۸۱۸۸۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ: آدام لالانا باید در لیورپول بماند

با اینکه آدام لالانا، هافبک لیورپول در دو فصل گذشته به دلیل مصدومیت کمتر مورد استفاده قرار گرفته ولی یورگن کلوپ می‌گوید لیورپول به لالانا نیاز دارد و او باید در این تیم بماند.

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید با وجود مصدومیت‌های پرتعداد آدم لالانا در دو فصل گذشته که باعث شده او کمتر فرصت بازی با پیراهن قرمز لیورپول را بدست آورد، ولی لیورپول به او نیاز دارد و لالانا باید در این باشگاه بماند.

یورگن کلوپ در مصاحبه با روزنامه لیورپول اکو درباره لالانا گفت:" حضور او در لیورپول برای ما مزیت است چون لالانا وقتی در زمین حضور دارد بازی را آرام می‌کند، می‌تواند بین خطوط خلاقیت نشان دهد، سرعت زیادی دارد و ترکیب همه این عوامل او را به یک بازیکن خیلی خوب تبدیل می‌کند".

یورگن کلوپ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" خیلی بد شد که لالانا را در جریان یک تمرین به خاطر مصدوم شدن از دست دادیم. ما این فصل کمتر پیش آمده بود که در جریان تمرینات مصدوم بدهیم. او پاهایش را کشید تا به توپ برسد و اتفاقی که نباید، افتاد".

کلوپ در ادامه گفت:" ممکن بود آدام در حال حاضر از نظر روحی- روانی وضعیت بهتری داشته باشد؟ بله ممکن بود، اگر الان در زمین بازی می‌کرد و در ۱۰ بازی اخیر برای ما ۲۰ گل زده بود مسلما خیلی خوشحال‌تر بود و وضعیت روحی عالی‌ای داشت. ولی همه چیز مرتب است و آدام خودش می‌داند که ما به او نیاز داریم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج