۸۱۸۵۰۸
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

کره جنوبی واردات نفت ایران را از سر می‌گیرد

مالک بزرگترین پالایشگاه کره جنوبی گفت انتظار می رود خریداران کره جنوبی واردات نفت از ایران را در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه آغاز کنند.

خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز: رئیس شرکت اس کی اینوویشن کره که مالک بزرگترین پالایشگاه کره جنوبی است، گفت انتظار می رود خریداران کره جنوبی واردات نفت از ایران را در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه آغاز کنند .

کره جنوبی در ماه نوامبر یک معافیت ۶ ماهه از تحریم‌های ایران توسط آمریکا دریافت کرد که طبق آن اجازه داشت مقدار محدودی از نفت ایران را خریداری کند ولی این کشور از سپتامبر هیچ نفتی از ایران نخریده است .

کیم جون، مدیر اجرایی اس کی اینوویشن گفت:« کره جنوبی معافیت را دریافت کرده و در حال مذاکره با تهران در مورد مقدار اولین واردات است. به نظر می‌رسد نفت ایران در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه وارد کشور شود» .

انتظار می‌رفت خریداران کره جنوبی و ژاپن واردات نفت از ایران را در اوایل ۲۰۱۹ آغاز کنند. کره جنوبی می تواند تا ۲۰۰ هزار بشکه در روز نفت از ایران بخرد که بیشتر آن را میعانات گازی تشکیل می‌دهند، یک شکل فوق سبک از نفت خام.

کره جنوبی سومین خریدار بزرگ نفت ایران و بزرگترین واردکننده میعانات گازی ایران پیش از اعمال تحریم های آمریکا بود .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      احتمالا با ۳۰درصد تخفیف

    • اوس تقی بازنشسته

      خوش به حال ایرانیهاکه این همه نفتشان به فروش میرسد چه کالای مفتی که به کره ایها فروخته میشد!!!!!!! اخه تا کی ارزانفروشی وگران خریدن ایادولت بفکرملت ایران وشیعه اثنی عشر هست فرداهای اینده چه چیزی دارید برای فروش ؟ ایا به تارخ پاسخی خواهید داشت ای قوم ............ گر

    • اوس تقی بازنشسته

      خوش به حال ایرانیهاکه این همه نفتشان به فروش میرسد چه کالای مفتی که به کره ایها فروخته میشد!!!!!!! اخه تا کی ارزانفروشی وگران خریدن ایادولت بفکرملت ایران وشیعه اثنی عشر هست فرداهای اینده چه چیزی دارید برای فروش ؟ ایا به تارخ پاسخی خواهید داشت ای قوم ............

    • ارشام خاتمي

      نفته خامي ك كالا و لوازم يدكي و مواد عطري جات و بسياري از ذخاير از ان ب دست مي ايد را مفت ب يك كشور ديگر ميفروشين در عوض يك قطعه ايي ك از ان (نفت)درست ميكنن ب ما قيمت نفت ميفروشن و لا انصاف والسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج