جاباما
۸۱۸۷۵۷
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

دعوت از نتانیاهو برای حضور در کنفرانس ضدایرانی

وزیر امور خارجه آمریکا از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی ضد ایرانی در لهستان دعوت به عمل آورد.

خبرگزاری فارس: «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی ضد ایرانی که ۱۳ فوریه در ورشوی لهستان برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

همچنین پامپئو از وزیران امور خارجه کشورهای عربی نیز برای شرکت در این کنفرانس بین‌المللی دعوت کرده است.

یک مقام اسرائیلی اعلام کرده که نتانیاهو هنوز درباره شرکت در این کنفرانس ضد ایرانی تصمیم گیری نکرده است. وزیر امور خارجه آمریکا امروز (جمعه) از برگزاری همایش بین‌المللی علیه ایران طی ماه آینده به میزبانی ایالات متحده خبر داده بود.

وی در مصاحبه با «فاکس‌نیوز» با بیان اینکه واشنگتن تلاش می‌کند ده‌ها کشور از مناطق مختلف جهان را برای حضور در این نشست گردهم آورد، گفت که این همایش برای ارتقای ثبات، امنیت و آزادی در منطقه غرب آسیا و با هدف کاهش نفوذ منطقه‌ای ایران برگزار می‌شود.

این در حالی است که وزیر خارجه آمریکا روز گذشته (پنجشنبه) طی سخنرانی در دانشگاه آمریکایی‌ها در قاهره با تکرار ادعاهای همیشگی و بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد که تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران، سخت‌ترین در نوع خود در تاریخ هستند و سخت‌تر نیز می‌شوند؛ تا زمانی که دولت تهران مثل یک دولت عادی رفتار کند.

سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا به هفت کشور عربی در پی تصمیم ترامپ برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه از امروز سه‌شنبه آغاز شده است که اردن اولین مقصد وی است و پس از آن نیز به مصر خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کوروش

      میخواین جمع شین که چی بشه مثلآ ازاین نشستها زیاد داشتینه هیچ غلطی نمیتونین بکنین ماایرانیها درطول تاریخ هیچگاه زیر بار زور نرفتیمه ونمیریم حالا شماها هی تو سر همدیگه بزنید.

    • بدون نام

      بنازم به ترامپ و وزیر خارجه ش،،،، بنازم به تمام سیاستمدارانی که با مردم خودشون دروغ نمیگن

    • بدون نام

      لعنت خدا بر پمپئو و ترامپ

    • بدون نام

      متاسفانه اروپای شرقی مثل لهستان که پایگاه نظامی آمریکادرآنجامستقرهست!وابستگی شدید به آمریکادارنند !ودنبال روسیاستهای احمقانه واشتباه آمریکاهستند

    • آرش

      آقای نتانیاهو در کشور غصبی، درباره دیگر کشورها نظر نده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج