزیزمان به شما میبالیم و مینازیم که حریم ایرانمان را پاسدارید خدا قوت و سلامتان باد

    • آدولف هیتلر

      من آرزوم اینه که برای وطنم جون بدم زنده باد فارس زنده باد کوردستان زنده باد بلوچ زنده باد گیلکی زنده باد ایل بختیاری زنده باد ایل قشقایی زنده باد ایل خمسه و یاشاسون آذربایجان و یاشاسون ایران من با هر دشمنی روبه رو میشم هر چی که باشه از خودم مایه میزارم نه از هم رزمانم دوست دارم یه سرباز موفق باشم پوز دشمن و به خاک میمالم چه دشمن خارجی چه دشمن داخلی چه نفوذی و چه فریب خورده جانم فدای ایران

    • بدون نام

      د رود به سردار عزیز ویاران دریادل

    • ۰۰«محمد مهدی عسکری»۰۰

      احسنت بر شما دلاوران خدا پشت و پناهت ون ما هم کارتون از ایران و ناموسمون دفاع می‌کنیم.

    • بدون نام

      درود برشرافتت

    • بدون نام

      جنگ جنگ است بیا تا صف دشمن شکنیم .

    • بدون نام

      متاسفانه دشمنان فعلا از راه تحریم اقتصادی دارن خون ملتو میمکند.

    • بدون نام

      لطفا به فکر حل مشکلات مردم باشید نه جنگ.

    • م

      درود بر سردار همشهری وهموطن عزت ایران در گرو همت والای شما خلیج همیشه فارس زیر قدوم مبارک ایرانیان

    • میر

      قدرت نظامی یکی از ابزار های قدرت یک کشور است .ابزارهای دیگر قدرت یک کشور عبارتند از : علم ،تکنولوژی وفناوری ، اقتصاد و آزادی و دمکراسی و... امیدوارم که فرزندان دلیر ایران در همه زمینه ها پیشگام باشند وملت خوب ما را به مرحله ایی از پیشرفت و توسعه برسانند که کشورهای دیگر حسرت مارا بخورند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج